28-05-2011 20:14:13 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
Quotedaar ga ik wel van uit, aangezien als de lok in sneek is de motor een onderhouds beurt krijgt. de lok gaat trouwens weer terug naar de bruine kleur. |
29-05-2011 00:55:26 | ||
---|---|---|
thom
|
Quote Dienstvaardig maken betekend niet direct dat de lok al een revisie gehad heeft... |
29-05-2011 08:20:55 | ||
---|---|---|
Jack5812
|
In 2006 was de 2278 te bewonderen bij een dieseldag bij de ZLSM. Hij was voorzien van een verse laag geel-grijze verf. |
29-05-2011 08:35:16 | ||
---|---|---|
edje
|
Als je de site bekijkt van de SMMR, www.smmr.nl zul je zien dat de lok, alleen maar geschilderd is en dat er alleen kleine reparaties aan de electrische installatie is uitgevoerd. Dus zul je de lok toch wel een keer een grote revisie moeten geven en het installeren van ATB-NL, ten behoeve van het ATB-NG op dat baanvak is ook handig. Volgens mij hadden ze beter een van de 2200 loks van eurorailscout kunnen overnemen die aan kant ging.... Nieuwere motor en ATB-NL aan boord. Immers kun je van het hele friese gebeuren toch niet over een museum spreken. |
29-05-2011 18:11:49 | ||
---|---|---|
thom
|
Die Eurailscout lok zag ik van de week nog, die is aardig kaal geplukt Meen ook dat ie met een defect terzijde gegaan is. |
06-06-2011 17:12:42 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
De 23 058 wacht nog op 1 goed keuring en dan mag hij naar nederland komen. Alleen de EBA moet nog hun goedkeuring geven. |
06-06-2011 17:14:09 | ||
---|---|---|
daniel81
|
Waarom kiest men dan niet voor een vrachtwagentrailer? |
06-06-2011 17:52:48 | ||
---|---|---|
6414
|
Het transport van een stoomloc over de weg kent daarvoor teveel beperkingen (gewicht/hoogte/lengte etc.), dus als het ook maar enigszins mogelijk is, hou je stoomlocs op het spoor. |
06-06-2011 17:57:28 | ||
---|---|---|
klaass16
|
Sowieso was de 23 058 niet gekeurd op zijn ketel,, daarom mocht die niet naar Nederland gesleept/gereden worden. http://www.flickr.com/photos/39674979@N07/ |
06-06-2011 18:07:12 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
de stoomlok zou wel gesleept naar nederland mogen alleen zou hij dan niet onder stoom mogen staan. en dan zou er met 60km/u naar nederland gereden mogen hebben. Dan zou het nog 2 jaar duren voordat de IVW de lok goedgekeurd zou zijn om in Nederland. Nu de lok in Zwitserland goed gekeurd wordt door de EBA laat de IVW de lok met een paar weken al toe doordat de regels van de EBA en de IVW op de zelfde lijn zitten. Laatst bewerkt door spiketrain op 06-06-2011 18:30, reden: Het laatste bericht behoef je niet te quoten. |
06-06-2011 19:29:58 | ||
---|---|---|
daniel81
|
Behalve dan een witte voorkant %08% maar dat geldt toch niet voor museummaterieel ... verder verklaard t een hoop. Menig grote VSM-stomer is ook in NL per dieplader afgeleverd dus zo vreemd zou dat niet geweest zijn |
06-06-2011 20:28:50 | ||
---|---|---|
pbender
|
Quote Op NMLD is inmiddels, een deel van, het keuringscertificaat te zien: http://forum.nmld.nl/viewtopic.php?p=71679#71679 Laatst bewerkt door pbender op 06-06-2011 20:29 |
06-06-2011 20:41:57 | ||
---|---|---|
pieteres
|
Een 23'er is echt hoog, die past niet over de weg op een standaard dieplader. De VSM-stoomlocs die over de weg zijn vervoerd stonden niet op het spoor, maar op een sokkel. Een speciale dieplader was dan toch al nodig voor het eerste stuk. |
06-06-2011 22:09:28 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
Quote klopt, dat is da stempel van de TUV nu moet de EBA nog. De foto is van twitter gehaald. Op twitter staan nu ook foto's op van de rangeercursus waarbij ik er ook een paar keer op sta:-P |
06-06-2011 23:29:57 | ||
---|---|---|
dh3201
|
Quote Geldt voor een toeristentrein dan hetzelfde als voor een museumtrein? Shqiperise-lopers? |
07-06-2011 14:32:54 | ||
---|---|---|
thom
|
Da's wel een leuke vraag eigenlijk Ze rijden wel gewoon een reguliere dienst.. Laatst bewerkt door thom op 07-06-2011 14:33 |
07-06-2011 16:48:42 | ||
---|---|---|
edje
|
Quote Museummaterieel is het absoluut niet nee, ben dus wel benieuwd welke eisen IVW gaat stellen. Maar aangezien er in NL meerdere 23-ers rijden, zal de kleur zo wel mogen. |
07-06-2011 17:37:37 | ||
---|---|---|
sik214
|
Maar HGK mocht ook niet méér Mak-loc'en (6400 look-a-like) toelaten na de eisen van een contrastvlak... Zal een leuke kwestie worden. Het museummaterieel heeft trouwens een vereenvoudigde versie van atb met een km-limiet (10.000 km meen ik). Welke versie atb krijgt deze 23-er, aangezien de vereenvoudigde versie niet werkt op atb-ng baanvakken. De 'zwaardere' versie atb is tot nu toe nog niet geengineerd op stoomlokken (museummaterieel). |
07-06-2011 17:38:51 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
Quoteik heb tot nu toe niet gehoord dat er een witte front op de lok's moesten komen. |
07-06-2011 17:46:55 | ||
---|---|---|
mren
|
Quote Want kilometer 8543 is natuurlijk anders dan kilometer 15342 van een loc... |
07-06-2011 17:55:17 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
Quotede FStM 23058 en 2278 krijgen beide ATB NG aangezien dit verplicht is op het baanvak Sneek - Stavoren, dus wij zijn ook niet gebonden aan het Km-limiet. |
07-06-2011 18:09:56 | ||
---|---|---|
6414
|
QuoteZou dat geen limiet zijn die bepaalt dat een loc maar zoveel kilometer per jaar mag rijden? Lijkt me niet dat het iets met slijtage te maken heeft. Door die 10 000-limiet te stellen kun je het 'vereenvoudigd rijden' nog wat in de hand houden. Laatst bewerkt door 6414 op 07-06-2011 18:10 |
07-06-2011 18:10:36 | ||
---|---|---|
mdj
|
Quote Gaat de 2278 dus van de SMMR naar de FstM? (Dat is niet eerder gemeld iig) Laatst bewerkt door mdj op 07-06-2011 18:11 Bij twijfel: gebruik beton. |
07-06-2011 18:12:44 | ||
---|---|---|
dlm4yjp
|
Quote Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
07-06-2011 19:20:57 | ||
---|---|---|
mdj
|
Ah, die heb ik dan ff gemist Bij twijfel: gebruik beton. |
08-06-2011 00:00:07 | ||
---|---|---|
thom
|
Quote Dat is compleet correct. Het blijft een ATB versie die op een aantal punten eenvoudiger uitgevoerd is dan de ATB die we kennen en daarmee ook een stuk goedkoper. Die Km limiet is dus om te zorgen dat de grotere vervoerders niet ineens deze versie zullen installeren waardoor het aantal treinen wat ermee rijdt groter wordt. Zo eveneens ook het limiet van 100 wat deze ATB versie kent... Laatst bewerkt door thom op 08-06-2011 00:01 |
