Alle forumcategorieën bekijken en reageren in het forum? Registreer een gratis account of log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Verwijder discussie uit je favorieten

Zo 17 maart 2019 | Rondrit Stichting Mat '64 904

Zaterdag 02 mrt 2019 - 15:20:37
DDZ7504
DDZ7504
Flickr ddz7504
Dit jaar bestaat Stichting Mat'64 15 jaar. Omdat Mat'64 als treintype nu al enige tijd buiten dienst is hebben wij nu emplooij voor ons treinstel stel 904. Na een geslaagde onderhoudsbeurt in februari waar diverse vrijwilligers de nodige uren bij betrokken zijn geweest, is het treinstel weer inzetbaar. Voor u als liefhebber biedt dat een mogelijkheid om mee te gaan met ons prachtige historische treinstel.

Door dit 15 jarige jubileum en het 180 jarige bestaan van de spoorwegen in Nederland komen er een aantal ritten door Nederland aan. Daar hopen wij u te verwelkomen in onze trein. Uiteraard willen we treinstel 904 in een rijvaardige staat behouden en daarvoor zijn donateurs nodig. We organiseren daarom op 17 maart een introductiedag waar u kennis kunt maken met het treinstel en met ons als stichting.

Er zijn deze dag twee mogelijkheden om mee te reizen:
1. Hele dag mee Utrecht - Leiden - Den Haag HS - Rotterdam - Dordrecht - Geldermalsen (via Breda - 's Hertogenbosch) - Amersfoort. Bij vooraf reserveren betaalt u 25 euro, of 35 euro als u in de trein betaalt. Voor deze reismogelijkheid zijn maximaal 40 plaatsen beschikbaar.

2. Den Haag HS - Rotterdam - Dordrecht - Geldermalsen (via Breda - 's Hertogenbosch) - Amersfoort. Bij vooraf reserveren betaalt u 15 euro, of 25 euro als u in de trein betaalt. Voor deze reismogelijkheid zijn minimaal 80 plaatsen beschikbaar.

Vertrektijden: Utrecht 10.32 uur, Leiden (aankomst 11.17) 11.38 uur, Den Haag HS 12.08 uur, Rotterdam 12.42 uur, Dordrecht 13.11 uur, Geldermalsen 14.33 uur. Aankomst Amersfoort: 15.15 uur.

In de trein is catering aanwezig en kunt u genieten van het heerlijke nostalgische reizen met een Mat'64. Aan deze introductierit zit geen minimale deelname verbonden, deze rit rijdt sowieso.

U kunt reserveren door een mail te sturen naar info@mat64.nl met opgave van het aantal deelnemers en alle namen ervan en de gewenste reismogelijkheid. De reserveringen worden behandeld op volgorde van binnenkomst tot het maximum van het aantal plaatsen is bereikt. U kunt tot uiterlijk 12 maart vooraf reserveren. De reserveringen voor de gehele rit hebben voorrang op de reserveringen voor het deeltraject vanaf Den Haag HS. Als er plaatsen over blijven, zullen deze kenbaar gemaakt worden op de facebook-pagina en de website.

Meegaan zonder reservering: er bestaat een kans dat alle plaatsen al bezet zijn en dat u dan niet mee kunt. Meldt u zich vooraf bij de conducteur, hij kan u informeren over de mogelijkheden.

Bron; m.facebook.com

Laatst bewerkt door moderator op Zondag 03 mrt 2019 om 12:35:17

Hallo!

Zaterdag 02 mrt 2019 - 17:37:41
bloemkool
bloemkool
Reuze interessant

Zondag 03 mrt 2019 - 14:36:20
aarclay
aarclay
Twitter AarClay Facebook arienclaij Youtube TreinenWeb Flickr 57636621@N03
Zeker interessant! Ik ben d'r bij

Choo choo.....

Zondag 03 mrt 2019 - 18:50:56
train85
train85
Optie 1 gehele rit mee is volgeboekt
Voor optie 2 zijn nog voldoende plekken over.
Dus meld je aan.

www.mat64.nl

Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt!


