01-04-2008 22:53:15 | ||
---|---|---|
timtrein
|
En waarom zou iemand dat niet mogen zeggen? Als het e.e.a. geregeld is, dan lijkt me zoiets geen staatsgeheim... |
02-04-2008 09:32:10 | ||
---|---|---|
bernd85
|
Ja, dat is misschien ook wel zo. Ik weet natuurlijk niet wat daarover is afgesproken.... En excuses voor mijn schrijftaal. Ik zal er op gaan letten |
02-04-2008 17:35:47 | ||
---|---|---|
admin
Moderator |
admin: Zo is het wel weer genoeg over 1 april of niet. Met vriendelijke groet, Peter van der Leek |
07-04-2008 19:17:47 | ||
---|---|---|
daan6
|
Het Cargonieuws op RolandRail (http://www.rolandrail.net/nieuws.php) meldt het volgende:Quote Laatst bewerkt door daan6 op 07-04-2008 19:18 |
07-04-2008 20:35:49 | ||
---|---|---|
ijsm
|
QuoteJij kunt beter gewoon foto's blijven maken |
19-04-2008 21:44:02 | ||
---|---|---|
dutchtrain
|
Iemand nog nieuws erover? Want ik ben erg benieuwd. |
19-04-2008 21:50:05 | ||
---|---|---|
goverwelle
|
"Natuurlijk wacht u gewoon rustig wat er komen gaat." %08% |
20-04-2008 15:07:54 | ||
---|---|---|
mdeen
|
Gisteren op de open dag van Voith was er iemand die zeker wist dat er 5 verkocht werden. Ik heb er niet op doorgevraagd, dus misschien praatte hij ook alleen Somda na, maar op de opmerking van iemand dat het een 1 april grap was was hij toch zeker dat het dat niet was. |
20-04-2008 15:13:44 | ||
---|---|---|
zugchef
|
Oeverloos geneuzel weer hier. Gewoon wachten wat er komen gaat. |
20-04-2008 15:14:52 | ||
---|---|---|
timtrein
|
Nee, dat is ook wel ontkracht inmiddels. Uit wat je als betrouwbare bronnen zou kunnen beschouwen valt alleen te halen dat het er vier stuks zijn, dat ze in mei zouden komen en dat het rijvaardige locs zijn (dus niet die grafbakken uit Mt). De rest is volgens mij alleen speculatie. |
21-04-2008 19:40:50 | ||
---|---|---|
treinhobby
|
Zoals ook in de opvallende dingen van vandaag te lezen is, heeft ACTS vandaag een proefrit gemaakt met de 1601. Of dit nummer ook daadwerkelijk bij ACTS blijft is natuurlijk een vraag. Vandaag stond er nog gewoon Railion op. |
21-04-2008 20:22:17 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator |
Op het RR forum wordt gemeld dat de 1601 per heden verhuurd is aan ACTS. Dit is ook als zodanig verwerkt in het nieuwsoverzicht. |
22-04-2008 16:42:22 | ||
---|---|---|
Mcn-Ut
|
Op de 1601 werd vandaag in Amf instructie gegeven. Waarschijnlijk aan mcn'en van ACTS... |
23-04-2008 08:10:27 | ||
---|---|---|
maxime
|
http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000001&lang=1 Bij de update van de 22e wordt gemeld dat Traxx loc 186 108 op een ACTS spoor geplaatst is te Kijfhoek! Toeval? |
23-04-2008 16:57:11 | ||
---|---|---|
treinfreak
|
hier heb ik ook nog een foto van gevonden. http://www.flickr.com/photos/gewoonsanderrr/2433804063/ wat is er leuker dan een trein? 2 treinen natuurlijk! |
23-04-2008 17:00:34 | ||
---|---|---|
stefanuzz
|
Die staat bij het nieuwsberichtje op de site. 1600 is dus gespot te Zl o.a. |
25-04-2008 01:36:35 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
Die 186er heeft niks te maken met het eventueel aanschaffen van 186ers voor ACTS , die hebben namelijk inmiddels 189ers besteld %05% |
25-04-2008 07:47:05 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator |
