Nieuwe trend?
Forum: Algemeen - Algemeen
03-02-2010 23:46:41
Noodrem
Noodrem
Hoewel ik ze nog niet tegen ben gekomen, blijkt er een nieuwe trend te zijn ontketend op mijn station. http://www.nu.nl/binnenland/2176752/scholieren-spelen-gevaarlijk-spel-rails.html

Ik hoor de laatste tijd vanuit huis wel veel treinen op de typhoon springen, maar het 'jumpen' heb ik nog niet gezien. Wel hangen er altijd standaard iets van 30 jongens op het perron, maar vooral in de twee liften. Ik zie zowat elke dag een monteur verschijnen om weer eens vandalisme te repareren. Overlast alom. Zo te lezen wordt het in de pauzes gedaan door leerlingen van het nabijgelegen TRIAS VMBO. Weer eens diep kansloos.

Heb je dit ook al op andere stations gespot?
 

04-02-2010 00:03:42
nielske90
nielske90
Wellicht dat je hiervan ook melding kunt doen bij diverse instanties? (school zelf, politie en NS Poort). Dan kunnen er misschien acties ondernomen worden door deze partijen in plaats van dat er iedere keer een mannetje moet komen om alles te repareren. Wie weet wat er bereikt kan worden...  

04-02-2010 00:24:31
keesje
keesje
Schenk er maar geen aandacht aan, straks komen anderen ook op die malle ideeën...  

04-02-2010 00:44:02
aarclay
aarclay
Wat Keesje zegt..

Verder goed idee om die gasten niet alleen een bekeuring te geven maar ook een uitnodiging voor een gesprek met de Officier van Justitie.


Choo choo.....
 


04-02-2010 01:01:17
admin
Moderator
admin
Laten we hier verder maar geen aandacht aan besteden.


Met vriendelijke groet, Peter van der Leek