Werkzaamheden Ledn-Apn-Gd
Forum: Dienstregelingen en omlopen - Werkzaamheden
02-06-2008 18:05:42
jacokran
jacokran
dinsdag, woensdag en donderdag zijn er werkzaamheden in Apn waardoor in elk geval de 18800 en 19500 niet gaan rijden. Weet iemand wat ze gaan doen en of er dan ook weer "echte" treinen rijden in de 9500?
Vervolgvraag: is er een planning voor de verbouwing van station Apn?
 

02-06-2008 18:18:55
superboer
superboer
de 9500 komt aan/vertrekt in Apn van spoor 3 i.p.v 4, dus trek je conclusies


Garantie tot aan de voordeur.
 

02-06-2008 18:27:07
seinhuis
seinhuis
Dan kan de tram niet rijden, en zal er wel een trein moeten rijden  

02-06-2008 18:57:42
jordydl1
jordydl1
voor zover ik kan vinden heeft het niks met de verbouwing van station alphen te maken

op http://www.alphenaandenrijn.nl/INTERNET/Projecten/Stationsomgeving/Documenten/2008.03.25%20Nieuwsbrief%2011%20Stationsomgeving.pdf is wel een planning te vinden

(laatste pagina
 


02-06-2008 19:58:29
train85
train85
Trammetjes gaan vervangen worden door andere treinen van NS.  

16-08-2008 11:17:23
elizabeth
elizabeth
Ga vandaag eens kijken wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn in Apn. Was er vorige week en toen werd er een gat gegraven op spoor 1 en 2 en woensdag was de bodem berijkt en lag er een betonvloer in. Dus ik ben benieuwt of ze er nu of morgen het dak op plaatsen of dat het wat ik in de wandelgangen hoorde een wissel vervangen is.


jaapfan.
 

17-08-2008 10:56:53
elizabeth
elizabeth
Ze waren alleen een nieuw kruiswissel aan het maken ter hoogte van het onderstation. Verder was het zeer stil. De bus regeling liep vrij goed, al was er op de bussen niet te zien waar ze heen gingen. Dat reselteerde in mensen die zowat een bus besprongen en dan weer afdropen omdat hij ergens anders heen ging. Maar Bdg Ledn was een kwartiersdienst en Apn Gd een half uurs diens en dat is vandaag weer zo. Maar van een goeie beschrijving qua route voor de bus had NS nog niet gehoord en op Wadn wist niemand waar de bus vertrok.
Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen.


jaapfan.
 

17-08-2008 19:34:16
jordydl1
jordydl1
ze hebben de fietstunnel onder alle spotren door getroken.
toen ik woensdag naar LA ging was men lagen de sporen 1 en 2 open afgelopen weekend alles sporen, toen ik daarnet terugkwam was alles al weer klaar voor morgen.
 

17-08-2008 19:53:23
martijn
martijn
tip: eerst ff je eigen tekstje nalezen, dan op opslaan drukken.  

17-08-2008 21:48:08
elizabeth
elizabeth
Quote
jordydl1: ze hebben de fietstunnel onder alle spotren door getroken.
toen ik woensdag naar LA ging was men lagen de sporen 1 en 2 open afgelopen weekend alles sporen, toen ik daarnet terugkwam was alles al weer klaar voor morgen.


Nou naar mijn eigen mening (en dat was om 12:30 nog zo) lag alleen de bodem tussen spoor 1 en 2 er in met er naast het vermoedelijke dak. En vorige week zaterdag waren spoor 3 en 4 gewoon in gebruik. Spoor 1 en 2 zijn vermoedelijk nog wel even "weg" en als die klaar zijn gaan ze pas verder met spoor 3 en 4. Al vermoed ik dat ze eerst op het midden perron aan de gang gaan. Dus dat spoor 1 en 4 gebruikt gaan worden en als laatste spoor 4 buitendienst gaan. Maar ik begin het idee te krijgen als ik de site van de gemeente en de krant moet geloven dat ze onwijs acher beginnen te lopen.
Toen ik om 16:35 richting Bsk ging lag het kruiswissel er netjes in.
Ga woensdag (hopelijk) maar weer eens kijken.


jaapfan.
 

11-03-2009 21:12:08
bogger
bogger
Hoop niet dat dit een onnodige topickick is.

Heb al op het web gekeken en kon er niks over vinden.

Ik hoorde laatst dat er komende zomer op zelfde wijze als vorig jaar aan de tunnel onder het spoor te Apn gewerkt gaat worden.
Alleen dit maal onder de sporen 3 en 4, (geen LR%02%?)

Kan iemand hier er al iets zinnigs over zeggen? Mijn middelen en zoekacties reiken blijkbaar niet ver genoeg om iets te vinden.

Alvast hartelijk dank en evt. excuses voor de kick.
Bo
 

11-03-2009 21:21:37
jordydl1
jordydl1
de logica wijst uit dat dit idd zal gaan om het doortrekken van de fietstunnel onder de sporen 3 en LR 4 richting K&Z. aan de ingang van de tunnel is men aan bijde kanten nog hard aan het werk maar het werk vordert gestaagd  

11-03-2009 21:50:29
Tijgernoot
Tijgernoot
Deze zomer gaan inderdaad spoor 3 en 4 zeven weken buiten dienst. Omdat gedurende die tijd de zomerdienstregeling van toepassing is, rijden dan de 18800 en de 19500 niet, zodat het geen capaciteitsproblemen oplevert. En inderdaad, er kan dan niet met de trams gereden worden.

Daarnaast is er in het weekend van 21 en 22 maart tot halverwege de zondag geen treinverkeer tussen Alphen en Gouda en Alphen en Bodegraven. Dat is de eerste buitendienststelling voor de RijnGouweLijn.

In het weekend van 9 en 10 mei volgt er dan nog een buitendienststelling, dit keer tussen Alphen en Leiden, dat is de tweede voor de RijnGouweLijn.
 

11-03-2009 22:11:11
bogger
bogger
Dank voor de antwoorden. Zit nog een beetje met de data, maar dat zal wel gelijk lopen met die van vorig jaar. Juli-Sept, zoiets.

Zou graag weer mijn lijntje met V'tjes zien, zal zorgen dat ik veel in Nederland ben die periode