Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): SLT |
06-02-2008 22:14:57 | ||
---|---|---|
thom
|
Quote Waarom lijkt me dat nou een totaal zinloze opzet? Als ik dan een ICE neem, kan ik een wadloper nogwel toegelaten krijgen tot 250 |
06-02-2008 22:21:31 | ||
---|---|---|
rick
|
Omdat de Buffel zelf niet tot de 154 kon komen op het stuk waar werd proefgereden? |
06-02-2008 22:30:02 | ||
---|---|---|
thom
|
Laat ik het me dan zo afvragen, waarom zou je met een Buffel dan 154 willen rijden? Om toegelaten te worden tot een bepaalde snelheid moet ie dat zelf toch kunnen halen die 10% extra ..? Of heeft dat soms met remvermogen en vertraging van beestje te maken? |
06-02-2008 22:31:49 | ||
---|---|---|
mikos
|
Wellicht is de opzet van de testbaan te kort om het ding 154 te laten rijden, maar zijn de gewone trajecten wel lang genoeg om ze 154 te laten rijden? www.ov-ervaringen.nl |
07-02-2008 00:32:31 | ||
---|---|---|
mren
|
Het gaat om remproeven, en wegens de marge die er in zit moet een stel voor toelating met vmax=140 bij 140+10% nog goed in de ankers kunnen, en blijkbaar kunnen de buffels uit zichzelf geen 154km/uur halen, hoewel ik bij 140 (Nvd-Rat) toch wel het idee heb dat ze wel wat power over hebben. |
07-02-2008 10:06:11 | ||
---|---|---|
mdeen
|
Dan is het vreemd dat je je laat duwen door ander mat. Het lijkt me dat de remkarakteristiek dan volledig anders dus kun je weinig zeggen over hoe een Buffel alleen remt. |
07-02-2008 10:09:13 | ||
---|---|---|
brugger
|
ik zou denken dat dan het andere matrieel word afgestoten op het moment van de rem test |
07-02-2008 10:12:49 | ||
---|---|---|
mdeen
|
Is dat technisch mogelijk dan? Krijg niet direkt een snelremming als materieel zich tijdens de rit splitst? |
07-02-2008 10:44:53 | ||
---|---|---|
broek53
|
Het verhaal ken ik ook niet, en eerlijk gezegd lijkt het mij sterk. Het gaat er bij dergelijke proeven om wat het materieel zelf kan, daar hoort geen vorm van wat voor hulp dan ook bij. |
07-02-2008 10:52:58 | ||
---|---|---|
waalkade
|
QuoteDat wil men toch testen, die snelremming. Ot hier. Heb ze overigens wel eens in Emmerich bezig gezien met een goederenwagen waarvan de remmen getest moesten worden. Die wagen kon men onderweg "loslaten". |
07-02-2008 13:23:52 | ||
---|---|---|
rick
|
QuoteEen foto staat op blz 28 van 'Spoorwegen in Nederland 1996'. Er werd getest op 154 km/u, waarbij een ICM (de 4065) meereed om de snelheid te halen op het 18 km lange traject. Er staat niet bij dat het voor remproeven was, alleen dat het snelheidsproeven waren. En om terug te komen bij de nieuwe Sprinters,ik neem aan dat die zelf wel de benodigde 176 km/u halen. |
07-02-2008 19:00:48 | ||
---|---|---|
thejag
|
ter vergelijking in dit topic https://www.somda.nl/www/forum/4176/, weet jij ook in hoeveel seconden de 2402 de 100 km/u haalt? grt, Michiel |
07-02-2008 19:01:15 | ||
---|---|---|
raymond16
|
Dus ze gaan niet meer naar Dn - Hrt of is dit "extra"? Laatst bewerkt door raymond16 op 07-02-2008 19:01 |
07-02-2008 19:15:04 | ||
---|---|---|
aestudent
|
QuoteIn het slechtste geval is de versnelling linear en zit je (als de gegevens kloppen) met 31 seconden op de 100 km/h... Overigens wel netjes, een gemiddelde versnelling van ruim 1,1 m/s². Laatst bewerkt door aestudent op 07-02-2008 19:15 |
07-02-2008 19:22:45 | ||
---|---|---|
peterselie
|
Dan moet ik je even corrigeren. Als je uitgaat van 31 seconden tot 100 km/h, dan kom je uit op een gemiddelde versnelling van 0,91 m/s². Iets wat nog steeds netjes is. |
07-02-2008 19:23:20 | ||
---|---|---|
thejag
|
ja precies! En dat is inderdaad het slechtste geval, dus met een tijd van onder de 31 seconden hebben we een nieuwe koploper! (nee, niet zo één) Laatst bewerkt door thejag op 07-02-2008 19:24 grt, Michiel |
08-02-2008 09:28:38 | ||
---|---|---|
aestudent
|
@peterselie: oei... da's wel heel slordig van mij. |
08-02-2008 21:48:34 | ||
---|---|---|
kbrandsma
|
Quote Laat die nu net op rubberen banden staan in plaats van stalen wielen. Dat scheelt een hoop. Daarnaast is de vergelijking niet in rechtevenredige verhouding. |
09-02-2008 19:34:05 | ||
---|---|---|
prisma
|
Ben ik de enige die nog naar de Bokkeduinen gaat ? Vanochtend zaten er dakplaten op, maar nog niet in de goede kleur. Laatst bewerkt door prisma op 09-02-2008 20:22 |
09-02-2008 23:18:31 | ||
---|---|---|
train85
|
Hoe kun je daar goed komen met de auto of niet op de bokkeduinen? Laatst bewerkt door train85 op 09-02-2008 23:18 |
10-02-2008 11:38:19 | ||
---|---|---|
willy84
|
Je kan er prima komen. Het is vlakbij het Dierenpark, dus gewoon die borden aanhouden. Als je met je auto voor het hek gaat staan dan gaat het hek meestal nog open ook. |
10-02-2008 12:09:01 | ||
---|---|---|
seinhuis
|
Maar je mag niet achter de hek komen%05% |
10-02-2008 18:00:00 | ||
---|---|---|
treinfan
|
De dakplaten waren vrijdag idd opvallend wit, toen deze van Ldd naar Amf ging. Een foto gemaakt in de eempolder is te vinden op http://treinfan.waarisdetrein.nl/ -> rest treinenfoto's (onder fotoverslag 1 februari staan ook nog foto's van dit stel op de bkd) |
10-02-2008 19:47:35 | ||
---|---|---|
thom
|
Quote Inderdaad, je hebt er geen moer te zoeken, dus lijkt het me ook niet handig om dat soort zaken te melden hier Daarnaast hebben ze wel overal camera beveiliging, dus wandel je toch het terrein op word je er vanzelf weer afgetrapt |
10-02-2008 20:55:35 | ||
---|---|---|
luytjes
|
Handig zo'n hek, als het voor iedereen open gaat. Hebben ze daar geen PCL ofzo, waar je je eerst bij moet aanmelden %09% |
10-02-2008 23:04:02 | ||
---|---|---|
thom
|
Natuurlijk maar die zit achterop het terrein, een eind van het hek vandaan, vandaar die camera's als je je dus niet aanmeld Laatst bewerkt door thom op 10-02-2008 23:04 |
11-02-2008 17:36:15 | ||
---|---|---|
stefanvdw
|
http://www.b19.rwth-aachen.de/eisenbahn/2008-02-08/1202500829.html Foto's van het zesje!%02% |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
11-02-2008 17:59:05 | ||
---|---|---|
user37
|
Dat ziet er niet uit als een 1500 Volt waslijn. Edit: wacht, ik zie het al, het is op de "testring". Die zal wel een omschakelbare waslijn hebben... Laatst bewerkt door user37 op 11-02-2008 18:00 |
11-02-2008 19:03:49 | ||
---|---|---|
raymond16
|
Wat veel deuren Lijkt wel een metro zo. Vind het wel wat hebben zo'n SLT trouwens op deze manier qua lengte en kleuren |
11-02-2008 19:11:32 | ||
---|---|---|
pptm
|
Ligt het aan mij of krijgen de zesjes in verhouding minder eersteklas plaatsen dan de viertjes? Bij beide stellen zie ik de twee ruiten achter de koppen met de 'streep', en bij de zesjes nergens anders. |
11-02-2008 19:36:39 | ||
---|---|---|
timtrein
|
De zesjes hebben volgens mij in het midden ook 1e klas. Kan zijn dat bij die eerste stellen alle beschrifting en belijning nog niet af is. |
11-02-2008 19:40:12 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Vandaag heeft de 2402 proefgereden tussen Hrt en Ehv. Hij kwam om ongeveer 12.20 aan in Eindhoven uit Horst-Sevenum. Om 17h59 stond ie vlakbij Ehb stil. Later werd ik gebeld dat ie in 's-Hertogenbosch gezien was. Wat moet ie daar, als ie nog de hele week testritten zou moeten rijden op Ehv-Hrt? Is er een probleem ontstaan bij de testritten, dat ie terugmoet naar Bkd? |
11-02-2008 23:08:22 | ||
---|---|---|
manuelspot
|
Ik heb vandaag op mijn vernieuwde site ook mijn eerste foto's van de sprinter II online gezet. http://www.manuelspot.nl/manuelspot%202.1_bestanden/Sprinter_II.htm Ik vind zelf het stel mooi van lelijkheid. Dat zwarte voorop vind ik niet helemaal kloppend in het model. Maar goed smaken verschillen. Manuel |
