21-08-2012 13:34:04 | ||
---|---|---|
slifor2
|
De afgelopen 6 weken werkte Volkerrail uit Vianen aan de sneltram in Nieuwegein, waarbij al het tramverkeer werd vervangen door bussen. In de aanbesteding was vooral risicobeheersing een belangrijk punt waarop betreffende aannemer het werk kon aannemen. De werkzaamheden moesten gisteren, bij het eind van de vakanties weer klaar zijn, maar lopen "een heel klein beetje" uit..... http://www.ijsselstein.nl/internet/nieuws_3541/item/tegenslag-voor-vernieuwing-trambaan_19089.html |
21-08-2012 13:38:54 | ||
---|---|---|
gvttreinen
|
Een beetje... 6 tot 8 weken, daar kan Prorail nog wat van leren Voor de drgl nu rijden er gekoppelde trams tussen Centraal Station en Westraven in een 7,5 minuten frequentie. Kon men tijdens de echte buitendienststelling nog af met solostellen in een 10 minuten frequentie en versterkte gewone lijnbussen, nu moet men aansluitend op de tram extra buslijnen die de tramlijn zoveel mogelijk volgen inzetten. |
21-08-2012 14:40:33 | ||
---|---|---|
maigoda
|
Nou, die 10-minuten-dienst was alleen overdag. Na 19.00 of 20.00 uur was én is het nog steeds een 20-minuten-dienst. Waarbij het me op Utrecht Centraal gisteren opviel dat op de info-schermen zowel de "normale dienst" als de 20-minuten-dienst werd weergegeven. Dat gaf dan als resultaat dat de laatste tram om 00.33 uur ging, maar de tram van 00.38 naar IJsselstein wel stond aangekondigd, alleen die reed niet... Groetjes, Emiel |