Albert Heijn treinkaarten
Forum: Algemeen - Algemeen
04-08-2010 10:19:24
fred67nl
fred67nl
Op de site van Drehsheibe-Online kwam ik een bericht tegen over een actie bij Ah van treinkaarten.

Op de site van Ah niks te vinden. Wie weet meer?

Laatst bewerkt door fred67nl op 04-08-2010 10:20
 

04-08-2010 10:23:17
jorgo
jorgo
Molenaar12 weet meer in het topic over de Spoordeelweken :

https://www.somda.nl/forum/8906/p283755
 

04-08-2010 10:23:47
TheKnitter
TheKnitter
Binnenkort (dacht 9 Augustus) komen bij de Albert Heijn dagkaarten te koop.
De prijs is dan €13,50.

Laatst bewerkt door TheKnitter op 04-08-2010 10:24
 

04-08-2010 10:34:22
jorgo
jorgo
Overigens, in mijn ervaring als trouwe klant %08% gaat de nieuwe bonusfolder in op maandag en wordt er niet eerder over de inhoud gecommuniceerd dan in die folder zelf. En die valt rondom de ingangsdatum in de bus in de omgeving van de vestigingen. http://www.ah.nl/bonus/

Misschien gaat die filiaalmanager uit de tv reclame nog wel een ludieke toespeling maken op de actie. Ach daar kan ik toch altijd zo van genieten.
 


04-08-2010 11:46:18
martijn
martijn
Zondagochtend staan de bonusaanbiedingen voor de komende week al online (voor de mensen met Nee-Nee stickers)  

04-08-2010 16:28:13
lamar
lamar
(misschien toch even snel de Nee-Nee sticker in een Ja-Ja veranderen%08%)
Er is toch al eens zo'n actie geweest dat je bij een volle spaarkaart korting o.i.d kreeg?

Laatst bewerkt door lamar op 04-08-2010 16:29
 

04-08-2010 16:52:02
Pim530
Pim530
Ja, bij een volle zomerzegelkaart een dagkaart voor € 10, óók voor 9 uur.

Zal mij benieuwen of deze kaarten ook voor negenen gebruikt mogen worden.
 

08-08-2010 10:54:22
jackbos
jackbos
Dit staat er op de AH-website:
http://www.ah.nl/ns

Actievoorwaarden
- Dagkaart: 1 dag vrij treinreizen voor 1 persoon in 2e klas door heel Nederland.
- Verkoopperiode: 9 augustus t/m 22 augustus 2010.
- U kunt de code verzilveren van 9 augustus t/m 8 oktober 2010.
- Er kan met de dagkaart gereisd worden op zaterdag en zondag de gehele dag en van maandag t/m vrijdag vanaf 9.00 uur van 9 augustus t/m 8 oktober.
- Het product is niet te verkrijgen bij AH ToGo-winkels en de AH webwinkel.
- Uw kassabon met code is geen geldige dagkaart.
- U kunt gebruik maken van deze speciale Albert Heijn aanbieding zolang de voorraad strekt.
- U kunt maximaal 20 codes tegelijk aanschaffen.
- De dagkaart is geldig in alle NS-treinen en in treinen van Arriva, Connexxion, Syntus en Veolia.
- Niet geldig in Thalys en alleen geldig met toeslag in ICE en Fyra.
- De regeling "Geld terug bij vertraging" is van toepassing op deze dagkaart.
- Bij deze actie koopt u een unieke code die u via www.ah.nl/ns moet verzilveren. Na verzilvering moet u zelf de dagkaart uitprinten als e-ticket.
- De uitgeprinte dagkaart is persoonlijk en niet overdraagbaar. Bij controle moet een geldig identiteitsdocument met foto worden getoond: paspoort, identiteitsbewijs, rijbewijs.
- De dagkaart is alleen geldig als hij is afgedrukt - in kleur- of in zwart-wit- op blanco A4 papier, in portretformaat (vertikaal) zonder aanpassing van de printgrootte, op een laser- of inktjetprinter. Hij kan in geen geval worden aangeboden op een andere drager (elektronisch, scherm enz.).
- Een goede afdrukkwaliteit is noodzakelijk. Dagkaarten die slecht zijn afgedrukt, die beschadigd, onleesbaar of slechts gedeeltelijk zichtbaar zijn, worden geweigerd en als ongeldig beschouwd.
- Op uw dagkaart zijn de volgende voorwaarden van toepassing: de Algemene Voorwaarden van NS Reizigers (AVR-NS), Product Voorwaarden Enkele Reis, Retour en Dagkaarten (PVR-NS) en de E-ticket voorwaarden (EVR-NS) welke zijn te vinden op www.ns.nl.
- Albert Heijn behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of te beëindigen.
- Het is verboden om dagkaarten aan derden door te verkopen of deze in te zetten voor commerciële doeleinden.
- Bij verlies of misbruik van de kassabon met code of de dagkaart kan er geen aanspraak op vergoeding worden gemaakt.
- Het is niet mogelijk om de aangeschafte code of dagkaart te ruilen of te annuleren.
- Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties bij Albert Heijn.
- Airmiles zijn niet inwisselbaar.
- Eenmaal verzilverde dagkaarten zijn NIET meer te wijzigen. Wij adviseren u daarom uw 13 cijferige AH - code de dag voor vertrek pas te activeren en de dagkaart uit te printen.

