07-11-2016 13:53:14 | ||
---|---|---|
Harrstein
|
Zonet de 25 26 en waarschijnlijk de 27 in Hengelo gezien http://i.imgur.com/TKRzgL7.jpg edit: om 13:45 want zonet is blijkbaar niet precies genoeg, Stonden trouwens met de rijlichten klaar om richting goor te gaan Laatst bewerkt door Harrstein op 07-11-2016 18:46 |
07-11-2016 14:46:42 | ||
---|---|---|
rob46
|
25 en 26 staan in Br en 27 in de loods Amf. Lijkt me meer de stellen vanuit Alstom Duitsland. 57 jaar OV-fotografie. |
07-11-2016 15:31:53 | ||
---|---|---|
aarclay
|
De stellen gaan met een enkele bak in Arriva kleuren bestickerd door naar Alstom in Duitsland. De onbestickerde bak wordt daar voorzien van toilet, en wordt daarna ook bestickerd. Geen idee of dat weer in Zp of Br gebeurd. Choo choo..... |
07-11-2016 16:25:57 | ||
---|---|---|
rob46
|
Zoals je op het plaatje ziet zijn ze alle 3 bestickerd en komen uit Duitsland, voorop de 30 57 jaar OV-fotografie. |
07-11-2016 16:29:59 | ||
---|---|---|
aarclay
|
Daarom, maar het was even een toelichting. Choo choo..... |
07-11-2016 16:41:36 | ||
---|---|---|
lex_t
|
Quote De voorste het dak nog niet.. |
07-11-2016 17:58:04 | ||
---|---|---|
BusNL
|
Ook heeft hij nog geen Arriva stickers, de andere wel. Dus daar zal het wel aan liggen. |
07-11-2016 18:26:19 | ||
---|---|---|
umbusko
|
Quote Overigens zag ik vanochtend twee Arrivalinten (ik neem aan de 25 en de 26, maar ik was in gesprek en dus niet echt op aan het letten) in Vl staan. Niet dat dat heel veel verschil maakt... |
07-11-2016 18:32:21 | ||
---|---|---|
rob46
|
Gezien de spotjes van vandaag lijkt het erop dat de 25+26 vanaf Br naar Odz zijn gereden en daar de uit Duitsland afkomstige 30 hebben aangehaakt. Trio naar Zpge gereden en 30 afgetrapt, 25+26 weer doorgereden via Ht naar Br. Laatst bewerkt door rob46 op 07-11-2016 18:33 57 jaar OV-fotografie. |
07-11-2016 19:37:04 | ||
---|---|---|
wilcot
|
Zijn om 17.17 gezien te Hmh aldus NFL ri Br |
07-11-2016 21:19:21 | ||
---|---|---|
Sully123
|
Klopt, kwamen via webcam Hm in beeld. Uiteraard geen nummers. |
08-11-2016 06:39:32 | ||
---|---|---|
martijn
|
Maar zijn het echt ontwikkelingen of toch slechts spots? |
08-11-2016 07:15:48 | ||
---|---|---|
Harrstein
|
Nouja dat er dus weer eentje terug is in Nederland. En ik zag zo snel in dit topic ook nog geen fototje van de huidige kleurschema. Kon er ook maar 1 vinden op flickr |
10-12-2016 17:35:06 | ||
---|---|---|
selivio
|
Weet iemand wat er gaat gebeuren met de (2)35 en de (2)37. Gaan die terug richting de loods in Amf, of komen die ook nog bij Arriva in dienst? |
16-12-2016 10:33:06 | ||
---|---|---|
treinjoop
|
Die zijn in dienst gebleven met tijdelijk behoud van Veolia stickers en nummers. Weet iemand of deze twee nu de oorspronkelijke nummers 35 en 37 terug krijgen aangezien Arriva ook voor de andere Lintjes de oude Syntus nummering aanhoud? |
16-12-2016 10:59:59 | ||
---|---|---|
nickeyboy
|
Op een van de cabineruiten van de 237 las ik gisteren het nummer 37, dus ik denk dat deze stellen gewoon weer de oude nummers terugkrijge. |
16-12-2016 11:22:57 | ||
---|---|---|
broek53
|
Ik ben de tel in het doorschuifcircus bijna kwijt, maar is het nu zo dat de 35 en 37 bij Arriva blijven rijden totdat de 33 en 34 overkomen uit Almelo? Laatst bewerkt door broek53 op 26-12-2016 00:16 |
16-12-2016 13:48:00 | ||
---|---|---|
jeanpierre
|
De 33 en 34 horen op AlMaHa thuis, dus waarom zouden die door moeten schuiven? Voor de Maaslijn houdt Arriva voorlopig een extra Lint in dienst, maar dat is een ex-Veolia stel. |
16-12-2016 13:57:20 | ||
---|---|---|
umbusko
|
Wat gebeurt er met de (2)35 dan? Of bedoel je dat zowel de (2)35 als de (2)37 bij Arriva in dienst blijven? (De (2)37 heb ik deze week al in dienst gezien, de (2)35 stond te Vl.) |
16-12-2016 17:42:15 | ||
---|---|---|
broek53
|
Ik had begrepen (maar dat kan ook dik achterhaald zijn) dat de 33 en 34 vervangen zouden worden door de Breng-stellen die nu nog op de Valleilijn rijden op het moment dat Connexion zijn nieuwe Flirts krijgt. |
16-12-2016 17:51:51 | ||
---|---|---|
jeanpierre
|
Nee hoor, dat gaat niet gebeuren. Die constructie is al een paar maanden geleden weer verworpen. Overigens zouden daarin de Breng GTW's twee Arriva GTW 2/6 vervangen, en die dan naar AlMaHa. Daarvoor in de plaats is de huidige constructie gekomen waarin in het weekend twee Achterhoekse stellen naar AlMaHa gaan. |
16-12-2016 18:27:24 | ||
---|---|---|
broek53
|
Oké, dank voor de info. Het is wat gewaagd in een Lint-topic, maar mag ik hier dan de conclusie trekken dat er straks twee Breng-GTW's over zijn? |
16-12-2016 19:37:53 | ||
---|---|---|
rob46
|
Die rijden nu op de Valleilijn Michiel. 57 jaar OV-fotografie. |
16-12-2016 19:52:27 | ||
---|---|---|
Jan-Mark
|
Michiel bedoelt waarschijnlijk dat er ná het instromen van de Connexxion Flirts twee GTW's van Breng over zijn. |
16-12-2016 19:58:05 | ||
---|---|---|
broek53
|
Dat bedoelde ik, ja. |
16-12-2016 21:04:57 | ||
---|---|---|
jeanpierre
|
Dan gaan ze weer terug naar Ah-Dtc. De prognose (van de voormalige Stadsregio) is dat tegen 2020 ze qua groei van het aantal reizigers nodig zijn. |
16-12-2016 23:39:55 | ||
---|---|---|
Edb3
|
Dan spreken we over eind 2018 dat de 2 Brengstellen 'over'zijn volgens mijn informatie. |
18-12-2016 18:32:46 | ||
---|---|---|
HZwoferink
|
Check, na het instromen van twee nieuwe FLIRT3 treinstellen. Zie de nieuwe RM voor meer informatie daarover. Groeten uit Rijssen, Henk Zwoferink |
16-06-2017 15:18:04 | ||
---|---|---|
wouterder
|
Vandaag heeft de VR 203-5 ex-Veolia lint 35 vanuit Bh naar een voor mij onbekende bestemming gebracht. Iemand die meer weet? |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
16-06-2017 16:58:56 | ||
---|---|---|
tjabbe73
|
Vanmiddag is een Lint binnengebracht op Amfwph |
30-09-2017 08:32:46 | ||
---|---|---|
broek53
|
Even een vraag omdat ik de tel kwijt ben en er onderling verschillende berichten over lees: zijn de 35 en 37 nog in enigerlei vorm in dienst bij Arriva? |
30-09-2017 10:10:31 | ||
---|---|---|
wilcot
|
37 rijdt nog gewoon rond voor Arriva |
30-09-2017 10:29:53 | ||
---|---|---|
selivio
|
37 rijdt idd voor Arriva. 35 niet. |
30-09-2017 10:46:27 | ||
---|---|---|
broek53
|
Nog in Veolia-outfit? |
