11-06-2020 13:42:28 | ||
---|---|---|
jeanne
|
Eigenlijk jammer dat de ATB discussie hier bij Groningen gevoerd wordt. Wat mij betreft verdien een interessante discussie een eigen draadje! Jeanne Kok |
11-06-2020 13:43:33 | ||
---|---|---|
PKP
|
Quote Onjuist. In het seinenboek staat toch echt het volgende: Een snelheidsverlaging moet zijn ingezet als het eerste voertuig het sein passeert dat een snelheidsverlaging opdraagt; Laatst bewerkt door PKP op 11-06-2020 14:06 |
11-06-2020 13:58:48 | ||
---|---|---|
Klaasje
|
Dan had je ook hieronder kunnen zeggen dat dat al door artikel 30 van de regeling spoorverkeer verboden is. Dat klopt en dat had ik even over het hoofd gezien.Quote |
11-06-2020 14:27:26 | ||
---|---|---|
PKP
|
Quote Helaas kan ik geen vraag beantwoorden welke nog niet gesteld is. Omdat we hadden over seinen en snelheden zou ik dan verwezen hebben naar bijlage 4 Seinenboek, artikel 2.1 |
11-06-2020 15:40:53 | ||
---|---|---|
SchuurB
|
Quote Kortom, zolang de snelheid na passage van het sein niet gelijk blijft of toeneemt, hoef je ook de rem niet meteen te gebruiken. Laatst bewerkt door SchuurB op 11-06-2020 15:41 |
11-06-2020 16:43:24 | ||
---|---|---|
kiekkiek
|
Zo is dat! |
16-06-2020 14:50:11 | ||
---|---|---|
PKP
|
Zo is het niet. Er staat toch echt: begrenzen |
16-06-2020 16:12:53 | ||
---|---|---|
Ysbergsla
|
Bijzonder vermoeiend. |
16-06-2020 17:28:09 | ||
---|---|---|
PKP
|
Niets vermoeiend, gewoon een interessante stelling dat een machinist niet verplicht is te remmen bij een sein met opdracht snelheid begrenzen. Maar dat is deze dus wel volgens het seinenboek (bijlage 4). Laatst bewerkt door PKP op 18-06-2020 09:01 |