Kruitvat kaartjes België
Forum: Algemeen - Algemeen
11-05-2010 14:41:03
gerard4653
gerard4653
Kruidvat België biedt eind deze maand goedkope Belgische treintickets aan. Het gaat om een beperkt aantal retourkaartjes geldig voor elke binnenlandse bestemming, voor 8,99 euro per stuk.
De biljetten zijn te koop van 18 tot 30 mei, of zolang de voorraad strekt. Ze blijven geldig tot 31 augustus. DEUVM.

Aan het reizen zijn dezelfde voorwaarden verbonden als voor een multi-pass. Op weekdagen zijn de kaarten geldig vanaf 9 uur, maar in de weekends en tijdens de zomervakantie is er geen tijdsbeperking. De heen- en terugrit moet wel op dezelfde dag gebeuren.
 

12-05-2010 12:13:52
jorgo
jorgo
Het is jammer dat de NMBS, zelfs in drogisterij-acties, geen dagkaarten meer verkoopt.* Alles wordt in ritten uitgedrukt, en dan mag je officieel niet eens tussendoor uitstappen of te lang op overstapstations blijven rondhangen. Tien jaar geleden had je nog de B-Tourrail: 5 vrije reisdagen op het Belgische net voor naar ik meen 200 gulden in de eerste klas. Daarmee heb ik in 1998 nog mijn zomervakantie opgeleukt. Er reden toen nog M2's en AM56 Budd's...

* Behalve Benelux-tourrail, maar dan betaal je ook voor Nederland, of interrail, maar dan betaal je ook voor Nederland waar je vervolgens als Nederlander niet mag reizen.

Laatst bewerkt door jorgo op 12-05-2010 12:15