30-09-2017 10:46:57 | ||
---|---|---|
martijn
|
Ja! |
30-09-2017 11:11:18 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
Quote 35 staat in een van de loodsen in Amf toch? Is in ieder geval (weer) van NSFS. |
30-09-2017 11:47:04 | ||
---|---|---|
rob46
|
Correct, teruggeleverd en in de loods Amf. 57 jaar OV-fotografie. |
30-09-2017 13:28:16 | ||
---|---|---|
broek53
|
Des te opvallender dat de 37 er nog is, dus, in de "oude" toestand. Dank allen. |
30-09-2017 17:03:50 | ||
---|---|---|
hw1969
|
https://www.flickr.com/photos/32807552@N03/35858819574/ op 17 augustus 2017 (om een en ander te illustreren) |
30-09-2017 19:27:58 | ||
---|---|---|
sik214
|
QuoteHet lijkt mij een "wisselstel" voor vervanging van een afwezige Lint. Momenteel is er steeds 1 in onderhoud(?) bij Shunter in Rotterdam. |
30-09-2017 19:57:00 | ||
---|---|---|
umbusko
|
Lang niet alle Linten worden anders ingezet. Over het algemeen zie ik de 32300 rijden met 2x twee Linten en 1x een GTW en de 32200 volledig met GTW. Dat klopt ook met het bericht wat ik een tijdje geleden las van Arriva (kan het nu niet meer terugvinden) dat ze minder gebruik zouden maken van "de storingsgevoelige LINT-treinstellen" en "meer treinen van het type Stadler GTW" in zouden zetten. (Blijkbaar laten de reizigersaantallen het toch toe?) |
30-09-2017 20:33:05 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
Wat ik me al een tijdje afvraag is waarom er nog steeds maar 2 treinstellen op Aml-Hdb rijden, waar dus geregeld een GTW invalt. Is er geen mogelijkheid om daar een stel in dienst te nemen (als ze in Limburg toch over zijn)? Gewoon een brainstorm |
30-09-2017 20:48:34 | ||
---|---|---|
edje
|
Waarom een lint stel als reserve inzetten als er ook een GTW ingezet kan worden. Een bedrijf wil zijn reservepark zo laag mogelijk houden. |
30-09-2017 22:00:39 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
Zelfde materieeltype dus makkelijker uitwisselbaar, er hoeft geen stel van een andere concessie gehaald te worden. En het maakt weinig uit of het stel in Aml of in Vl op reserve staat toch?. |
30-09-2017 22:15:03 | ||
---|---|---|
edje
|
Lintjes van Almelo Marienberg, zijn in onderhoud in Zutphen. Net zoals alle GTW's van de achterhoek. Het is dus makkelijker om daarmee uit te wisselen. De reiziger zal het weinig interesseren, of ze in een lint of GTW zitten en het personeel kan op beide rijden. Een reserve stel uit Venlo halen, is wel erg omslachtig, of je moet met 2 stellen rijden, of gesleept. Een extra reserve treinstel neerzetten in Almelo, is gewoon te duur. |
30-09-2017 23:12:19 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
En wat als je het niet ziet als reservestel beschouwt maar er drie diensten van maakt, of ergens op de dag gepland een stel uitwisselt? Lijkt me ook makkelijker met tanken wat in Hgl gebeurt. Of mis ik nu zelf iets? Laatst bewerkt door DDZ7504 op 30-09-2017 23:13 |
30-09-2017 23:17:40 | ||
---|---|---|
mren
|
Ja; de kosten. Het lijntje is ongetwijfeld gecalculeerd met overname van de twee lintjes en niet veel meer. |
01-10-2017 01:01:36 | ||
---|---|---|
umbusko
|
Ergens wringt het dan toch dat als het een NS-lijntje was er gewoon een overgebleven stel heen zou gaan (met diesel misschien niet zo simpel, maar stel even dat er een draad hangt, dan zou er gewoon een extra stel SGM heengaan), terwijl Arriva dus blijkbaar geen Lint die "over" is op de Maaslijn kan/mag inzetten op Aml-Hdb. En dat is natuurlijk het verschil tussen het hoofdrailnet en aanbesteding per lijn. Vanuit aanbestedingsoogpunt is het zo wellicht logisch (een kleine vervoerder die niet met materieel kan schuiven is anders wel heel erg in het nadeel), maar is de reiziger hier nou echt bij gebaat? |
01-10-2017 11:36:24 | ||
---|---|---|
mren
|
Volgens mij bljkt juist regelmatig dat Arriva juist wél GTW's inzet als er een Lint niet inzetbaar is... |
01-10-2017 12:23:29 | ||
---|---|---|
MCN-GVC
|
Volgens mij alleen gepland in het weekend als deze over is van een andere concessie en een lint onderhoud heeft. Als er een Lint uit valt krijg je weer het merendeel van de week de melding 'minder treinen beperkingen materieelinzet'. Als het slecht blijft gaan met Arriva en NS slim is houden ze de DM'90 nog even rijvaardig, is beter voor de verkoop en kunnen ze misschien de lijn overnemen. |
01-10-2017 12:42:19 | ||
---|---|---|
mren
|
Mocht NS al ooit die lijn overnemen, is het vrijwel uitgesloten dat de opdrachtgever akkoord gaat met DM90. Bovendien denk ik dat buffels te traag optrekken voor deze lijn. |
01-10-2017 12:53:54 | ||
---|---|---|
jelmerrr
|
Quote Klopt niet helemaal. Bij een defect van meerdere dagen willen ze ook wel eens een GTW ophalen. Maar inderdaad bij 1/2 dagen komt de lijn vaak bij de verstoringsoverzicht te staan. |
01-10-2017 17:51:35 | ||
---|---|---|
edje
|
Quote NS deze lijn overnemen??? ze wilde juist als eerste van deze lijn af. Als het toen aan NS had gelegen, was deze lijn opgedoekt. https://nl.wikipedia.org/wiki/Spoorlijn_Mari%C3%ABnberg_-_Almelo Maar de Lintjes beginnen nu toch wel aardig op leeftijd te raken. een Lint is eigenlijk gemaakt voor 15 jaar en dat is met name bij Arriva te merken. Laatst bewerkt door edje op 01-10-2017 18:14 |
01-10-2017 18:39:17 | ||
---|---|---|
broek53
|
Ook Wikipedia lijkt zich schuldig aan ernstige geschiedvervalsing, maar het staat er wel goed. NS merkte de lijn als onrendabel aan, zoals het de hele huidige contractsector plus lijnen als Ut - Brn, het grootste deel van Noord-Holland en de Flevolijn als onrendabel aanmerkte, eenvoudigweg omdat de minister dat zo opdroeg. Alm - Mrb stond op de lijst bovenaan en de minister besloot iets van 15 lijnen aan te gasn besteden, maar deze lijn als enige te sluiten. Overigens is er nu, nu de zaken er zo voor staan, ongetwijfeld geen haar op welk NS-hoofd dan ook die eraan denkt een contractlijn met dieseltractie over te nemen. Laatst bewerkt door broek53 op 19-12-2017 22:47 |
12-10-2017 10:42:01 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
Lint 39 komt vandaag terug uit Duitsland en 40 gaat die kant op. Dit voor reparaties aan de vloeren. |
01-11-2017 18:05:53 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
