Werkzaamheden Den Haag-Schiedam op 6 en 7 maart
Forum: Dienstregelingen en omlopen - Werkzaamheden
20-02-2010 20:53:06
stephan90
stephan90
In het weekend 6/7 maart zijn er wederom werkzaamheden op het traject Den Haag - Schiedam. Een aantal punten vielen mij op.

* In dit weekend mag er zonder toeslag met de Fyra worden gereisd tussen Amsterdam, Schiphol en Rotterdam.
* Er is een rechtstreekse verbinding tussen Utrecht, Dordrecht, Roosendaal en Zeeland. Ik zie in de planner een serie 28500 ingepland, die 2x/u Utrecht - Dordrecht rijdt 1x/u door naar Vlissingen.
* De Noord-Oost IC's van/naar Den Haag/Rotterdam rijden in hun geheel van/naar Den Haag.
* Beneluxtreinen rijden niet tussen Amsterdam en Rotterdam.
* Er zijn ook werkzaamheden op Leiden - Haarlem. Op ns.nl worden reizigers Haarlem - Rotterdam geadviseerd via Utrecht reizen. Echter, bij de informatie over het traject Haarlem - Leiden worden zij geadviseerd via Breukelen-Gouda te reizen.
* Tot slot is er een heel netwerk met vervangende buslijnen vanuit Delft opgezet en worden reizigers deels naar trams van de HTM verwezen. Eén ding viel mij hier nog bij op: vanaf Delft Zuid rijden er alleen bussen naar Delft. Reizigers naar Rotterdam dienen via Delft te reizen.

Stephan

Laatst bewerkt door spiketrain op 20-02-2010 21:29
 

20-02-2010 23:07:00
daniel_ddr
daniel_ddr
Quote
stephan90: * In dit weekend mag er zonder toeslag met de Fyra worden gereisd tussen Amsterdam, Schiphol en Rotterdam.
Die rijdt dan extra neem ik aan? Normaalgesproken rijdt Fyra immers helemaal niet in het weekend

Quote
* Er is een rechtstreekse verbinding tussen Utrecht, Dordrecht, Roosendaal en Zeeland. Ik zie in de planner een serie 28500 ingepland, die 2x/u Utrecht - Dordrecht rijdt 1x/u door naar Vlissingen.
Da's inmiddels een standaardmaatregel. Die serie rijdt overigens dan altijd met IRM.

Quote
* Tot slot is er een heel netwerk met vervangende buslijnen vanuit Delft opgezet en worden reizigers deels naar trams van de HTM verwezen.
Opvallend dat er snelbussen Dt-Gvc rijden en naar de tram 1 wordt verwezen voor Dt-Gv, bij vorige werkzaamheden werd er nog een heuse NS-tram Gvc-Gv-Dt ingezet.


Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl