Werkzaam Heden Maaslijn 14t/m 15 Mei
Forum: Dienstregelingen en omlopen - Werkzaamheden
14-05-2008 23:47:00
ruud.h
ruud.h
Weet iemand wat er gaat gebeuren in deze buitendienst stelling van de Maaslijn Nijmegen Venlo V.V. graag zou ik dat willen weten
graag een reactie achter laten als u het weet
Op NS.nl staat naar 0:00 geen treinverkeer tussen Nijmegen en Venlo v.v.
Er worden Bussen in gezet tussen Nijmegen en Venlo

Vriendelijke groet r.h

Laatst bewerkt door ruud.h op 14-05-2008 23:51


ruud.h
 

15-05-2008 00:09:42
gertjan
gertjan
Waarschijnlijk spoorvervanging en werk aan de halte Mook-Middelaar.


- - - Hierlangs afscheuren - - -
 

15-05-2008 08:08:09
train85
train85
Ook zal een spenoslijptrein het spoor gaan slijpen.  

15-05-2008 08:32:37
fabrierban
fabrierban
Quote
gertjan: Waarschijnlijk spoorvervanging en werk aan de halte Mook-Middelaar.

Wordt er aan Mook-Middelaar dan al gewerkt?
 


15-05-2008 11:23:26
wouderobva
wouderobva
Zoals Gertjan al zegt: "Waarschijnlijk ..." Regel 1: ...
Wat heb ik aan zulke info. WAARSCHIJNLIJK niets. Graag feiten. Bij Regel 1: ...
rob
 

15-05-2008 13:27:16
gertjan
gertjan
@fabrier, ooit zullen er de eerste werkzaamheden aan moeten beginnen, en aangezien het eind dit jaar opgeleverd moet worden, kan het best zijn dat men nu gaat landmeten aldaar. Hiervoor is ook een buitendienststelling nodig. Dit gaat mooi samen met de buitendienststelling die al op het traject is door het vervangen en slijpen van het spoor op een ander deel van het traject.

@rob, je hoeft natuurlijk ook niet overal op te reageren/elk topic te lezen. Als jij niets aan deze info hebt, wil dat nog niet zeggen dat iemand anders daar niets aan heeft. Mogt je toch nog een reactie kwijt willen, dan nodig ik je uit gebruik te maken van de functie PM of chat. Datalles om dit topic schoon te houden.


- - - Hierlangs afscheuren - - -
 

15-05-2008 13:30:08
mich
mich
De Speno is laatst al actief geweest, en dacht al dat hij wat stukken overgeslagen had(vooral tussen Mook en Heyendaal) Verder zijn ze al de hele week met kleine werkzaamheden bezig, overal wordt gemaaid en gesproeid tegen onkruid, schouwpaden worden weer netjes gemaakt, en bij veel overwegen komen er kleine bomen bij om voetgangers en fietsers die vanaf de "verkeerde kant" komen tegen te houden. In Mook zijn wat sleuven naar 2 seinen gegraven, voor de rest nog niks gezien. Wel viel me op dat spoor 3 weer bereden was.  

15-05-2008 14:40:55
wouderobva
wouderobva
Quote
gertjan: @fabrier, ooit zullen er de eerste werkzaamheden aan moeten beginnen, en aangezien het eind dit jaar opgeleverd moet worden, kan het best zijn dat men nu gaat landmeten aldaar. Hiervoor is ook een buitendienststelling nodig. Dit gaat mooi samen met de buitendienststelling die al op het traject is door het vervangen en slijpen van het spoor op een ander deel van het traject.

@rob, ....
Wederom hier weer jouw vaagheden ( ... kan het best zijn enz.) Als je gelijk hebt volgens jouw Regel 1 ... dan kan je dat alleen baseren op Les 1: Mijn (re)actie is gebaseerd op feiten. Met jouw feiten kan ik niet uit de voeten en ik neem aan anderen ook niet. rob

Laatst bewerkt door wouderobva op 15-05-2008 14:58
 

15-05-2008 14:49:19
waalkade
waalkade
Bij Venray is men een verkeersbrug over het spoor aan het schilderen.  

15-05-2008 15:07:28
gertjan
gertjan
Rob, mijn gegevens melden mij dat er werkzaamheden zijn op verschillende plaatsen langs het spoor. Er is o.a. een slijptrein aanwezig tussen, zoals Mich al zegt, Nmh en Ck.
Verder zijn er enkele werkzaamheden op de plek voor de toekomstige halte Mo. Ook daar geeft Mich al aan dat er al het e.e.a. aan voorzorgsmaatregelen getroffen is. Ze gaan daar dus ook tijdens de buitendienststelling verder, maar wat ze daar gaan doen is nog niet geheel duidelijk bij mij.
(Verder heb ik zo mn twijfels over het feit dat jij kan oordelen voor een ander of hij dit wel of niet snapt, maar dat geheel terzijde)


- - - Hierlangs afscheuren - - -
 

15-05-2008 15:16:31
edegroot
edegroot
edegroot: de heren Gertjan en Wouderobva mogen verder gaan via email. Het is hier een forum en geen chat. Graag discussie's onder elkaar niet in het forum aub  

15-05-2008 22:39:17
ruud.h
ruud.h
Is er binnen kort noog een buitendienst stelling In het weekend of doen ze alle werkzaam heden s'nachts nu weet iemand dit


Vriendelijke groet


ruud.h
 

16-05-2008 08:31:57
bart84
Moderator
bart84
Klik de volgende link eens aan en zoek met omschrijving 'Maaslijn' dan krijg je een algemene indruk wat er is en gaat gebeuren. http://www.prorail.nl/NR/rdonlyres/9AB8B427-A1A6-4E1D-88FE-A930A9D66284/0/siteversie20.pdf


Mvg. Bart