Wie nog rode LINTen wil fotograferen moet niet te lang meer wachten, de eerste (45) staat al klaar voor een ritje Winterswijk om verBlauwnet te worden... |
01-11-2017 18:40:48 | ||
---|---|---|
wouterder
|
Ik ben benieuwd, komt het nieuwe livery er ongeveer hetzelfde uit te zien als de Flirts en de treinen van Arriva op de Vechtdallijnen? |
01-11-2017 18:42:34 | ||
---|---|---|
jeanpierre
|
Ja, maar met regionale verschillen. Het Twents Ros blijft er ook op, maar kleiner. |
01-11-2017 18:46:05 | ||
---|---|---|
Astraea
|
Blijft de naam 'Twents' bestaan eigenlijk? |
01-11-2017 19:10:54 | ||
---|---|---|
yappa
|
Quote Waarom niet? Er rijden genoeg diesel-Linten rond van NS, alleen hebben die de grijs-met-rode huisstijl van Abellio. Als die dat in Duitsland kunnen en ze hebben er ervaring mee, dan zouden die toch ook in Nederland (weer) kunnen meebieden onder het huidige, nieuwe gesternte? |
01-11-2017 19:31:08 | ||
---|---|---|
dennistd
|
QuoteOp de trein verdwijnt ie denk ik (anders zou je 'Blauwnet uitgevoerd door Twents een service van Keolis (voorheen Syntus)' ergens op de trein kwijt moeten %08% Op de bussen (en daarmee ook treinbus 273) blijft het gewoon Twents. |
02-11-2017 18:58:36 | ||
---|---|---|
dennistd
|
Het ontwerp is inmiddels publiek bekend: https://www.syntusoverijssel.nl/getmedia/e5d249c9-6ed3-4e32-b0ee-bf8ec3deea47/Twents-trein-in-nieuw-jasje.png?width=1109&height=125&ext=.png Bron: https://www.twents.nl/over-keolis-nederland/nieuws/twents-trein-in-een-nieuw-jasje |
02-11-2017 21:17:52 | ||
---|---|---|
selivio
|
Als je me had gezegd dat Arriva hun Linten had geüpdatet, had ik je ook gelooft. Op details na identiek... |
02-11-2017 21:24:43 | ||
---|---|---|
jeanpierre
|
Dat is ook de bedoeling van Blauwnet, slechts op details is er onderscheid naar de vervoerder. Voor de reiziger moet het één geheel zijn. |
02-11-2017 22:05:21 | ||
---|---|---|
ToH
|
Geen eerste klasse? |
02-11-2017 22:06:59 | ||
---|---|---|
edje
|
Nee, dat hebben de Lint41 stellen van Syntus/Keolis nooit gehad |
02-11-2017 23:12:59 | ||
---|---|---|
nickeyboy
|
Op wat verdwaalde stickers "Deze stoelen zijn op het traject Arnhem - Tiel eerste klas" na %08%%08% |
03-11-2017 00:32:53 | ||
---|---|---|
train85
|
Ze zeiden 1e klas daar maar je zat gewoon comfort en op de stoel van de 2e klas. Die was daar zo nep. |
03-11-2017 00:40:58 | ||
---|---|---|
thom
|
Eerste klas is ook een stukje grotere kans op een zitplaats. |
03-11-2017 05:44:11 | ||
---|---|---|
dennistd
|
Ik vind het trouwens wel jammer dat het Twentse Ros dat er in een eerder blauw ontwerp nog op zat toch weer verdwenen is... %03% |
03-11-2017 11:27:31 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
Jammer inderdaad... Maar er komt dus, volgens de tekeningen, wel Keolis op te staan ipv Syntus. Inmiddels al weer de 4e kleurstelling van de LINT binnen Syntus... |
04-11-2017 16:48:34 | ||
---|---|---|
wouterder
|
Ook bekend hoe lang het duurt totdat alle lintjes van Syntus/Keolis blauw zijn? |
04-11-2017 16:52:01 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
