MDDM

| Quote daniël_ddr: @MDDM: het zou dan ook schelen als die omroepberichten te horen zijn voordat de trein er is (om te voorkomen dat mensen op de verkeerde plek staan te wachten). Ze zijn soms wel heel akelig kort voor vertrek te horen.
Last Minute wijzigingen hou je altijd. Waarom dat zo is weet ik ook niet, heb ik geen inzicht in.
Wat betreft die vertrekstaten, daar wil ik wel even informatie over inwinnen bij een OM. Die kan daar vast wel een antwoord op geven. (daar klopt niks van, gezien je foto, die had blauw moeten zijn met wijzigingen)Quote keesje: Krijg een beetje het idee dat de NS-forumleden het allemaal wel mee vinden vallen, maar daar sluit ik me niet bij aan.
Hoe jij over je werkgever denkt weten we ondertussen wel. Dat hoef je niet steeds te vertellen. Wat je van de site plukt klopt, en als jij je diensten doet op de trein, werk je daar zelf ook aan mee (als het goed is) Ik geloof niet dat dit de landelijke start is voor "belabberde"reizigersinfo. Gezien het aantal personeel wat in Utrecht nu rond lopen op de diverse perrons en in de hal. Mocht je het wel zo vinden, spreek er dan iemand op aan die er mee te maken heeft. Jij en ik neem aan dat Dvdhoven het ook wel weet wie je daarover moet aanspreken. Jullie komen dagelijks in Utrecht en weten de weg. Doe er dan wat mee en kaart het aan bij jullie contactpersonen.
Gr Joop mcn Lls |