22-09-2009 08:45:44
gvttreinen
gvttreinen
Hoewel niet bijzonder (geen extra trein) hier toch de drgl. (weet niet waar anders te plaatsen).

Asd -.45, Ass -.50, Asra -.56, Shl -.00/-.02, Hfd -.06, Hsghtn -.13, Hsvbw -.20, Rtd -.28
Van 6.45 (1014) t/m 22.45 (1078)

Rtd -.00, Hsvbw -.09, Hsghtn -.15, Hfd -.23, Shl -.26/-.28, Asra -.32, Ass -.35, Asd -.41
Van 6.00 (1005) t/m 22.00 (1069)

Gérard
 

22-09-2009 14:26:45
admin
Moderator
admin
Thanks!
Marcelloch is ze nu aan het overnemen. De eerste staat al online: https://www.somda.nl/dienstregeling/1014/tabel/


Met vriendelijke groet, Peter van der Leek
 

22-09-2009 15:12:21
MasterE
MasterE
De ritten van de Fyra rijden alleen ma t/m vr.

Groet,

Mcn Asd
 

22-09-2009 15:35:45
admin
Moderator
admin
Dienstregeling van de 1014 aangepast.


Met vriendelijke groet, Peter van der Leek
 


22-09-2009 17:49:31
marcelloch
marcelloch
@ admin
Ik probeer nu verder te werken.. maar stuit op een fout als ik op basis van 1014 1016 wil invoeren en alles +30 te doen. wil jij hier even naar kijken?

Laatst bewerkt door marcelloch op 22-09-2009 17:50, reden: na kop nieuwe regel toegepast
 

22-09-2009 17:55:08
daniel_ddr
daniel_ddr
Fyra rijdt een uurdienst, 1016 bestaat dus niet


Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl
 

22-09-2009 18:47:48
dennistd
dennistd
Missen er niet heel veel punten?
Volgens mij komt de Fyra langs al deze punten:
Asd Sgbr Sgra Asdta Ass Aeg Asdl Asra Shl Hfd Hfdm Hshfdo Hshmdo Hsghtn Hsght Hsghtz Hsvbw Hsrtdt Hsrtdv Rtd

Laatst bewerkt door dennistd op 22-09-2009 18:49
 

22-09-2009 18:48:16
marcelloch
marcelloch
nuttige info indd;)
zo komen we er wel
 

22-09-2009 19:44:17
daniel_ddr
daniel_ddr
@dennistd: hij komt ook nog langs Rhsla (=Rotterdam HSL-aansluiting, laatste punt voor Rtd dan dus)


Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl
 

23-09-2009 08:30:38
dvdhoven
dvdhoven
Asd .45, Sgbr - .47, Sgra - .47, Asdta - .48, Ass - .50, Aeg - .51, Asdl - .54, Asra - .56, Shl .00/:02, Hfd - .06, Hfdm - .07, Hshfdo - .08, Hshmdo - .11, Hsghtn - .13, Hsghtz - .16, Hsrtdv - .19, Hsvbw - .20, Hsrtdt - .23, Rhsla - .25, Rtd .28
Rtd .00, Rhsla - .04, Hsrtdt - .06, Hsvbw - .09, Hsrtdv - .10, Hsghtz - .12, Hsghtn - .15, Hshmdo - .17, Hshfdo - .21, Hfdm - .22, Hfd - .23, Shl .26/:28, Asra - .32, Asdl - .33, Aeg - .34, Ass - .35, Asdta - .37, Sgra - .38, Sgbr - .38, Asd .41

Laatst bewerkt door dvdhoven op 23-09-2009 12:42


Dick van den Hoven
 

23-09-2009 08:35:12
marcelloch
marcelloch
hier kan ik wat mee.. zodra peter de bug gefixed heeft ga ik er meee aan de slag

Gr,
Marcel

Laatst bewerkt door admin op 23-09-2009 08:36, reden: Onnodige quote verwijderd
 

23-09-2009 11:57:08
Jeffrenzo
Jeffrenzo
Quote
dvdhoven: Rtd .00, Rhsla - .04, Hsrtdt - .06, Hsvbw - .09, Hsrtdv - .10, Hsghtz - .12


komt het Rotterdam viaduct niet eerder dan het Bleiswijk viaduct?


twitter: http://twitter.com/#!/Dr_Thodt hyves: http://drthodt.hyves.nl/
 

23-09-2009 11:59:57
daniel_ddr
daniel_ddr
En Rotterdam tunnel zit toch ook pas na Rotterdam viaduct?


Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl
 

23-09-2009 12:37:27
gvttreinen
gvttreinen
Sorry hoor maar Hsrtdv zit NA Hsvbw (richting Rtd Shl), tis een deel van die van die lange brug bij Zoetermeer.
Waarom en hoe moet je mij niet vragen, zo zitten de drglpunten nu eenmaal in elkaar.
Hsvbw = HSL - Viaduct bij Bleiswijk
Hsrtdv = HSL - Rotterdam Viaduct
Dat zijn de officiële benamingen!
En volgens de tekeningen volgt Hsrtdv NA Hsvbw, beide betrekking op genoemde viaduct.