Een 186'er is te duur, aldus ACTS, maar een 189'er niet? Laten we hier nou niet over gaan speculeren, maar wacht nou eens rustig af. Dat er wat staat te gebeuren in goederenland, is bekend. Dat komt tegen die tijd ook wel naar buiten. Tegen die tijd blijven wij gewoon lekker de 1601 voor ACTS spotten. |
25-04-2008 08:20:35 | ||
---|---|---|
ruysdael
|
QuoteNee, de ERTMS-apparatuur van Bombardier (dus 186) is afgekeurd... |
25-04-2008 09:15:00 | ||
---|---|---|
maxime
|
Hoe zit het dan met de ITL 186'ers en die van NS HiSpeed? En heb je ook een serieus te nemen bron, Rolffiej19? |
25-04-2008 13:52:34 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Quote Die moeten daardoor een andere versie (andere producent) van de ERTMS-apparatuur ingebouwd krijgen... |
25-04-2008 14:01:40 | ||
---|---|---|
maxime
|
Zo, dat zal wel een duur grapje zijn dan. |
25-04-2008 15:04:50 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
bron is een medewerker van ACTS !! |
25-04-2008 18:04:53 | ||
---|---|---|
timtrein
|
De schoonmaker of de materieelmanager? Om maar even wat te noemen... |
25-04-2008 18:09:07 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
kan je ook nog normaal een vraag stellen inplaats van sarcastiche opmerkingen te plaatsen , een medewerker van acts een machinist als je dat zo graag wilt weten..%05% |
25-04-2008 18:28:25 | ||
---|---|---|
timtrein
|
Het gaat om het kunnen beoordelen van de waarde van de bron. Als jij dat sarcasme wil noemen dan is dat aan jou. |
25-04-2008 18:42:05 | ||
---|---|---|
Somda
|
Arie81 is mcn (in opleiding)bij ACTS. Die heeft van de week op de chat bevestigd. |
25-04-2008 18:53:52 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
Arie81 is iniedergeval niet mijn bron om dat even duidelijk te stellen%05% |
25-04-2008 19:50:45 | ||
---|---|---|
ijsm
|
QuoteDat is onzin, want een 189'er is juist vele malen duurder als een 186'er (dan praat je dus over duizenden euro's per maand). Feit is dat ACTS recent heeft besloten nog wat schroot over te nemen van Railion (daarmee moderniseren ze dan wel weer het loccenpark ...), en de weg naar moderne elocs dus nog lang lijkt... |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
25-04-2008 20:02:21 | ||
---|---|---|
2296
|
Maar waarom zou je hele dure lok's aanschaffen als toch een groot deel van je vervoer in het binnenland ligt. Het is alleen handig als je over de Betuweroute gaat rijden. Dan heb je alle nieuwe apparatuur nodig. |
25-04-2008 22:08:39 | ||
---|---|---|
maxime
|
Ik weet niet of iedereen iets heeft meegekregen van de nieuwe bedrijfsstructuur van ACTS? Rangeerdiensten -> Portfeeders, Lijndiensten -> ACTS Railways, enz... Punt is dat er achter "ACTS" een grote investeerder zit als ik het goed heb. Waarschijnlijk wordt er dus geïnvesteerd in een "moderne" vloot voor ACTS Railways om de groeiende concurrentie met Europese bedrijven als ITL enzo aan te kunnen. Ook kan het meespelen dat er G1206'en naar Portfeeders gaan en die dus vervangen moeten worden, terwijl men ook meteen wil groeien. |
25-04-2008 22:43:58 | ||
---|---|---|
sik214
|
Een investeerder wil ook niet zomaar van z'n geld af hoor! ACTS rijdt voor 't meerendeel binnenlands verkeer en zo'n 1600 functioneert dan prima op bijvoorbeeld Kfh-On en is veel goedkoper. Ook een 186 of 189 haalt Vdm niet hoor, dus daar zit 't verschil ook niet. En inderdaad als de 1600'en komen is de eloc-leeftijd opeens wel zo'n 30 jaar jonger. |