Laatst bewerkt door jackbos op 08-08-2010 10:56, reden: Aanvulling met weblink
 

08-08-2010 16:05:30
ruysdael
ruysdael
Mooi. Ik ben morgen vrij, dus dan kan ik mooi even een voorraadje inslaan bij AH.  

08-08-2010 16:38:18
treintim
treintim
Nergens staat hier trouwens OP = OP. Wat ik persoonlijk vermoed, is omdat het hier om Internetcodes gaat, de kaartjes niet zomaar op raken..

Laatst bewerkt door treintim op 08-08-2010 16:38
 

08-08-2010 16:41:08
ruysdael
ruysdael
- U kunt gebruik maken van deze speciale Albert Heijn aanbieding zolang de voorraad strekt.  

08-08-2010 16:46:18
treintim
treintim
Oké, dankjewel, dan maar snel even gaan 'hamsteren' bij de AH dus.  

08-08-2010 18:04:03
daniel_ddr
daniel_ddr
Quote
treintim: Wat ik persoonlijk vermoed, is omdat het hier om Internetcodes gaat, de kaartjes niet zomaar op raken..
De mogelijke codes kunnen natuurlijk wel opraken he


Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl
 

09-08-2010 17:03:50
microshit
microshit
Als er maar 13 cijfers worden gebruikt heb je 13^12 (laatste zal een controlegetal zijn, dus die kun je niet meenemen) = 23.298.085.112.481 codes, dus het lijkt met niet dat deze zomaar op gaan. Zal wel te maken hebben met de inkoophoeveelheid.
Ik ga er misschien vrijdag gebruik van maken afhankelijk van het weer %02%

Laatst bewerkt door spiketrain op 09-08-2010 17:42, reden: Het laatste bericht behoef je niet te quoten.
 

09-08-2010 17:59:05
joostb1
joostb1
Ik heb er vanmiddag twee gekocht.

Bij je kassabon krijg je voor elk 'kaartje' een aparte bon. Behalve de barcode met 13 cijfers, staat er een uniek serienummer op met 8 cijfers. Mijn serienummers zitten in de 10000 reeks. Met 8-cijferig serienummer kunnen er 100.000.000 unieke bonnen uitgegeven worden.
 

09-08-2010 18:06:48
mvd
mvd
Mvd: het is niet de bedoeling dat iedereen gaat vertellen hoeveel kaartjes hij/zij heeft gekocht.


Iech kom gelökkig oet Mestreech!
 

24-08-2010 15:57:37
spotter
spotter
Ik heb ook een dagkaart gekocht bij de AH. Hiermee is het niet toegestaan om een overgangskaartje 2-1 van de spoordeelweken te gebruiken. Mag ik wel gewoon een overgang dagkaart 2-1 kopen en die dan gebruiken?  

24-08-2010 16:11:32
TheKnitter
TheKnitter
Dat mag wel. Er staat ook duidelijk dat het niet icm de Spoordeelweken is, dus gewoon 1 uit de automaat mag.  

24-08-2010 16:22:14
microshit
microshit
Dat mag inderdaad, overgangsbewijs uit de automaat is geldig icm ieder geldig vervoersbewijs (ook bij SOV)

Ik las trouwens dat de verkoop van deze kaarten verlengd is tot de 29e, of was dit al de originele datum?
 