08-06-2011 09:13:15 | ||
---|---|---|
lw-o
|
wat ik me wel eens afvraag he, zou het voor de fsstm niet leuk zijn om een wadloper 1-tje in zijn natuurlijke habitat terug te laten keren? vergeleken met wat er nu gaat rijden lijkt me dat niet een supergrote investering en wel historisch verantwoord:D |
08-06-2011 12:43:42 | ||
---|---|---|
mv
|
Hey da's een heel goed idee!!Een Wadje terug naar hier!! Greetz:MV |
08-06-2011 14:30:38 | ||
---|---|---|
lex_t
|
ja!! en dan rood schilderen! Of blauw! *duikt weg* Laatst bewerkt door spiketrain op 08-06-2011 15:11, reden: Het laatste bericht behoef je niet te quoten. |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
08-06-2011 16:52:28 | ||
---|---|---|
kleine_man
|
Nee!! De kleur moet groen met een zandgele bies zijn of met een rode "bloedneus" *Zit er naast* Zonder gekheid. Ik ben benieuwd of er dit jaar daadwerkelijk gereden gaat worden. |
08-06-2011 20:41:59 | ||
---|---|---|
thieskes
|
Op 16 mei is dit ook al gemeld, maar gezien het feit dat je eroverheen hebt gelezen (of gewoon niet hebt gelezen): dit jaar zal er geen trein gaan rijden bij de FStM. Quote bron: http://www.friesestoomtreinmaatschappij.nl/nl/nieuws/Start%20FStM%20verschoven%20naar%202012.html Laatst bewerkt door thieskes op 08-06-2011 20:49 http://www.flickr.com/photos/thieske_1987 |
21-06-2011 23:33:54 | ||
---|---|---|
martijnmet
Moderator |
Martijnmet: Bericht met verboden inhoud verwijderd. |
22-06-2011 20:17:44 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
Als alles goed gaat komt de stoomlok 23058 in het weekend van 9/10 Juli naar nederland. ook komen als alles goed gaat de rijtuigen naar sneek tijdens de geplande buitendienst stelling van het baan van Lw-Stv op 26 juni |
22-06-2011 23:20:09 | ||
---|---|---|
daniel81
|
Eeuh wat? Er wordt een trein gepland zijnde geen werktrein over een buitendienst gesteld baanvak? |
22-06-2011 23:39:19 | ||
---|---|---|
treintim
|
Betreft het dan de ICK-rijtuigen (waar ze ook mogen zijn) of andere rijtuigen? Tevens benieuwd inderdaad hoe ze dat tijdens die buitendiensstelling willen doen. |
22-06-2011 23:54:58 | ||
---|---|---|
thom
|
Dan eerst maareens zien of het dan uberhaupt wel doorgaat dan |
23-06-2011 00:01:28 | ||
---|---|---|
john563
|
wil niet negatief zijn hoor, ik vind alles met die rijtuigen toch wat rammelen, ik bedoel als je teveel verbouwd zal je toch een type beproeving moeten aanvragen en helemaal omdat beide soorten hun dynamo's hebben ingeleverd voor een omzetter waar je nu niets aan hebt. En denk erom volgens de nieuwe IWV normen sinds 1-1-2011 moet elk personen voertuig wat gemodifiseerd word eerst op een balans weeginstallatie gewogen worden....... |
23-06-2011 00:09:29 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
Als het goed is zouden alle rijtuigen(4x ick en 1x gs, kan er naast zitten) vanuit Roosendaal naar Sneek. De buitendienststelling is over het gehele baanvak, maar tussen Sk en Stv wordt er aan het spoor gewerkt. Laatst bewerkt door tjoekdjg op 24-06-2011 16:13 |
23-06-2011 00:20:10 | ||
---|---|---|
broek53
|