26-04-2008 00:32:57 | ||
---|---|---|
maxime
|
Ik zeg ook niet voor niets "moderne" vloot, want daar bedoel ik dan ook de 1600'en mee. Een 186/189 beschouw ik alleen maar als logisch om het aandeel van vervoer naar het buitenland te vergroten. Stel dat er straks vervoerders als Veolia, Rurtalbahn, ITL, enzovoort delen van het binnenlandse vervoer af zouden snoepen! Wat blijft er dan over? Precies, niet veel. In dat opzicht zou ik de aankoop van een 186/189-loc een logische investering vinden. |
26-04-2008 00:34:21 | ||
---|---|---|
thom
|
Quote En naar ik aanneem zal oko een deel van het werk met de G1206'en meeverhuizen... |
26-04-2008 00:37:01 | ||
---|---|---|
maxime
|
Niet alle G1206'en gaan volgens mij naar Portfeeders, waardoor ook een Acht-shuttle bijvoorbeeld gegarandeerd blijft. |
26-04-2008 02:51:09 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
hehe er gaat ook maar 1 1600 lok naar ACTS |
26-04-2008 11:15:14 | ||
---|---|---|
maxime
|
En waar mogen we die in gaan spotten? De Coevordenshuttle toevallig? Maar zouden er eerst gaan 4 1600'en naar ACTS gaan dan? Laatst bewerkt door maxime op 26-04-2008 11:16 |
26-04-2008 13:05:55 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
ze hebben er voorlopig 1 op proef en ze zijn nog niet zeker of er meerdere gehuurd gaan worden |
26-04-2008 16:09:08 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator |
QuoteDat wilde ik er ook mee te zeggen. Een 189'er is duurder dan een 186'er. En Rolffiej19, als je iets niet zeker weet, ga dan ook niet zo maar wat roepen. Er is namelijk al bevestigd dat er 4 stuks 1600'n naar ACTS gaan en er zullen waarschijnlijk meer komen. RN gaat zich alleen nog maar richten op het grensoverschreidend verkeer en ACTS gaat naar alle waarschijnlijkheid de leeggevallen gaten op vullen. RN is nu al bezig met gedeeltelijk afstoten van activiteiten. Zie het sternet en binnenkort is ook de vuiltrein aan de beurt. En dit alles is te lezen in het Cargonieuws op RR. |
26-04-2008 18:39:50 | ||
---|---|---|
bruno
|
Vanmiddag stond de 1601 op het ACTS spoortje van de kijfhoek Laatst bewerkt door bruno op 26-04-2008 18:40 |
10-05-2008 21:20:18 | ||
---|---|---|
ijsm
|
De 1611-1614 worden ACTS-locs. |
10-05-2008 21:53:31 | ||
---|---|---|
ov_wijzer
|
Enig idee per wanneer dat zal zijn? |
10-05-2008 22:09:05 | ||
---|---|---|
kmark
|
Dan was dat er vast wel meteen bij vermeld... dus "ontspannen" dat hoor je vanzelf. |
11-05-2008 13:05:41 | ||
---|---|---|
rolandrail
|
QuoteHet enige wat achter de verandering zit is de innige samenwerking met RN die achter de schermen al in 2007 begonnen is. Niet grote investeerder of iets dergelijks, ACTS gaat werk doen waar RN/RD van af wil en er vanaf willen ligt geheel in geldgraaistrategie die RD al jaren lang toepast bij overnames. Extreem voorbeeld is Denemarken: bijna geen ruk meer te beleven op cargogebied anders dan transitverkeer en nog wat kruimelwerk door privémaatschappijen die miraculeus wél klein vervoer rendabel kunnen rijden daar waar RD en partners dat als onmogelijk zien. Hetzelfde is hier nu ook van start gegaan, werkplaatssternet naar het asfalt overgeheveld, vuilvervoer wordt stukje voor stukje afgestoten naar ACTS en mijn verwachting is dat RN/RD straks bijna nergens meer te zien is met Unit-Cargo en het bedienen van de klanten behalve in de R'damse havens. Goddank hebben we hier ruim 10 gretige privévervoerders die niet de diep trieste oogkleppen hebben zoals RD/RN en ook niet zoals RD een belang hebben in een wegvervoerder... |
