28-11-2016 11:15:50 | ||
---|---|---|
vrijgezel
|
Vanochtend in Amsterdam CS: CNL 418+1 91 80 6 186 238-2 Bomdz 236.9 51 80 84-90 218-9 C N L 174 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 007-8 C N L 175 Bvcmz 248.5 61 80 50-91 029-7 C N L 176 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 034-9 NachtZug 177 WLABmz 173.1 61 80 72-90 014-4 NachtZug 178 Avmz 109.5 61 80 19-91 502-3 IC 251 Bpmz 295.5 61 80 20-91 562-4 IC 252 Bpmz 295.5 61 80 20-91 553-3 IC 253 Bpwmz 125.5 61 80 28-90 508-0 IC 184 BDcm 874.1 61 85 82-90 407-3 C N L 185 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 018-2 C N L 186 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 020-1 C N L 187 WLABmz 173.1 61 80 72-90 025-0 NachtZug 189 In het Züricher deel was de zitrijtuigengroep op de verkeerde plek ingerangeerd: tussen de nachtrijtuigen en het Münchener deel i.p.v. aan de lok. |
01-12-2016 11:14:19 | ||
---|---|---|
vrijgezel
|
Vandaag in Amsterdam CS: CNL 418 91 80 6 186 238-2 Avmz 109.5 61 80 19-91 518-9 IC 251 Bpmz 295.5 61 80 20-91 557-4 IC 252 Bpmz 295.5 61 80 20-91 561-6 IC 253 Bomdz 236.9 51 80 84-90 208-0 C N L 174 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 019-3 C N L 175 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 017-7 C N L 176 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 030-7 NachtZug 177 WLABmz 173.1 61 80 72-90 020-1 NachtZug 178 Bpwmz 125.5 61 80 28-90 526-2 IC 184 BDcm 874.1 61 85 82-90 405-7 C N L 185 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 028-1 NachtZug 186 Bvcmz 248.5 61 80 50-91 035-4 C N L 187 WLABmz 173.1 61 80 72-90 012-8 NachtZug 189 |
07-12-2016 10:45:48 | ||
---|---|---|
sik214
|
Gisteren (6/12) in Utrecht CS gespot. Helaas niet de hele trein. Getracht in de stijl van 'vrijgezel' op te sommen. CNL 419 91 80 6 186 237 WLABmz 173.1 61 80 72-90 0x Bvcmz 248.5 61 80 50-91 0x Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 0x BDcm 874.1 61 85 82-90 4xx Bpwmz 125.5 61 80 28-90 508 IC 184 WLABmz 173.1 61 80 72-90 014 NachtZug 178 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 034 NachtZug 177 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 029 C N L 176 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 007 C N L 175 Bomdz 236.9 51 80 84-90 218 C N L 174 Bpmz 295.5 61 80 20-91 553 IC 253 Bpmz 295.5 61 80 20-91 562 IC 252 Avmz 109.5 61 80 19-91 502 IC 251 |
07-12-2016 11:17:21 | ||
---|---|---|
vrijgezel
|
Vandaag in Amsterdam CS: CNL 418-3 91 80 6 186 237-4 Avmz 109.5 61 80 19-91 518-9 IC 251 Bpmz 295.5 61 80 20-91 557-4 IC 252 Bpmz 295.5 61 80 20-91 561-6 IC 253 Bomdz 236.9 51 80 84-90 213-0 C N L 174 Bvcmz 248.5 61 80 50-91 045-3 C N L 175 Bvcmz 248.5 61 80 50-91 028-9 C N L 176 Bvcmbz 249.5 61 80 59-90 025-7 NachtZug 177 WLABmz 173.1 61 80 72-90 001-1 NachtZug 178 Bpmz 125.5 61 80 28-90 509-8 IC 184 WLABmz 173.1 61 80 72-90 035-9 NachtZug 189 Bvcmz 248.5 61 80 50-91 046-1 C N L 187 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 027-3 C N L 186 BDcm 874.1 61 85 82-90 406-5 C N L 185 het Münchener CNL deel gedriehoekt |
09-12-2016 11:47:09 | ||
---|---|---|
vrijgezel
|
Vanochtend in Amsterdam CS, de laatste binnenkomende CNL (ook enkele verslaggevers waren aanwezig, niet kunnen opmaken van welke zender): CNL 418-3 bij vertrek uit Ffm nog "+15" en in Koblenz al terug naar "+5" 91 80 6 186 237-4 Avmz 109.5 61 80 19-91 518-9 IC 251 Bpmz 295.5 61 80 20-91 557-4 IC 252 Bpmz 295.5 61 80 20-91 561-6 IC 253 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 001-8 C N L 174 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 019-3 C N L 175 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 017-7 C N L 176 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 030-7 NachtZug 177 WLABmz 173.1 61 80 72-90 020-1 NachtZug 178 Bpwmz 125.5 61 80 28-90 526-2 IC 184 BDcm 87.1 61 85 82-90 405-7 C N L 185 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 028-1 NachtZug 186 Bvcmz 248.5 61 80 50-91 035-4 C N L 187 WLABmz 173.1 61 80 72-90 012-8 NachtZug 189 in het Züricher deel de Bomdz [174] vervangen door een Bvcmbz Laatst bewerkt door vrijgezel op 17-11-2017 10:25 |