QuoteDan maak je er eventueel een werktrein van. Zolang hij maar rijdt onder verantwoordelijkheid van de aannemer die op het baanvak bezig is, kan dat. |
23-06-2011 00:33:23 | ||
---|---|---|
thom
|
Quote En dat zeg je, terwijl niemand weet wat er eigenlijk aan veranderd is kwa techniek en interieur ? |
23-06-2011 07:43:14 | ||
---|---|---|
martijnham
|
Quote Heb begrepen dat FStM contact en afspraken heeft met een notified body over de toelating van het materieel. Daar is dus wel aan gedacht en ook aandacht voor. |
23-06-2011 19:11:16 | ||
---|---|---|
john563
|
nou als ik foto's en tekeningen mag geloven her en der gaan ze redelijk veel veranderen, waarom zeg ik dit er is een golf door nederland gaande over wie waar en hoe bevoegd c.q. gecertificeerd is en wie wat mag doen en wanneer, wil ik niet zeggen dat nedtrain heilig is maar daar worden allen bevoegdheden flink nagelopen en moeten veel dingen elke 5 jaar opgefrist worden. En hoe kom ik op het wegen, de ICMm moest al verplicht en DDZ ook, dit is een EU regel, en wat ik begrepen heb is er geen uitzondering meer. Maar eerlijk ik hoop dat ik geen gelijk heb. Laatst bewerkt door john563 op 23-06-2011 19:11 |
23-06-2011 20:57:53 | ||
---|---|---|
2296
|
Bij het toelatings traject van de V250 wordt hij ook regelmatig gewogen. |
23-06-2011 21:42:23 | ||
---|---|---|
broek53
|
Zoals Martijn zegt: er is contact met een notified body (NOBO) over de toelating. Er is dus aan gedacht & het wordt geregeld. |
23-06-2011 21:43:32 | ||
---|---|---|
daniel81
|
Quote En volgens mij is er nog wel een aannemer die iets goed te maken heeft naar de plaatselijke bevolking%08% |
24-06-2011 09:25:57 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
rijtuigen komen zondag niet naar Sneek, de vervoerder heeft de papieren afgekeurd%07% |
24-06-2011 10:12:53 | ||
---|---|---|
ZJ37
|
Een vervoerder die welke papieren afkeurt? |
24-06-2011 10:21:45 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
de certificaten van de rijtuigen aangezien ze zijn gereviseerd, moet alles op nieuw gekeurd worden, de vervoerder heeft die certificaten niet goed gekeurd(het fijne weet ik er ook niet van) Laatst bewerkt door tjoekdjg op 24-06-2011 10:49 |
24-06-2011 10:49:57 | ||
---|---|---|
sik214
|
Waren ze dan wel door een nobo goedgekeurd en een vervoerder die ze afwijst? |
24-06-2011 13:30:40 | ||
---|---|---|
thom
|
Een Nobo keurt alleen de installatie en schrijft daar een rapport over. En zoiets is bij een gewijzigde installatie weer nodig om een VGB of nieuwe inzetcertificaat aan te vragen. Daarnaast kan een vervoerder ten alle tijden natuurlijk iets weigeren als er in zijn ogen iets niet lijkt te kloppen. Immers is die tijdens het transport verantwoordelijk voor wat hij aan de haak heeft... En in zo;n heel traject van keuren en papieren is er kans genoeg dat er ergens iets misgaat... Laatst bewerkt door thom op 24-06-2011 13:31 |
24-06-2011 14:36:26 | ||
---|---|---|
mdj
|
In Roosendaal stonden vorige week woensdag nog twee ICK-rijtuigen (nog in geel/blauw) bij de loods van Shunter... Ik neem aan dat die ook nog gereviseerd moeten worden? Nu kan ik niet heel erg inschatten wat er met die ICK-rijtuigen gedaan moet worden, maar ik kan me voorstellen dat het niet op tijd klaar is... Bij twijfel: gebruik beton. |
