07-08-2010 19:41:16 | ||
---|---|---|
jordydl1
|
zeker niet, is een rit voor onderhoud in blerick |
07-08-2010 19:41:18 | ||
---|---|---|
mvd
|
Nee hoor, dit is een stel dat voor onderhoud naar Blerick is geweest (Voith). Omdat op de Maaslijn geen waslijn hangt rijden de E-GTW's via Eindhoven. Iech kom gelökkig oet Mestreech! |
08-08-2010 12:48:18 | ||
---|---|---|
john2
|
De elektrische stellen van Veolia kunnen ze toch ook achter een diesel hangen van Veolia. Of is dit voor de tractie van het dieselstel dan niet mogelijk? Of een dieselloc met een koppelwagen er tussen. Of is via Eindhoven goedkoper dan mijn bovengenoemde mogelijkheden Laatst bewerkt door john2 op 08-08-2010 13:55, reden: type fout hersteld. |
08-08-2010 13:52:24 | ||
---|---|---|
bart84
Moderator |
Ik zal het sterker vertellen, het gebeurt allebei. De ene keer rijdt het stel via Ehv. De andere keer wordt ie in Rm achter een D-GTW gehangen en in Br afgekoppeld (zonder koppelwagens). E-GTW en D-GTW kunnen samen rijden, onder een waslijn met dubbele tractie, zonder waslijn uiteraard alleen op de D-GTW. Mvg. Bart |
08-08-2010 16:33:30 | ||
---|---|---|
mich
|
Dat laatste word in principe niet meer gedaan, dus alles via Ehv. |
08-08-2010 16:38:54 | ||
---|---|---|
john2
|
Quote Is de tractie van alleen de D-GTW dan sterk genoeg om een E-GTW te slepen zonder bovenleiding? Ik neem aan dat dit dan zonder passagiers gebeurt, dus niet in de dienstregeling. |
08-08-2010 16:40:02 | ||
---|---|---|
mich
|
Dat gaat niet meer gebeuren. Het werd wel gedaan in de gewone dienstregeling. Opzich is GTW sterk genoeg daarvoor. |
08-08-2010 19:21:34 | ||
---|---|---|
timtrein
|
Toch te vertragingsgevoelig denk ik? |