Niet meer dan 4 weken, per 10 december moet alles blauw rijden Betekend wel flink doorwerken in Ww, al zal de 40 wel op een later moment gaan, gezien die nu nog in Duitsland staat voor vloervervanging wat ook al snel een week of 8 kost.. |
04-11-2017 19:58:01 | ||
---|---|---|
mkns
|
Quote Zie ik nou aan de rechterkant een aanduiding voor een stiltecoupé? Of staat die ‘S’ op het raam ergens anders voor? |
04-11-2017 20:58:19 | ||
---|---|---|
aarclay
|
Dat is inderdaad een Stilte-coupe. Laatst bewerkt door aarclay op 04-11-2017 20:58 Choo choo..... |
04-11-2017 21:12:01 | ||
---|---|---|
nickeyboy
|
Stilte coupe bovenop de motor, wel gevoel voor humor daar. |
04-11-2017 21:13:25 | ||
---|---|---|
mkns
|
Wel enigzins ironisch in binnenkort het oudste rijdende diesel (en best wel luidruchtig) materieel in Nederland. Maar het komt de uniformiteit van het nieuwe BlauwNet wel ten goede... %03% |
04-11-2017 21:14:14 | ||
---|---|---|
SunKeeper
|
Quote De reizigers moeten ook geen lawaai maken he. Ander geluid geeft niet.%08% |
04-11-2017 22:13:29 | ||
---|---|---|
Berk24
|
Stiltecoupes in regionale treinen zijn in mijn ogen onzin. Dat ze in Intercities stiltecoupes zitten, ok. Maarin regionale treinen zijn stiltecoupes overbodig. Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est? |
04-11-2017 23:37:15 | ||
---|---|---|
umbusko
|
Ik word anders heel gelukkig van de stiltecoupé in de Arriva-Flirts in Limburg. Die zit in één van de kopbakken (in de andere bak zit de eerste klasse), en is netjes met een schuifdeur afgeschermd van de rest van de trein zodat er geen herrie binnenkomt (alleen de omroep zelf is nogal luidruchtig). Bijkomend voordeel, omdat je actief die coupé in moet, de kant met de minste zitplaatsen op, is dat er in mijn ervaring minder vaak mensen "per ongeluk" in terechtkomen die vervolgens niet stil zijn, wat bij NS in de IC's schering en inslag is. (Wat dat betreft is de keuze voor de kopbak in de Linten dus zo gek nog niet.) (Om maar eens een mening met een mening te bestrijden. Geef dan op zijn minst een argument. %03%) |
05-11-2017 08:33:14 | ||
---|---|---|
Berk24
|
Ik moet je wel gelijk geven. Zolang stiltecoupes niet te groot zijn en ze duidelijk zijn afgeschermd, zodat je als reiziger echt de keuze hebt tussen wel of niet in de stiltecoupe zitten zijn stiltecoupes niet zo'n probleem. Bij VIRM weet ik wel waar de stiltecoupes zitten, maar bij ICM niet en als je op de verkeerde plek instapt, moet je een flink eind doorlopen om de 1e klas en stiltecoupes te vermijden. Bij ICM zijn de stiltecoupes ook veel te groot. Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est? |
05-11-2017 08:40:04 | ||
---|---|---|
martijn
|
Maar wel fijn dat ze na 1 mening van een ander toch wel weer in regionale treinen mogen zitten van je! Kunnen we met een gerust hart terug naar de Lintjes. %02% Laatst bewerkt door martijn op 05-11-2017 08:40 |
05-11-2017 10:41:18 | ||
---|---|---|
dh3201
|
Quote Kan ook moeilijk anders want er zijn alleen maar kopbakken bij de Linten in Nederland... Shqiperise-lopers? |
05-11-2017 13:23:13 | ||
---|---|---|
umbusko
|
Ja, nou ja, maar ik bedoelde natuurlijk dat ze dan ook daadwerkelijk in de kop zitten. Je kunt natuurlijk ook in het midden van de trein een stuk stiltecoupé inbouwen, maar dat lijkt me dan onhandiger. |