24-06-2011 15:33:44 | ||
---|---|---|
mv
|
Gaat Lekker!! Hoop op betere tijden voor ze!! Greetz:MV |
24-06-2011 16:37:49 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
Alle ICK's zijn gereviseerd en wachten op transport naar Sneek. Edit door Spiketrain: fotolink verwijderd wegens verboden zaak. Laatst bewerkt door spiketrain op 24-06-2011 17:56 |
24-06-2011 17:00:27 | ||
---|---|---|
edje
|
Quote Ik niet, ik hoop dat die hele bende ze snel mogelijk weer weg is uit het Nederlandse spoorweglandschap. Op de manier hoe hun een stoombedrijf neerzetten, zijn ze een te grote concurrent voor de echte museum spoorbedrijven, die nu al met moeite het hoofd boven water kunnen houden. |
24-06-2011 17:46:51 | ||
---|---|---|
Michaeldel
|
Wat is nou precies je probleem? Het is toch leuk om ook op andere plekken met een stoomtrein door het landschap te rijden? En Friesland leent zich daar uitstekend voor. Dat het nu even "wat" langer duurt dan gepland, okee, da's jammer, maar ik verheug me er wel op. |
24-06-2011 17:53:25 | ||
---|---|---|
daniel81
|
In economische termen: je kunt je afvragen of de 'markt' van museumlijnen niet verzadigd is. In Noord-Nederland is STAR nu bij wijze van spreken de monopolist en wat ik ervan begrepen heb gaat het hun financieel al niet altijd even goed. De heractivering van Gn-Vdm zal hun ongetwijfeld goed doen, maar de concurrentie uit Friesland kan hun positie verzwakken. De echte treingekken bezoeken natuurlijk alle museumlijnen, zij die in noord-Nederland op vakantie zijn en een keer met een stoomtrein willen, zullen een keuze maken. |
24-06-2011 18:57:34 | ||
---|---|---|
salieri
|
Ik snap het probleem niet. Friesland is toch helemaal niet te vergelijken met de STAR in Groningen? Het ligt vele kilometers uit elkaar. En mensen dicht in de buurt van de Friese maatschappij gaan echt niet helemaal naar Vdm om een ritje met de STAR te maken (doen ze nu ook al niet, ook al rijdt die stoomtrein in Friesland nog niet). Laatst bewerkt door salieri op 24-06-2011 18:58 |
24-06-2011 19:20:50 | ||
---|---|---|
thom
|
Het blijft mij nog altijd vreemd dat er werkelijk waar miljoenen in een nieuwe 'stoomatractie' worden gepompt, terwijl andere huidige spoormusea soms de grootst mogelijk moeite hebben om hun kop boven water te houden en geen cent krijgen of met de grootst mogelijk moeite... En hier lijkt elke 'tegenslag' wel weer beloond te worden met een zak met geld om het op te lossen. Persoonlijk ben ik ook benieuwd hoe dat straks zal gaan als het eenmaal loopt en moet blijven lopen.... Laatst bewerkt door thom op 24-06-2011 19:21 |
24-06-2011 19:54:03 | ||
---|---|---|
john563
|
Quote waarvan acte |
24-06-2011 21:22:12 | ||
---|---|---|
ZJ37
|
QuoteHet zou wat zijn: museumlijnen gaan aanbesteden! %08% |
06-07-2011 16:33:48 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
de overbrenging van de FStM 23058 gebeurt dit weekend, de tijden en route staat op www.FStM.nl Laatst bewerkt door spiketrain op 06-07-2011 16:37, reden: Vragen naar dienstregelingen .... |
06-07-2011 19:56:16 | ||
---|---|---|
train85
|
