illyavaes

| Quote b2py (za 19 okt 2013 21:35:49 www.somda.nl): Ik weet toch niet of mijn bankverkeer redundant is uitgevoerd, en ook niet hoe dat überhaupt werkt dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen.
Edit: en Ohja, stel dat alles bij de banken redundant is uitgevoerd. De laatste tijd zijn er zoveel storingen bij de banksystemen met ideal, niet kunnen inloggen etc dat complete redundantie ook niet werkt. En als je die situatie wilt kopiëren, zeg je eigenlijk dat er een compleet tweede spoornet als back-up naast moet liggen. Nu is dit compleet onrealistisch maar wel de situatie die geschetst wordt. En laten we wel wezen, waar ook ter wereld, 100% beschikbaarheid wordt nooit nergens gerealiseerd.
Nonsens. Als je denkt dat "redundantie" te vergelijken is met "volledige duplicering van het spoorwegnet", dan weet je er inderdaad weinig vanaf. Beetje vreemd om te menen dan toch een "voordeel" van een wissel te kunnen noemen (dat vervolgens weer downplayen is ook niet echt overtuigend).
Los van de matige poging tot extremisering van andermans argument: omdat je niet 100% beschikbaarheid zou kunnen realiseren*, of zelfs meer redundantie, is dat dus een reden om de redundantie die je al wel hebt maar weg te slopen?!?! Gekke Henkie.
Oh, nog wat: "nooit nergens" is een dubbele ontkenning, dus je stelt dat er wel ergens 100% beschikbaarheid wordt gerealiseerd.
* kenmerkend gebrek aan ambitie van de NL spoorsector: "we kunnen het niet halen, dus we probéren het niet eens te naderen". Of is dat "we willen het niet proberen, dus we houden onszelf en anderen voor dat het never nooit kan"? |