06-06-2008 19:11:00 | ||
---|---|---|
robbie
|
Gisteren is de 1612 naar ACTS gegaan, vanaf Amf, waar hij van spoor 11 gehaald is, heeft hij de 69953 (Veendammer)naar de Kijfhoek gereden. De 1601 bleef defect achter op spoor 11. |
16-06-2008 21:22:23 | ||
---|---|---|
1200gek
|
Tijdje stil geweest op dit onderwerp. Toch begon ik me af te vragen of het toch nog gaat gebeuren, of is gebeurd? Vandaag zag ik dit op de 1616 te Westhavens staan. http://i180.photobucket.com/albums/x313/sporenrondalkmaar/westhaven/P1100337.jpg en http://i180.photobucket.com/albums/x313/sporenrondalkmaar/westhaven/P1100334.jpg ps foto is niet bewerkt op de pc! Staat echt zo op de lok. Laatst bewerkt door 1200gek op 16-06-2008 21:53 op jacht naar de 1824 |
16-06-2008 21:52:10 | ||
---|---|---|
timtrein
|
Uh, ja, er rijdt er in elk geval 1 bij ACTS (nu de 1613 geloof ik). Die laatste foto is een interessante soort humor |
17-06-2008 08:12:22 | ||
---|---|---|
maxime
|
Haha, we zullen zien. Ik kan me voorstellen dat er na het verdwijnen van de class 58's en de 1200'en wel meer dan 4 nieuwe locs nodig zijn.;) Als het ook op andere 1600'en staat die voor ACTS zijn bestemd dan weet je genoeg lijkt me. Spot ze dus Laatst bewerkt door maxime op 17-06-2008 08:16 |
19-06-2008 15:29:43 | ||
---|---|---|
dutchtrain
|
Het schijnt dat die loc's ook de ACTS huisstijl gaan krijgen. Na een Revisie.. Laten we dat allemaal hopen%02% |
19-06-2008 15:33:50 | ||
---|---|---|
103 220-0
|
Quote Volgens mij is het nog nooit hardop uitgesproken dat de 1200'en weggaan. Voorbarige conclusies?! |
19-06-2008 17:34:44 | ||
---|---|---|
maxime
|
Op termijn zullen ze wel weggaan. Dat hoeft niet deze maand te zijn, maar ik zie ze het jaar 2009 echt niet halen hoor. Laatst bewerkt door maxime op 19-06-2008 17:52 |
19-06-2008 17:38:41 | ||
---|---|---|
stefanuzz
|
Quote Zou je de foto's even kunnen hosten op een andere site (b.v. Tinypic.com). De servers van Photobucket hebben een flinke crash achter de rug. De foto's van jou zijn dus niet meer te zien helaas. |
19-06-2008 17:39:37 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
Volgens mij zouden ze eind deze maand samen met de 5800 uit dienst gaan |
19-06-2008 17:40:11 | ||
---|---|---|
lucky
|
Quote De foto's werken gewoon. |
19-06-2008 17:42:04 | ||
---|---|---|
stefanuzz
|
Vreemd, bij mij namelijk niet (en ik ben overigens niet de enige, zie http://www.atspace.com/dedicated-web-server-hosting-domain-articles-news/index.html ). Laatst bewerkt door stefanuzz op 19-06-2008 17:43 |
19-06-2008 17:57:01 | ||
---|---|---|
maxime
|
Quote Dat meldt Nico Spilt inderdaad ook op het forum van Rolandrail met als toevoeging de 6700 serie.;) Al heeft hij het wel over dit jaar en niet deze maand. Laatst bewerkt door maxime op 19-06-2008 17:57 |
19-06-2008 18:13:17 | ||
---|---|---|
103 220-0
|