Binnenkort op de site hier de precies tijden, die wijken wat af van de site van de FSTM zelf. Laatst bewerkt door train85 op 06-07-2011 19:56 |
07-07-2011 13:04:50 | ||
---|---|---|
jordy13
|
Weet iemand welke vervoerder de trein vanaf Bad Bentheim naar Stadskanaal toe brengt?? |
07-07-2011 13:09:42 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator |
Het zal een G1206 worden van HTRS. |
07-07-2011 21:40:31 | ||
---|---|---|
klaass16
|
Is er misschien ook al bekend,, wat voor materieel hem naar Sk gaat brengen? En waarom eerst naar Skn? Waarom niet gelijk door naar Sk? Laatst bewerkt door klaass16 op 07-07-2011 21:40 http://www.flickr.com/photos/39674979@N07/ |
07-07-2011 21:45:47 | ||
---|---|---|
train85
|
Bij de STAR gaat de ATB ingebouwd worden en klein onderhoud en het personeel gaat daar opgeleid worden. Welke lok hem gaat brengen naar Sneek is niet bekend, misschien gaat die wel zelf rijden. |
07-07-2011 22:34:11 | ||
---|---|---|
thom
|
Kom op, als jullie nou eerst het topic eens een beetje lezen en dan vragen gaan stellen zou dat wel zo handig zijn... In Sneek is nog helemaal niks te beleven, en dat zal voorlopig ook niet, dus die lok heeft er niets te zoeken... |
09-07-2011 18:55:17 | ||
---|---|---|
tjoekdjg
|
de Stoomlok is te volgen via de GPS www.gps.fstm.nl |
10-07-2011 07:26:52 | ||
---|---|---|
magnus
|
Maar dan wel zonder www ervoor. |
10-07-2011 09:54:18 | ||
---|---|---|
dennistd
|
Ik moet zeggen dat de snelheid er wel aardig in zit. Is er nog een lange stop in Münster of Rheine gepland of moet ik er rekening mee houden dat hij (veel) eerder in Bentheim aankomt? |
10-07-2011 10:20:18 | ||
---|---|---|
salieri
|
Het kan sowieso wel handig zijn om iets eerder te gaan, juist voor de zekerheid. |
10-07-2011 10:51:33 | ||
---|---|---|
mich
|
op http://www.reissweb.net/ staan enkele foto's bij news en bild der woche. Laatst bewerkt door mich op 10-07-2011 10:52 |
10-07-2011 11:12:19 | ||
---|---|---|
mat64
|
het ding staat nou al in bentheim misschien slimmer om inderdaad toch maar eerder te gaan |
10-07-2011 12:28:06 | ||
---|---|---|
Bert13
|
Alhoewel de Fstm-twitter zei dat-ie tóch op schema uit Bh zou vertrekken, rijdt-ie zojuist met een snelheid van 14 km/h. Zou hij nu al vertrekken? Normale doorkomst in Aml: 13.21... He fought bravely, but lost the battle against technology - 07-06-2015 |
10-07-2011 12:31:17 | ||
---|---|---|
mat64
|
vast oprijden naar het sein zou kunnen , aangezien die over 6 minuten al weg moet daar in Bh |
10-07-2011 12:39:48 | ||
---|---|---|
jordy13
|
Hij staat nog stil terwijl die al weg moest zijn. Laatst bewerkt door jordy13 op 10-07-2011 12:40 |
10-07-2011 12:56:12 | ||
---|---|---|
mat64
|
hij is nu weg uit bentheim kleine 20 minuten vertraging dus |
10-07-2011 13:04:25 | ||
---|---|---|
train85
|
Zo hij is nu in het land bij Oldenzaal. |
10-07-2011 13:13:20 | ||
---|---|---|
jordy13
|
Gaan ze die vertraging nog inhalen? bijv. waar kopgemaakt moet worden eerder weggaan ofzo. |
10-07-2011 13:16:02 | ||
---|---|---|
train85
|
Dat is altijd mogelijk, maar nooit te zeggen of ze het doen. De machinist bepaald zijn snelheid cq inhaalsnelheid. |
10-07-2011 13:20:32 | ||
---|---|---|
Daniel1
|
