Vreemde werktrein gespot
Forum: Dienstregelingen en omlopen - Omlopen algemeen
23-05-2006 14:46:52
seinpaal
seinpaal
Hallo

Toen ik vandaag bij de spoorwegovergang Torenlaan in brn moest wachten kwam er een rare loc voorbij . Het was toen 11.39u. Het was volgens mij een werktrein van Volker Stevin (niet zeker). De loc had in het midden de cabine staan en aan beide kopsekanten iets wat op een kraan leek. Omdat de loc behoorlijk hard reed kon ik dat niet duidelijk onderscheiden. Voor de duidelijkheid: het ging om een losse loc.

Somda maakt geen melding van een trein/loc rondom 11.39u. Weten jullie misschien om wat voor loc het hier zou kunnen gaan? %03%


Mijn spot:
Tijd: 11.39
Plaats: brn thv Torenlaan
Wat: losse loc, werktrein (Volker Stevin???)
Nummer: loc nummer onbekend
Ri.: vanuit ri. amf met doorkomst in brn op spoor 2. Bestemming onbekend.


Seinpaal

===
 

23-05-2006 15:26:06
spiketrain
Moderator
spiketrain
Als het goed is, heb je Struktons Carin gezien met werkmaterieel. Dit zit nu in een extra trein achter de 6457 naar Bh, die daar om 16.50 uur gaat aankomen.  

23-05-2006 16:53:44
dvdhoven
dvdhoven
Zie ook het commentaar van grote baas Roland op het forum van RR.


Dick van den Hoven
 

23-05-2006 19:48:22
spiketrain
Moderator
spiketrain
Het treinnummer was, als ik me goed herinner, 53628. De aantekeningen liggen op m'n werkplek helaas...  


23-05-2006 23:10:12
taigagaai
Moderator
taigagaai
Bij Stroe het zooitje ingehaald, achter de 6400 zat een Fccpps, Kbs met watercontainer+Fccpps en ander werkmaterieel. Overigens reed te Asd een vernieuwde Mosi door, richting Dgr. Dit was tussen 13.00 en 13.30  

24-05-2006 22:16:52
seinpaal
seinpaal
Dan heeft de loc in de tussentijd ff wat wagons gekoppeld.

Ze zijn in brn weer met het spoor bezig. Vandaag hebben ze de A, E, L borden geplaatst. Misschien heeft de loc daar iets mee te maken. Ik ben er trouwens nog niet achter wat ze precies gaan doen. Enkele maanden geleden hebben ze in en rond station brn het ballastbed vervangen... Misschien dit keer de wissels?
===


At the lonely junction.... - The Signal Page.nl - Alle info over seinstelsels, wereldwijd!