06-11-2017 23:07:21 | ||
---|---|---|
dennistd
|
Op zondag 5 november is Lint 45 in het blauw op de baan verschenen: https://www.flickr.com/photos/dennistd/37488492004/in/dateposted/ Eerste rit in de reizigersdienst op maandag 6 november in trein 31215. |
07-11-2017 17:14:23 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
En vanavond zou de 36 richting Ww moeten gaan als volgende in de rij... |
14-11-2017 22:33:55 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
En gisteren is de 36 weer terug gekomen. Na onderhoud is het plan morgen (woensdag) te starten als 31215 /31228. De 39 is hedenavond op weg gegaan voor het begin van zijn blauwe avontuur... |
15-11-2017 00:38:05 | ||
---|---|---|
tonnie12
|
Klopt,kwam 21u10 aan in Winterswijk. Laatst bewerkt door tonnie12 op 15-11-2017 00:38 |
20-11-2017 08:15:44 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
Stel 39 is ook blauw, gisterenavond teruggekomen en vanochtend z'n eerste inzet in de 31215/31228 |
20-11-2017 17:10:08 | ||
---|---|---|
Rob357
|
Is 44 nu aan de beurt? Of is er op dit moment geen een die de nieuwe kleuren krijgt? 44 is (naast 40) het enige stel dat ik vandaag niet gezien heb. |
20-11-2017 19:40:16 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
Wanneer heb je waar gekeken? Er hebben 7 stellen gereden, heb niet op alle nummers gelet, maar weet van de 40 en 41 dat ze niet gereden hebben, dus de 44 is zeker op de baan geweest |
20-11-2017 20:16:17 | ||
---|---|---|
Rob357
|
Quote Vanmorgen meen ik 41 gezien te hebben 31217 A in Lc, zelf zat ik in 31217 V. Ik kwam ook op zeven vanmorgen, maar dan dus met 41 en niet 44. Als jij zeker bent dan zal mijn spot waarschijnlijk fout zijn, dan moet ik hem even verwijderen. |
20-11-2017 21:34:44 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
Nu begin ik ook te twijfelen... Heb zo'n beetje alle stellen wel onder de komt gehad, behalve net dÃe omloop... |
25-11-2017 18:48:56 | ||
---|---|---|
rob46
|
Is er al een 4e Lint in Ww voor Blauwnet bestickering.? 57 jaar OV-fotografie. |
25-11-2017 19:34:46 | ||
---|---|---|
lokfuhrer
|
Op dit moment is er geen Lint 41 in Ww. In Transit Oost hal dit weekeinde andere activiteiten. Lokführer |
28-11-2017 22:19:28 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
Alle LINTen zijn ook niet voor 10 december blauw, dat wordt ergens in januari pas. |
29-11-2017 00:02:47 | ||
---|---|---|
selivio
|
Huidige planning is dat 10 december de 5de blauwe LINT opgehaald kan worden in Ww. De overige 3 LINTjes zullen tussen 10 december en 7 januari verblauwnetten. LINT 40 gaat wordt tijdens zijn grote onderhoud bij Shunter direct verblauwnet. |
29-11-2017 00:19:07 | ||
---|---|---|
tonnie12
|
Lint 42 is dinsdagavond aangekomen in Winterswijk. |
29-11-2017 14:13:45 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator |
Quote QuoteStaat de 40 dan nu bij Shunter of nog steeds Duitsland? Op 12-10 werd gemeld dat het treinstel naar Duitsland ging. |
29-11-2017 14:28:37 | ||
---|---|---|
edje
|
Duitsland, onderhoud aan de vloeren. |