thom

Quote illyavaes (ma 26 nov 2012 22:55:43 somda.nl): Volgens mij negeer je compleet waarom ik dat zeg, misschien om even lekker tekeer te kunnen gaan (wat de vraag oproept waarom ik welke open zenuw heb geraakt dat er een persoonlijke aanval nodig is)?
Het is geen persoonlijke aanval hoor, ik erger me alleen enorm an jou aggresieve schrijfwijze die kant noch wal slaat...
Als die mensen gelijk hebben (en ik niet dus), dan is er niets aan de hand. Dan blijkt het een goed idee om al die voor veel belastinggeld aangelegde infrastructuur te slopen en zijn we allemaal blij 
Als ze daarentegen risico lopen dat ze persoonlijk aansprakelijk worden gesteld voor kosten van heraanleg, moet je erkennen dat het blijkbaar een stom idee was want nadat er veel geld is uitgegeven aan aanleg (denk Best, Utrecht noordzijde, Hoofddorp, Overbrakerpolder Aansluiting) en nogmaals flink geld om te slopen (ja, dat kost veel geld) moet er dan wéér veel belastinggeld in gestoken worden om hun acties ongedaan te maken - en daar was men dan nog voor gewaarschuwd ook.
Het lijkt mij dat mensen zich daar niet zómaar niks van aan moeten kunnen trekken en maar gewoon lekker kunnen experimenteren met het Nederlandse spoorwegnet (en het OV), op kosten van anderen. Als je wilt experimenteren, dan moet je daar ook zelf maar enig risico mee lopen. Vind ik, maar ik ben ouderwets. Pensioen o.i.d. is vast niet praktisch, maar een andere prikkel die noopt om voorzichtig te zijn, is ook goed.
Als je dat bedoeld, zeg dat dan ook gewoon op fatsoenlijke wijze...
Dan blijven je berichten misschien nog geloofwaardig en houden we het hier respectvol en gezellig.
Volgens mij maken mensen die beslissingen nooit alleen binnen een bedrijf, en heeft iemand zijn privé situatie niets met zijn werk te maken, en is het ook ongehoord te 'straffen' op die manier...Quote Ik zie overigens de logica van de vergelijking met roeptoeteren over een kleinere auto niet - die mag je nog eens uitleggen.
Die van iemand zijn pensioen en beslissingen op diens werk, zag ik bij jou ookal niet... 
Laatst bewerkt door thom op Dinsdag 27 nov 2012 om 08:41:47 |