DB-Saturn-ticket
Forum: Algemeen - Algemeen
30-05-2010 19:56:47
frer
frer
Vanaf 7 juni is het DB-Saturn-ticket te koop bij de elektronicazaak Saturn. Deze tickets zijn vergelijkbaar met de Lidl-tickets, worden per 4 enkele reizen verkocht voor EUR 122,=. Tickets kunnen gebruikt worden van 12/06 t/m 31/08. Doe er je voordeel mee!

Zie: http://test.saturn.de/webapp/wcs/stores/servlet/main?langId=-3&storeId=18669&catalogId=20134&ok=T_HOME&uk=HOME_WM2010_AKTION_DB

Laatst bewerkt door frer op 30-05-2010 19:57
 

01-06-2010 02:26:21
Spoorfotog
Spoorfotog
Dan moet je wel met een Link komen die werkt, vriendelijke vriend! Je moet een wachtwoord invoeren. ik zou maar snel een mailtje naar Saturn sturen. Anders zou je weleens naast de boot kunnen vissen. In Keulen en München schijnt alles al gereserveerd te zijn. Op 1 juni komt Saturn met een speciaal bestelformulier die je kunt downloaden en invullen.

Maar wie liever met 1,2 of 3 enkele reizen wil werken, die bovendien ook in de CityNightLine gelden, kan even het beste contact met mij opnemen. Ik weet wel wat tips.

Wat ik in elk geval ten sterkste afraad, is via EBAY een treinticket kopen! Deze kunnen spotgoedkoop zijn, daar niet van! Echter, er lopen momenteel een paar mensen rond die tickets en zegelboekjes kopiëren, je laten betalen en dan een kopie (of helemaal niks) opsturen. Bij bedragen onder de 28 Euro geeft EBAY niet thuis, omdat een claim opstarten minimaal 28 Euro kost, weliswaar no cure=no pay, maar toch. Ook al heeft de veroorzaker schuld, bij EBAY betaalt de eiser de proceskosten, waardoor het pas bij bedragen vanaf, zeg maar 80-90-100 euro het pas interessant wordt om een claim op te starten.