Op zoek naar treinspotters omgeving Breda/Dordrech
Forum: Algemeen - Algemeen
13-11-2012 20:16:45
RoZo
RoZo
Beste lezers,

ik had al een topic geopend op een modelspoor forum, maar nu ook hier

Ik zal mezelf eerst voorstellen, ik ben student aan de Willem de Kooning Academie te Rotterdam,
momenteel ben ik bezig met een documentaire rondom treinspotters, het gaat in de documentaire niet om een portret van de treinspotter zelf, maar eigenlijk is de trein zelf de hoofdpersoon, waarbij het beeld van de trein gevormd word door beelden en wat er over verteld word.

En ik ben op zoek naar mensen in de omgeving Breda/Dordrecht/Lage Zwaluwe/Made/Oosterhout, die zich bezig houden met treinspotten of als u nog andere hobbies heeft, waarbij de liefde/bewondering/interesse voor de trein op een bepaalde manier tot uiting komt, dan zou het helemaal mooi zijn. Ook een link met de omgeving/station in deze buurt vind ik interessant.

Het voornaamste wat ik wil is een interview afnemen in geluid (en beeld als men daarmee instemt), en ook zou ik de bezigheden rondom het treinspotten willen vastleggen. Het word geen portret over de persoon, en u hoeft niet in beeld te komen als u dat wenst.

Mocht iemand vragen hebben of interesse, reageren of een berichtje sturen kan altijd, ik heb ook een filmplan liggen wat ik kan sturen wat het hele idee behelst. Ook sta ik open voor suggesties van bepaalde mensen die ik kan benaderen bijvoorbeeld of andere ingangen.
 

13-11-2012 20:35:30
AgentX
AgentX
Groeten aan de WdKA, ik zit op nummer 99 in Rtd  

13-11-2012 20:39:32
treinefan
treinefan
Als je ook ooit nog mensen zoekt uit de omgeving Veenendaal en Ede, dan moet je het zeggen.


Met vriendelijke groet,
 

13-11-2012 21:00:20
SGMm2137
SGMm2137
Eindhoven net te ver zeker?  


13-11-2012 21:04:45
RoZo
RoZo
Bedankt voor de snelle berichten, ik heb OV, dus in principe zijn alle afstanden wel te doen, maar dichter in de buurt is idealer, maar ik stuur jullie een persoonlijk bericht.

Laatst bewerkt door RoZo op 13-11-2012 21:05