Heeft de locomotief eigenlijk al ATB? Ben benieuwd naar de eerste foto's, maar die zullen ongetwijfeld komen Groetjes Daniël |
10-07-2011 13:22:07 | ||
---|---|---|
train85
|
Nu te Hgl met +15. Lok heeft geen ATB wordt ingebouwd bij de STAR. |
10-07-2011 13:31:24 | ||
---|---|---|
Daniel1
|
Geschatte doorkomsten bij de stations: Hengelo 13.26 Borne 13.40 Amelo 13.51 Deventer 14.20 Zwolle 14.50 Meppel 15.30 Assen 16.20 Onnen 16.30 Zuidbroek 17.00 Bron: Twitter FSTM Groetjes Daniël |
10-07-2011 13:34:47 | ||
---|---|---|
train85
|
Dat zijn wel hele geschatte tijden, want hij rijdt nu al zowat Aml binnen. Waar die een kleine stop zo te zien gaat maken. Wellicht in volgend goederenpad van een half uur later, dan van drgl hier. Laatst bewerkt door train85 op 10-07-2011 13:40 |
10-07-2011 13:36:57 | ||
---|---|---|
edje
|
tractie is G2000 met halve cabine van ACTS |
10-07-2011 13:39:07 | ||
---|---|---|
treintim
|
Wat bedoel je met dat laatste, Edje? |
10-07-2011 13:41:45 | ||
---|---|---|
WesselE
|
Smalkbek G2000, de 1042. 'Okeh' |
10-07-2011 13:49:52 | ||
---|---|---|
treintim
|
Ja oké, maar heeft die maar een halve cabine ACTS dan? Wat daarmee bedoeld wordt.. Laatst bewerkt door treintim op 10-07-2011 13:50 |
10-07-2011 13:53:31 | ||
---|---|---|
Bert13
|
Quote Had ik dat eerder geweten! Ik stond aan Hgl-se kant van Aml, waar ie met 60 doorkwam, terwijl hij aan het einde stilstond (net buiten fotobereik!), nu nogsteeds, terwijl ik er met de 1748 voorbijrijd (Foto: http://twitpic.com/5o2q2f) Laatst bewerkt door Bert13 op 10-07-2011 14:02, reden: Foto He fought bravely, but lost the battle against technology - 07-06-2015 |
10-07-2011 13:54:19 | ||
---|---|---|
train85
|
Zo nu vertrokken uit Aml. |
10-07-2011 13:54:59 | ||
---|---|---|
mw
|
Wat is de samenstelling van het transport? Aangezien er ook remwagens mee rijden. Ik ben benieuwd. |
10-07-2011 13:55:15 | ||
---|---|---|
sander14
|
Edje bedoelt deze: http://www.flickr.com/photos/pr_man/5592777531/ (©Leen Molema) Maar je hebt ook deze: http://www.bahnstatistik.de/Bilder/NE-Bahnen/V-Lok/ATC-G2000gngesi.jpg |
10-07-2011 13:59:02 | ||
---|---|---|
train85
|
Maar het is die eerste. |
10-07-2011 13:59:29 | ||
---|---|---|
treintim
|
@Sander: dank, nu snap ik wat ermee bedoeld wordt. |
10-07-2011 14:00:47 | ||
---|---|---|
edje
|
Quote http://www.flickr.com/photos/spoorkeerl/5921309871/in/photostream zo dus. |
10-07-2011 14:20:47 | ||
---|---|---|
train85
|
Binnen enkele minuten nadert die het station Dv. Laatst bewerkt door train85 op 10-07-2011 14:21 |
10-07-2011 14:25:23 | ||
---|---|---|
Sam
|
Nfl meldt dat het transport om 14:24 door Dvge kwam ri. Dv. |
10-07-2011 14:42:07 | ||
---|---|---|
jzwoferink
|
Kwam rond twee uur door Rsn.Over belangstelling viel niet te klagen.http://www.flickr.com/photos/36918689@N08/5921368587/ |
10-07-2011 14:52:48 | ||
---|---|---|
train85
|
Rijdt nu Zl binnen en dan nog kopmaken. Edit 15:25 uur: Op de weg naar het noorden vanuit Zl. Laatst bewerkt door train85 op 10-07-2011 15:25 |
10-07-2011 15:51:34 | ||
---|---|---|
rob46
|
Bij Hon passeert trein 82290 met +30 richting Dv; zie : http://www.flickr.com/photos/rob46/5921604193/in/photostream 57 jaar OV-fotografie. |