24-08-2010 16:27:59
Noodrem
Noodrem
Nee, las vorige week al op het intranet van AH dat de actie een week verlengd is tot de 29e. %02%  

24-08-2010 16:36:57
spotter
spotter
Ik dank jullie, dan koop ik er gewoon een overgangsbewijs bij.  

24-08-2010 17:34:15
microshit
microshit
Ja, daar las ik het ook (Plaza) maar kon het niet terugvinden

Nouja, DEUVM!
 

08-09-2010 20:48:34
Nylan
Nylan
Zijn er al mensen wie ervaring hebben met de kaartjes van Albert Heijn?
Heb zelf nog nooit gereisd met een e-ticket.
 

08-09-2010 20:58:30
TheKnitter
TheKnitter
Ik heb er mee gereisd. Werkt prima, zolang je een ID-kaart bij je hebt, en je goed kan afdrukken.  

08-09-2010 21:15:27
bart84
Moderator
bart84
Dat geldt ook voor de E-tickets van NS zelf. Dat gaat allemaal goed, zolang je de reisdatum en je eigen gegevens (Naam), maar goed hebt. Ik moet wel zeggen dat ik zo'n E-ticket maar een hoop gedoe vind.
Mocht je om wat voor reden dan ook niet weg kunnen, heb je niets aan zo'n E-ticket (maar wel betaald). Als je het kaartje vlak voor je reis uit de automaat (of desnoods balie) haalt, kan je tot op dat moment terugkomen van je idee om te reizen (of er moet wel iets heel urgent tussen het kopen van het kaartje en het in stappen komen).


Mvg. Bart
 

08-09-2010 21:27:39
ettenrail
ettenrail
Je kunt ook 's ochtends voor vertrek het e-ticket kopen, het is toch in 5 minuten gedaan  

08-09-2010 21:30:13
Pim530
Pim530
Sterker nog, mis je de trein, en is het om één of andere reden niet meer zinvol te vertrekken, lever je je papieren kaartje binnen 30 min na aankoop zo weer in bij de balie.  

08-09-2010 22:03:48
mdewidt
mdewidt
Heb nu meerdere keren gereisd met het AH E-ticket en nooit enig probleem ermee ondervonden, noch bij NS noch bij controle in een Veolia trein.
Inderdaad wel zorgen voor een identiteitsbewijs. Overigens werd mijn VDU OV-chipkaart ook altijd geaccepteerd als staving voor mijn identiteit.
Opvallend is dat sommige conducteurs het uitgeprinte e-ticket stempelen, vele anderen echter weer niet ...


Groeten uit Haspengouw
 

08-09-2010 22:06:34
TheKnitter
TheKnitter
Ik heb het tot nu toe gehad bij een E-ticket dat wanneer ik al een keer of 2 gecontroleerd was, geen ID meer hoefde te laten zien. 'Omdat mijn collega's hem dan wel gezien hebben'. Mijn OV-chip was ook geldig daarvoor, zolang er maar een pasfoto + naam op staat
En een keer bij de 14e controle vond de HC het wel welletjes met stempelen
 


Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt!


08-09-2010 22:08:24
daniel_ddr
daniel_ddr
Tja, de VDU als identiteitsbewijs... wordt inderdaad door vele HC's geaccepteerd maar er zijn er enkele die er erg moeilijk gaan doen.
Maargoed, de ene die ooit moeilijk deed erover viel ook de afwijkende voorletter op m'n vaders VDU vergeleken met 't E-ticket op wat toch echt een blunder van NS zelf is: ze hebben op een of andere manier moeite met het uit elkaar houden van de voorletters van meerdere klanten op hetzelfde adres. (M'n vader heeft z'n eigen eerste en mijn tweede voorletter op de VDU staan, terwijl het wel juist op de aan het loket verstrekte tijdelijke kaart stond)


Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl
 

08-09-2010 22:11:02
mdewidt
mdewidt
Dat van "mijn collega's hebben de identiteit gecontroleerd" gaat niet op.
Je zou dan de e-ticket aan een ander persoon kunnen doorgeven. Naar mijn mening zouden de heren conducteurs dus altijd op ID moeten controleren, ook al staan er tig stempels op.
Heb er ook wel eens een twaalftal verzameld, waarop een conducteur zei "Zo ... U hebt een leuke verzameling ! Zitten er ook dubbele bij ?" ... %02%


Groeten uit Haspengouw