Maandag 04 mrt 2019 - 11:59:40
phantom
phantom
Youtube juniorfotograaf Flickr 35031078@N08
Mooi voor jullie,dat het loopt.
Ergens verbaas ik me wel over,je hebt 1 lange rit en 1 korte,die samen zijn in 1x te rijden.
(Is het stel op (virtueel)gesplitst in zoveel stoelen gereserveerd voor rit 1 en zoveel voor rit 2 ?)
Hoe kan je dan voor de korte rit overhouden aan plaats,als je langere rit vol zit,jullie rijden die dag toch maar 1x ?
Als je nog aanvraag krijgt voor jullie rit 1 en die rit 2 loopt nie,dan zou ik er voor kiezen om dan mensen een plek te gunnen op een stoel die was gereserveerd voor die 2e rit,iedereen blij

Laatst bewerkt door phantom op Maandag 04 mrt 2019 om 12:03:14

Doe maar normaal,dan doe je al gek genoeg.

Maandag 04 mrt 2019 - 17:56:49
bloemkool
bloemkool
Dat er al een deel is uitverkocht verbaast me niets met de uiterst lucratieve prijsstelling.

Maandag 04 mrt 2019 - 18:29:43
PeterJ
PeterJ
Dat vroeg ik me ook al af. Als iedereen in de voorverkoop kaartjes koopt levert dat 2200 Euro op. Kan je daar vandaag de dag nog zulke ritten van rijden?

Maandag 04 mrt 2019 - 19:04:02
maurits
maurits
Twitter mauritswever Facebook maurits.wever
Plus de opbrengst van de reizigers uit de Alpen Express?

Groeten uit Villa Spoorzicht (Wd-Ledn, km 30,2)

Maandag 04 mrt 2019 - 20:29:08
AgentX
AgentX
Flickr koenbrouwer
Het zal wel een gezellige boel worden tussen Ut, Ledn en Gv in die twee bakjes.

Maandag 04 mrt 2019 - 23:01:22
thom
thom
Florian rekent net voor;
45 man uit de AE
40 verkochte zitplaatsen.

Dan zit dat Victortje toch niet bijzonder vol met 95 man? Een plan V heeft alleen al minstens 104 zitplaatsen 2e klas.

Laatst bewerkt door thom op Maandag 04 mrt 2019 om 23:03:04

Maandag 04 mrt 2019 - 23:44:54
bloemkool
bloemkool
Juist. Mij doet het deugd dat er veel belangstelling is voor een rit. Wellicht resulteert dit in een blijvend aantal donateurs.

Dinsdag 05 mrt 2019 - 00:04:27
cuneo56
cuneo56
Quote
thom (ma 04 mrt 2019 23:01:22 www.somda.nl): Florian rekent net voor;
45 man uit de AE
40 verkochte zitplaatsen.

Dan zit dat Victortje toch niet bijzonder vol met 95 man? Een plan V heeft alleen al minstens 104 zitplaatsen 2e klas.
En terecht, als je uit Oostenrijk komt ben je al niet blij met de niet geplande overstap in Utrecht en om dan ook nog eens met je koffers en Ski's in een volle trein geperst te worden ; daar win je geen klanten mee.

Dinsdag 05 mrt 2019 - 06:54:10
mdeen
mdeen
De V heeft toch een bagageafdeling? Daar kunnen de koffers perfect in kwijt
Wordt denk ik wel een lange stop bij uitstappen.

Dinsdag 05 mrt 2019 - 07:22:43
Astraea
Astraea
Ruime stops zitten ook in de dienstregeling ingecalculeerd.

Dinsdag 05 mrt 2019 - 07:28:43
bloemkool
bloemkool
Quote
cuneo56 (di 05 mrt 2019 00:04:27 www.somda.nl):
Quote
thom (ma 04 mrt 2019 23:01:22 www.somda.nl): Florian rekent net voor;
45 man uit de AE
40 verkochte zitplaatsen.