09-12-2016 21:21:57 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Hedenavond te Asd, de laatste CNL, het einde van een tijdperk. CNL 419+4 186 237 WLABmz 173.1 61 80 72-90 012-8 NachtZug 189 Bvcmz 248.5 61 80 50-91 035-4 C N L 187 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 028-1 NachtZug 186 BDcm 874.1 61 85 82-90 405-7 C N L 185 Bpwmz 125.5 61 80 28-90 526-2 IC 184 WLABmz 173.1 61 80 72-90 020-1 NachtZug 178 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 030-7 NachtZug 177 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 017-7 C N L 176 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 019-3 C N L 175 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 001-8 C N L 174 Bpmz 295.5 61 80 20-91 561-6 IC 253 Bpmz 295.5 61 80 20-91 557-4 IC 252 Avmz 109.5 61 80 19-91 518-9 IC 251 In het Züricher deel was de Bomdz vervangen door een Bvcmbz [174]. Laatst bewerkt door Frontier op 09-12-2016 21:24 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
10-12-2016 12:50:40 | ||
---|---|---|
AgentX
|
... en aan de berichten hier te zien ook het einde van dit topic. %08% |
10-12-2016 12:59:58 | ||
---|---|---|
bart84
Moderator |
En de ICB, ICE, Thalys en Benelux treinen dan. Of zijn die niet internationaal genoeg? Mvg. Bart |
10-12-2016 13:02:18 | ||
---|---|---|
sik214
|
... maar na vandaag niet meer in topic "dienstregeling 2016" |
10-12-2016 14:08:19 | ||
---|---|---|
AgentX
|
Dat is inderdaad wat ik bedoelde ja. %08% |
10-12-2016 23:35:44 | ||
---|---|---|
vrijgezel
|
Gisterenavond [09 12 2016] in Amsterdam CS (kon vandaag pas posten omdat ik mee ging met CNL 419 en vanavond pas terug was, ook bij voorbaat excuus voor het praktisch kopiëren van de post van @Frontier https://www.somda.nl/images/forum/folder_usr.gif): IC 20361 was op de CTA en in de reisinformatiekanalen aangekondigd als "Extra trein", vertrek Asd: 1919 uur, naar Bh, reed uiteindelijk als LM, incl. HC's 91 84 1560745-9 [1745] Bpmmdz 285.9 61 80 84-91 906-6 IC 4 Bpmmz 284.5 61 80 20-91 533-5 IC 5 Bpmmz 284.5 61 80 20-91 508-7 IC 6 Bpmmz 284.5 61 80 20-91 540-0 IC 7 Bpmmz 285.5 61 80 20-91 559-0 IC 8 Bpmmbz 285.3 61 80 29-91 311-7 IC 9 Bvmmsz 187.9 61 80 21-90 922-8 IC 10 ARkimmbz 288.5 61 80 85-91 510-5 IC 11 Avmz 106.5 61 80 19-91 730-0 IC 12 CNL 419 91 80 6 186 237-4 WLABmz 173.1 61 80 72-90 012-8 NachtZug 189 Bvcmz 248.5 61 80 50-91 035-4 C N L 187 Bvcmbz 249.5 61 80 59-90 028-1 NachtZug 186 BDcm 874.1 61 85 82-90 405-7 C N L 185 Bpwmz 125.5 61 80 28-90 526-2 IC 184 WLABmz 173.1 61 80 72-90 020-1 NachtZug 178 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 030-7 NachtZug 177 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 017-7 C N L 176 Bvcmz 248.5 61 85 50-91 019-3 C N L 175 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 001-8 C N L 174 Bpmz 295.5 61 890 20-91 561-6 IC 253 Bpmz 295.5 61 80 20-91 557-4 IC 252 Avmz 109.5 61 80 19-91 518-9IC 251 91 84 1560739-2 [1739] bracht de trein ruim een uur voor geplande vertrektijd onder de kap (spoor 2) In het Züricher deel de Bomdz [174] vervangen door een Bvcmbz en het hele Züricher treindeel reed in tegenstelling tot de informatie op de CTA niet verder dan Basel SBB, en dat was nog planmatig ook! CNL 419 bij aankomst in München Hbf (inmiddels 10 12 2016): 91 80 6 120 141-7 in treinschakeling met 91 80 6 101 103-0 WLABmz 173.1 61 80 72-90 012-8 NachtZug 189 Bvcmz 248.5 61 80 50-91 035-4 C N L 187 Bvcmbz 249.5 61 80 59-90 028-1 NachtZug 186 BDcm 874.1 61 85 82-90 405-7 C N L 185 Bpwmz 125.5 61 80 28-90 526-2 IC 184 BDcm 874.1 61 85 82-90 406-5 C N L 15 Bvcmbz 249.1 61 80 59-90 027-3 C N L 16 Bvcmz 248.5 61 80 50-91 046-6 C N L 17 WLABmz 173.1 61 80 72-90 035-9 NachtZug 19 Bpwmz 125.5 61 80 28-90 509-8 IC 14 Bpmz 294.3 61 80 20-91 347-0 IC 22 Bpmz 294.4 61 80 20-91 432-6 IC 21 Een ÖBB 1216 haalde de trein op het laatste deel [reserveringsnummers 14 t/m 22] afkomstig uit Hamburg Altona Laatst bewerkt door vrijgezel op 30-12-2016 17:30, reden: Een vergeten regel alsnog toegevoegd |