Laatst bewerkt door gvttreinen op 23-09-2009 12:48
 

23-09-2009 14:38:43
Jeffrenzo
Jeffrenzo
ok, bedankt voor de verduidelijking, dat wist ik niet

Laatst bewerkt door Jeffrenzo op 23-09-2009 14:39


twitter: http://twitter.com/#!/Dr_Thodt hyves: http://drthodt.hyves.nl/
 

23-09-2009 21:29:10
marcelloch
marcelloch
DRGL van Fyra staat vanaf heden online, evenals die van [oftopic] de 143 [/ontopic]  

23-09-2009 23:34:06
vinny004
vinny004
Quote
gvttreinen: Sorry hoor maar Hsrtdv zit NA Hsvbw (richting Rtd Shl), tis een deel van die van die lange brug bij Zoetermeer.
Waarom en hoe moet je mij niet vragen, zo zitten de drglpunten nu eenmaal in elkaar.
Hsvbw = HSL - Viaduct bij Bleiswijk
Hsrtdv = HSL - Rotterdam Viaduct
Dat zijn de officiële benamingen!
En volgens de tekeningen volgt Hsrtdv NA Hsvbw, beide betrekking op genoemde viaduct.

Het is wellicht off-topic in deze forumdraad, maar wat een draken van namen voor deze dienstregelpunten zeg...
 

30-09-2009 21:47:11
daniel81
daniel81
Quote
gvttreinen: Asd -.45, Ass -.50, Asra -.56, Shl -.00/-.02, Hfd -.06, Hsghtn -.13, Hsvbw -.20, Rtd -.28
Van 6.45 (1014) t/m 22.45 (1078)

Rtd -.00, Hsvbw -.09, Hsghtn -.15, Hfd -.23, Shl -.26/-.28, Asra -.32, Ass -.35, Asd -.41
Van 6.00 (1005) t/m 22.00 (1069)

Gérard


In de categorie zinloze vragen: Waarom rijdt de Fyra geheel buiten het normale symmetriepatroon? Perroncapaciteit?
Op deze manier wordt namelijk wel gecreëerd dat het ding alleen aantrekkelijk is voor reizen Asd(-Shl)-Rtd v.v., wil je daarna verder, dan sta je dus 1 kant op minstens 20 minuten te wachten (bij halfuursdiensten van aansluitende treinen) en had je net zo goed de reguliere IC kunnen nemen ...
 

30-09-2009 22:05:54
icetha
icetha
Ik denk dat de tijden bepaald werden bij inpassingen op het baanvak Hoofddorp opstel-A'dam C.
Kijk maar naar de vertrektijden uit Asd: zit paar min achter de 2600 serie
Zelf gisteren een slag gemaakt, en tussen Asd en Shl mocht ie lekker sukkelen achter die 2600 trein, die paar min te laat wegging uit Asd...%03%

Laatst bewerkt door admin op 02-10-2009 10:40, reden: Onnodige quote verwijderd
 

30-09-2009 22:42:00
daniel_ddr
daniel_ddr
Quote
daniel81: Op deze manier wordt namelijk wel gecreëerd dat het ding alleen aantrekkelijk is voor reizen Asd(-Shl)-Rtd v.v., wil je daarna verder, dan sta je dus 1 kant op minstens 20 minuten te wachten (bij halfuursdiensten van aansluitende treinen) en had je net zo goed de reguliere IC kunnen nemen ...
Mwoh, in Rtd heb je een keurige 5 minuten overstap 1000 -> 2100 en een keurige 6 minuten overstap 2100 -> 1000... lijkt me toch vrij symetrisch nietwaar?
Maargoed, daar schieten alleen reizigers van/naar Ddr iets mee op, want je hebt dus wel aansluiting op de 2100 naar Vs maar de andere kant op sluit 'ie aan op de 2100 die in Ddr begint. Een probleem wat zich in de toekomstige dienstregeling op de Oude Lijn trouwens vanzelf oplost, dan gaan immers alle 2100'en door naar Vs v.v.


Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl
 

30-09-2009 23:26:12
broek53
broek53
Quote
icetha: Ik denk dat de tijden bepaald werden bij inpassingen op het baanvak Hoofddorp opstel-A'dam C.
Kijk maar naar de vertrektijden uit Asd: zit paar min achter de 2600 serie
Zelf gisteren een slag gemaakt, en tussen Asd en Shl mocht ie lekker sukkelen achter die 2600 trein, die paar min te laat wegging uit Asd...%03%
Als er nu IETS is waar de dienstregeling niet op gebaseerd is, is het de inpassing op het bestaande net. Op dat bestaande net dient namelijk alles te wijken voor de wensdienstregeling. De 2600 bijvoorbeeld is 3 minuten naar voren gegaan (bij vertrek uit Amsterdam) juist om ruimte te maken voor deze serie (al in 2007, omdat het toen steeds dreigde dat het ding zou gaan rijden).

Laatst bewerkt door admin op 02-10-2009 10:40, reden: Quote aanzienlijk ingekort
 

30-09-2009 23:26:25
icetha
icetha
Er zullen paar dagen geen treinen over de HSl noord rijden, vanwege technisch onderzoek, aldus teletekst...
Mag je omreizen via Den Haag%03%