Als Nico Split het zegt... dan zal het ongetwijfeld waar zijn! Dan ga ik het ook maar geloven |
19-06-2008 18:15:28 | ||
---|---|---|
ruysdael
|
Op de 1616 die vandaag in de CNL reed stond "vanaf 01-01-09 ACTS". |
19-06-2008 18:42:25 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
toch blijft het een vreemde datum maar goed we zullen zien |
19-06-2008 19:19:42 | ||
---|---|---|
salieri
|
Ik sprak laatst een ACTS machinist, en deze vertelde mij dat er eerst maar 1 5800 loc weggaat. De andere 2 van de 5800 locs gaan pas later weg. Maar welke diesellocs krijgt ACTS er dan eigenlijk voor terug? Een E-loc 1600 kan natuurlijk niet op een dieselbaanvak rijden. En volgens mij zijn de 7100 locs ook vrij bezet in den lande. |
19-06-2008 19:34:47 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator |
In eerste instantie zijn de 1600'n bedoeld als overbrugging. Vervanging komt er aan. En geloof me, er komen dit jaar genoeg locs bij voor ACTS. Railion is bezig om vervoer af te stoten, zie ook het RR Cargonieuws. ACTS probeert de gaten te vullen die ontstaan. De 5811 gaat eind van dit jaar weer terug naar Engeland, de 5812 volgend jaar en de 5814 kan nog tot 2011 blijven rijden, aldus Op de Rails. De 1250'n zullen naar alle waarschijnlijk in 2009 aan de kant gaan, maar bij ernstige defecten mogelijk al eerder. Zie de 1252. Wanneer de 1250'n eruit gaan, zullen ook de 6700'n het veld gaan ruimen. Tegen die tijd zijn namelijk al genoeg locs ingestroomd om dit mogelijk te maken. En zoals altijd met cargo, gewoon rustig blijven zitten naast de baan en kijk maar wat er voorbij komt. Dan zie je nieuwe dingen van zelf. |
19-06-2008 19:37:31 | ||
---|---|---|
maxime
|
@ 103 220-0: Nee, dat zeg ik toch ook niet. Niet zo op je teentjes getrapt zijn. Ik probeerde alleen duidelijk te maken dat iedereen het over verschillende periodes en data heeft, dus dat niemand het eigenlijk echt weet en dat we gewoon af moeten wachten. Het had iets duidelijker gekund, dat geef ik toe. Laatst bewerkt door maxime op 19-06-2008 20:25 |
19-06-2008 19:45:12 | ||
---|---|---|
salieri
|
Tegen wie heb je het nou maxime? Oke, nog 1 vraagje taigagaai, krijg ACTS dan gloednieuwe locs? Of gaat men deze huren van bijvoorbeeld Raillon? Het maakt mij verder ook niet zo heel veel uit wát er komt, alleen ben ik benieuwd of het nieuwe locs zijn of gehuurde locs. |
19-06-2008 19:51:58 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator |
De locs zullen geleased worden. |
19-06-2008 21:26:03 | ||
---|---|---|
gertjan
|
QuoteMisschien nemen ze wel nieuwe locs erbij Nee, ik verklap niets. - - - Hierlangs afscheuren - - - |
19-06-2008 21:34:31 | ||
---|---|---|
geertw
|
Quote In de link die je zelf geeft staat de echte oorzaak van het probleem al gegeven. De servers zijn niet gecrashed, alle foto's staan er nog op. Alleen het DNS-record (van de domeinnaam photobucket.com) is aangepast ('gehacked', zo je wilt). Binnen enkele etmalen moeten alle links weer werken. http://www.ovinnederland.nl/ |
19-06-2008 23:05:29 | ||
---|---|---|
103 220-0
|
Quote Wees gerust, ik was niet op mijn teentjes getrapt hoor! Ik verbaas me er alleen over dat iemand op een forum wat roept (zuiver gebaseerd op wat roddel en achterklap - zonder zinvolle onderbouwing) en iedereen neemt het voor waar aan. |
19-06-2008 23:10:03 | ||
