Aankomende bijzondere ritten als RSS-feed Aankomende bijzondere ritten als RSS-feed  

Za 24 okt 2009 t/m zo 25 okt 2009 -- Werkzaamheden Utrecht - Den Bosch

Er vinden werkzaamheden plaats tussen Utrecht en Den Bosch

Gevolgen:
Treinserie 8xx, Amr/Asd - Mt, is opgeheven tussen Amr/Asd en Ht en rijdt Ht - Mt Tussen Ut en Zd rijdt de vervangende 7008xx

Treinserie 30xx, Hdr - Ut is opgeheven, in plaats hiervan rijdt een omgeleide 6930xx Hdr - Ehv, via Amr, Hlm, Asd, Ut, Ah, Nm, Ht

Treinserie 35xx, Shl - Ehv, is opgeheven van Ut - Ehv en rijdt Shl - Ut

Treinserie 60xx, Ut - Tl is opgeheven

Treinserie 160xx, Ut - Ht is opgeheven

Ingelegd:
Treinserie 6930xx, Hdr - Ehv
Hdr .04, Hdrz + .07, Ana .14/.15, Sgn + .21, Hwd + .30, Amrn + .35, Amr .39/.54, Hlo + .00, Cas + .06, Utg .11/.12, Hlm .32/.33, Ass .43/.44, Asd .49/.52, Asa + .00, Ut .20/.23, Db + .32, Klp + .44, Ed + .50, Ah .01/.06, Nm .20/.36, Mbrvo .46/.51, Ht .12/.23, Btl - .31, Ehv .43
Hdr .34, Hdrz + .37, Ana .44/.45, Sgn + .51, Hwd + .00, Amrn + .05, Amr .09/.24, Hlo + .30, Cas + .36, Utg .41/.42, Hlm .02/.03, Ass .13/.14, Asd .19/.22, Asa + .30, Ut .50/.53, Db - .02, Klp + .14, Ed + .20, Ah .31/.36, Nm .50/.06, Mbrvo .16/.21, Ht .42/.53, Btl - .01, Ehv .13
Ehv .17, Btl - .28, Ht .35/.38, Mbrvo .56/.58, Nm .08/.10, Ah .24/.29, Ed + .40, Klp + .45, Db - .58, Ut .07/.10, Asa + .29, Asd .39/.45, Ass .50/.51, Hlm .01/.02, Utg .20/.21, Cas + .25, Hlo + .32, Amr .38/.50, Amrn + .53, Hwd + .58, Sgn + .07, Ana .14/.15, Hdrz + .22, Hdr .26
Ehv .47, Btl - .58, Ht .05/.08, Mbrvo .26/.28, Nm .38/.40, Ah .54/.59, Ed + .10, Klp + .15, Db .28/.29, Ut .37/.40, Asa + .59, Asd .09/.15, Ass .20/.21, Hlm .31/.32, Utg .50/.51, Cas + .55, Hlo + .02, Amr .08/.20, Amrn + .23, Hwd + .28, Sgn + .37, Ana .44/.45, Hdrz + .52, Hdr .56

Treinserie 7008xx, Ut - Zd, deze rijdt ook op zondag!
Ut .25, Asa + .44, Asd .52/.57, Ass + .04, Zd .11
Ut .55, Asa + .14, Asd .22/.27, Ass + .34, Zd .41
Zd .19, Ass + .25, Asd .31/.37, Asa .44/.45, Ut .05
Zd .49, Ass + .55, Asd .01/.07, Asa .14/.15, Ut .35