Dan zit dat Victortje toch niet bijzonder vol met 95 man? Een plan V heeft alleen al minstens 104 zitplaatsen 2e klas.
En terecht, als je uit Oostenrijk komt ben je al niet blij met de niet geplande overstap in Utrecht en om dan ook nog eens met je koffers en Ski's in een volle trein geperst te worden ; daar win je geen klanten mee.
Hoeveel mensen reizen er nu daadwerkelijk door vanuit de Alpen Expres over Utrecht heen?

Dinsdag 05 mrt 2019 - 07:36:59
DDZ7504
DDZ7504
Flickr ddz7504
In het geval dat de Alpen Express vertraagd is, zal de Plan V dan ook wachten?

Hallo!

Dinsdag 05 mrt 2019 - 07:43:29
maarten83
maarten83
Quote
DDZ7504 (di 05 mrt 2019 07:36:59 www.somda.nl): In het geval dat de Alpen Express vertraagd is, zal de Plan V dan ook wachten?
Dat zal wel aangezien het eigenlijke doel van de rit is om een deel van de alpen express reizigers te vervoeren.

Dinsdag 05 mrt 2019 - 19:19:36
timtrein
timtrein
Flickr timtrein
Quote
thom (ma 04 mrt 2019 23:01:22 www.somda.nl): Florian rekent net voor;
45 man uit de AE
40 verkochte zitplaatsen.
Dan zit dat Victortje toch niet bijzonder vol met 95 man?
Ik zou nog even oefenen met rekenen

Dinsdag 05 mrt 2019 - 23:42:29
thom
thom
Ik telde wat bemanning mee

Woensdag 06 mrt 2019 - 16:41:32
HZwoferink
HZwoferink
Twitter HZwoferink Facebook HZwoferink Youtube Betuweroute99 Flickr Betuweroute100
Tien man bemanning
Gok dat er slechts een machinist is, conducteur en iemand met een trolly met lekkere koffie, thee, frisdrank en snacks.

Laatst bewerkt door HZwoferink op Woensdag 06 mrt 2019 om 16:42:07

Groeten uit Rijssen, Henk Zwoferink

Woensdag 06 mrt 2019 - 16:59:57
phantom
phantom
Youtube juniorfotograaf Flickr 35031078@N08
De mcn heeft zn eigen plek,de conducteur zal wel of rondlopen of praten met de mensen,dus al 2 man die geen openbare stoel in nemen
Ik mag toch überhaupt niet hopen dat men personeel mengt en mee rekent in de vrije zitplaats verdeling/aantal vrije stoelen/plaatsen.
Normaliter reken je zoveel plekken voor personeel en dan houd je een netto getal over waar passagiers plaats kunnen nemen.

Vraag me af ,als die AE vertraagd is en men wacht daarop,hoe gaat dat dan met de verkregen drgl,is er rekening gehouden met zo'n situatie,is er dan backup qua drgl ?

Doe maar normaal,dan doe je al gek genoeg.

Woensdag 06 mrt 2019 - 17:24:38
sjoerd
sjoerd
Ik lees warempel alleen spotternij en commentaar op deze plan V rit!

Woensdag 06 mrt 2019 - 17:49:29
vrijgezel
vrijgezel
Quote
HZwoferink (wo 06 mrt 2019 16:41:32 www.somda.nl): Tien man bemanning
Gok dat er slechts een machinist is, conducteur en iemand met een trolly met lekkere koffie, thee, frisdrank en snacks.
Naast de Mcn en HC ook vrijwilligers van St. Mat'64, denk aan storingsmonteurs. Balkonwachters zijn naar alle waarschijnlijkheid niet van toepassing

Woensdag 06 mrt 2019 - 20:18:53
thom
thom
Hallo zeg, ik maakte alleen een onzinnige opmerking om mij uit mijn rekenfout te lullen hoor....