---|---|---|
timtrein
|
Ja, vrij bijzonder inderdaad. Er wordt een excursie met wat locs aangekondigd en gelijk roept iedereen dat na die rit de locs buiten dienst gaan Voor de 1200'en wordt al (erg) lang 2009 als jaar van buitendienststelling aangekondigd. De 6700'en zullen dan wel min of meer tegelijk volgen, en de 58's hebben een lease van 5 jaar geloof ik. Reken maar uit... |
20-06-2008 06:55:38 | ||
---|---|---|
nohab
|
QuoteAch, de eerste de beste gek met een dikke stift... |
20-06-2008 10:58:04 | ||
---|---|---|
rolandrail
|
Zonder dat ik een exacte afvoerdatum weet het volgende: Invoering van ATB-vv (in 2009 in het materieel) is niet mogelijk op de 1200'n omdat ze met ATB fase 3 rijden, inbouw ATB-fase 4 of moderner is aannemelijk te duur. Feit is wel dat de 1200'n al een hele tijd geleden bij voorbeeld zijn toebedeeld aan die en gene voor als ze b.d. gaan (don't ask!). Zonder 1200'n verliezen de 6700'n hun inzet, immers zonder ATB is er hooguit wat rangeerwerk wat ze kunnen doen. Leasecontract 5811 (in dienst sept 2003) en 5812 (in dienst okt 2003) loopt dit jaar af, 5814 (in dienst mei 2005) in 2010. |
20-06-2008 11:31:28 | ||
---|---|---|
mich
|
Vraag is dan tot welke datum materieel zonder ATB-w mag rijden. En museummaterieel welke ook fase 3 heeft (Bijv. de ACTS 1250 in de toekomst) krijgt dat een uitzondering of is het einde oefening? |
20-06-2008 14:41:57 | ||
---|---|---|
treinfreak
|
Ik vond deze ook nog op een site --> http://www.flickr.com/photos/gewoonsanderrr/2495445156/in/photostream/ wat is er leuker dan een trein? 2 treinen natuurlijk! |
20-06-2008 18:36:41 | ||
---|---|---|
2296
|
Quote Fase 3 materieel blijft ook nog rijden na 01-01-2009.Zou NSR niet leuk vinden %08% als dat niet meer mag rijden. Ik weet niet waar het ieder keer vandaan komt maar dat wordt telkens weer gezecht dat het door de ATB komt. Dat is wel erg makkelijk om te zeggen. Het materieel is gewoon op na een hele lange loopbaan bij het spoor. |
20-06-2008 19:29:17 | ||
---|---|---|
jordydl1
|
1613 vandaa op de kijfhoek, de 13 ontbreekt aan een kant |
20-06-2008 19:44:37 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator |
Dat doet hij al een jaar of 4 |
20-06-2008 21:10:38 | ||
---|---|---|
timtrein
|
QuoteHet kan natuurlijk ook zijn dat bij fase 3 dure aanpassingen nodig zijn aan de installatie. Maar dat de 1200'en in 2009 eruit gaan is volgens mij wat ACTS al een paar jaar roept, ook al voor het ATB VV-verhaal. |
20-06-2008 22:36:56 | ||
---|---|---|
nedtrain25
|
volgens mij zit er in een 1600 ook atb fase 3 dus de verhalen kloppen voor geen meter |
20-06-2008 23:04:33 | ||
---|---|---|
seinhuis
|
Er kan ATB-4 worden ingebouwd, en later uitgebouwd om in een andere trein te zetten. |
21-06-2008 00:26:50 | ||
---|---|---|
rolandrail
|
QuoteTja, dat is wat ik opving op mijn werk. Aangezien de communicatie bij NSR over ATB-vv erg gering is dacht ik hier voorzichtig wat te kunnen opmerken. Wat ook niet waar is dan zeker is dat het (atb-vv) v.w.b. het materieel een software-aanpassing is, niet zichtbaar in de cabine. Fase-3 heeft geen software maar is een relais-gebeuren. |
22-06-2008 00:54:06 | ||
---|---|---|
train85
|
De 1613 zag ik rond de klok van 18:15 uur GDST staan te Kfh op de ACTS spoortjes. |
