Alle forumcategorieën bekijken en reageren in het forum? Registreer een gratis account of log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Voeg discussie toe aan je favorieten

Treinnummers op de NS-website

Donderdag 10 sep 2009 - 13:53:35
ludotje2
ludotje2
Hallo allemaal,

Vroeger gebruikte ik de NS-site om treindienstnummers terug te vinden. Die staan er niet meer (voor zover k het heb gezien). Waar kan ik anders makkelijk zelf uitpluizen wat een trein gaat doen? Bv. de 9201 heeft I6/I10. Ik zou graag deze stam willen spotten, maar het houdt op bij aankomst in A'dam. wat is de makkelijkste manier om het vervolg te vinden van een dienstregeling?

Groeten .... Ludo

Laatst bewerkt door admin op Donderdag 10 sep 2009 om 14:06:12, reden: Titel aangepast

Donderdag 10 sep 2009 - 13:56:56
keesje
keesje
Hier worden de treinnummers nog wel genoemd. Even een vinkje zetten bij betreffende trein en bij details zie o.a. het treinnummer.

plannerint.b-rail.be

Donderdag 10 sep 2009 - 15:33:26
fred67nl
fred67nl
Probeer deze eens;
reiseauskunft.bahn.de

Even het betreffende station invoeren.

Wat betreft Leeg materieel ritten, die staan hier ook niet op. Daar hebben we Somda voor

Laatst bewerkt door fred67nl op Donderdag 10 sep 2009 om 15:34:45

Donderdag 10 sep 2009 - 15:37:06
Ceriel
Ceriel
Twitter cerielthissen
Ook op de site van de NS worden de treinnummers nog steeds genoemd. Ze zijn alleen niet direct meer zichtbaar.

Als je met je muis op het type trein gaat staan onder de 'reisdetails', dan verschijnt het betreffende treinnummer.

Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt!

Donderdag 10 sep 2009 - 16:28:37
ludotje2
ludotje2
THANKS!