22-06-2008 10:28:00 | ||
---|---|---|
groen47
|
Foto van de 1613 met Leeuwarden shuttle (gemaakt 21 juni): http://www.flickr.com/photos/groen47/2597778158/sizes/l/ |
22-06-2008 13:43:31 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
hehe ze hebben em maar even een wasbeurtje gegeven zo te zien%08% |
22-06-2008 18:53:19 | ||
---|---|---|
kevinevers
|
WOW ziet er zo een schone 1600 uit%08% |
22-06-2008 19:08:00 | ||
---|---|---|
thom
|
Vind je hem schoon dan ? Vind het nogwel meevallen eigenlijk.... |
22-06-2008 19:35:42 | ||
---|---|---|
groen47
|
Dit is voor Railion schoon: http://www.flickr.com/photos/groen47/2575738086/sizes/l/ maar zo schoon als deze is er geen: http://www.flickr.com/photos/groen47/2351332851/sizes/l/ Laatst bewerkt door groen47 op 22-06-2008 19:39 |
22-06-2008 21:36:59 | ||
---|---|---|
salieri
|
Het lijkt wel alsof er op die 1603 een nieuwe/herstelde kop zit. Klopt dat? |
22-06-2008 22:12:17 | ||
---|---|---|
1855
|
Nee. |
23-06-2008 09:26:28 | ||
---|---|---|
2296
|
Quote Paar keer met zijn kop in de wasstraat geweest. |
23-06-2008 14:51:00 | ||
---|---|---|
hellfire
|
Inspectie zal wel geklaagd hebben dat de neus niet meer geel was. Af en toe lijkt het alsof de 1600'en bij MRCE geleased zijn, zo zwart zijn ze. Het geeft wel aardig aan hoe Raillion met de 1600'jes om gaat. Laatst bewerkt door hellfire op 23-06-2008 14:51 |
23-06-2008 14:56:53 | ||
---|---|---|
gertjan
|
Eehm, wat heeft dit eigelijk nog met de 1600en die naar acts gaan te maken? - - - Hierlangs afscheuren - - - |
23-06-2008 14:58:30 | ||
---|---|---|
mark
|
Mark: On-topic graag! |
15-09-2008 19:23:26 | ||
---|---|---|
broek53
|
Doorgaans betrouwbare bron meldt dat heden vandaag tien 1600-en van Railion aan ACTS zijn verkocht: de vier rijvaardige die al bij ACTS dienstdoen, plus de zes terzijde staande exemplaren. |
15-09-2008 19:38:08 | ||
---|---|---|
zugchef
|
Nou zullen we de 1200 wel helemaal niet meer in actie zien vrees ik Jammer dit, maar voor het vervoer van ACTS zelf is dit natuurlijk wel goed nieuws |
15-09-2008 19:50:45 | ||
---|---|---|
WesselE
|
En... de 1607 komt weer op de baan, wat ik persoonlijk heel goed nieuws vind!%02% 'Okeh' |
15-09-2008 19:58:56 | ||
---|---|---|
VIRM
|
Welke is de vierde loc? Ik weet dat de 1606, 1609 en de 1619 bij ACTS rijden. Of heb ik iets gemist |
15-09-2008 20:03:12 | ||
---|---|---|
rolandrail
|
1621 sinds zaterdag jl. |
15-09-2008 20:03:49 | ||
---|---|---|
rolandrail
|
QuoteJuich niet te vroeg, een deel van de 10 is voor de pluk. |
15-09-2008 20:45:57 | ||
---|---|---|
1855
|
Quote Terzijde: 1605, 1607, 1608, 1610, 1617, 1618, 1620, 1622 en 1625. Maar liefst negen stuks dus, waarvan vier (1605, 1620, 1622 en 1625) met schade, al dan niet zwaar. Ik ben benieuwd welke schadebak nog hersteld zal worden Laatst bewerkt door 1855 op 15-09-2008 20:47 |
15-09-2008 20:49:36 | ||
---|---|---|
rolandrail
|
1605 is een leeg casco. Het worden de vier in Mt (1607, 1608, 1610 en 1617) en dan dus nog twee uit Tb. En voor pluk hoef je niet te herstellen. Laatst bewerkt door rolandrail op 15-09-2008 20:50 |
15-09-2008 21:02:29 | ||
---|---|---|
1855
|
Alle terzijde gestelde 1600'en zullen in ieder geval gereviseerd moeten worden en de nodige CW's zullen nog uitgevoerd moeten, zoals inbouw GSMR. |