11-02-2008 23:28:00 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Quote Mooie boel, als iedereen zijn eigen naam gaat verzinnen. Doe mij maar ..... (vul zelf maar in)%03% Dat ding heet gewoon SLT, wat staat voor Sprinter LightTrain. Daarbij heb je de SLT-IV en de SLT-VI... |
11-02-2008 23:37:38 | ||
---|---|---|
manuelspot
|
hhahaha Ik vond voorlopig sprinter II nog wel even op zijn plaats. In de loop van de tijd zal dit ding ook wel zijn naam krijgen zoals elk stel dat wel heeft. Manuel |
12-02-2008 05:55:19 | ||
---|---|---|
nedtrain25
|
Dat ding heet echt gewoon SLT. sprinter 2 zijn die gele bananen die in denemarken omgebouwd worden. Edit door admin: het laatste bericht hoef je niet te quoten! |
12-02-2008 08:26:15 | ||
---|---|---|
bjornl
|
Naast SLT heten ze ook S70 en S100. |
12-02-2008 09:45:11 | ||
---|---|---|
thejag
|
Leuk, ik had de indeling van de stoelen nog niet gezien, maar ik ben blij met de coach opstelling! Ben niet zo'n hele grote fan van vis-à-vis als je alleen reist grt, Michiel |
12-02-2008 10:15:22 | ||
---|---|---|
jaques
|
De 2402 rijdt zojuist (10.13h) Ehv binnen |
12-02-2008 10:43:19 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Ok, heel erg bedankt. Dan ga ik nog even langs de baan staan, en maar hopen dat ie voorbij komt...%02% |
12-02-2008 16:11:45 | ||
---|---|---|
treinfan
|
De enige namen die van bovenaf (dus vanuit bestuur NS) eraan zijn gegeven zijn S70 (viertje) en S100 (zesje). Omdat de nieuwe sprinters een lighttrain-sprinter zouden worden (hoewel ze echt niet zo licht zijn) had iemand de naam "Sprinter Lighttrain" bedacht, die is weer afgekort tot SLT en om onderscheid te maken tussen viertjes en zesjes hebben sommigen er -IV of -VI achter geplakt |
12-02-2008 22:52:49 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Het staat anders officieel gewoon bekend als 'Project SLT', waarom zouden ze dat anders op de LED-displays zetten bij de testritten vandaag?%03% De naam SLT wordt dus zeker wel officieel gebruikt... |
12-02-2008 23:22:38 | ||
---|---|---|
NDS
|
Hier een linkje naar de Duitse Br422; http://s5.directupload.net/file/d/1219/fxrvxv5a_jpg.htm ik zou zeggen kijk en oordeel zelf, als ik een betere foto vind post ik de link daarvan wel ff. Groetjes Michiel Edit1: http://img96.imageshack.us/img96/9076/dscf2620kopiekk0.jpg Nah dan nog maar ff, edit 2(en meteen de laatste): http://www.bahnstatistik.de/Bilder/4/422-432001vr.jpg http://www.bahnstatistik.de/Bilder/4/422-432001vr2.jpg http://www.bahnstatistik.de/Bilder/4/422-432501vr.jpg Plaatjes van bahnstatistik.de zo had het Nederlandse spul er volgensmij ook uit kunnen zien Laatst bewerkt door NDS op 13-02-2008 00:05 |
12-02-2008 23:24:09 | ||
---|---|---|
webguy
|
Hoeft niet... Toen de treinen besteld werden hete het project SLT, dus daar gaat de bouwer vanuit, maar de NS heeft inmiddels als weer besloten 't spul S70 en S100 te noemen als interne term... Verder speelde deels ook zoiets met ICB / ICL... Kom eens langs op http://ovinnederland.nl! |
13-02-2008 01:59:10 | ||
---|---|---|
manuelspot
|
Nou heren ik zal bij de volgende updat gelijk de naam veranderen Oke ? En dan maak ik er wel SLT van. Manuel |
13-02-2008 17:51:27 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Onze sprintvriend stond vandaag om 15h37 half binnen bij de werkplaats van Eindhoven. Zou dit betekenen dat ie tijdens de testritten een spoedreparatie nodig heeft gehad...? %03% |
13-02-2008 19:24:54 | ||
---|---|---|
stefanuzz
|
Zowaar een video van Dutchtrainmanseries22 op YouTube http://www.youtube.com/watch?v=b6uOSX_x4mM - Die dingen zijn wel erg stil, of valt dat wel mee? |
13-02-2008 21:17:17 | ||
---|---|---|
peterselie
|
Opvallend dat het stel in die video beide panto's op heeft |
14-02-2008 11:04:43 | ||
---|---|---|
daan-ns
|
zal wel voor testen zijn..(?) Groetjes Daan |
14-02-2008 21:46:37 | ||
---|---|---|
seinhuis
|
Vandaag deze trein gezien om 9:15 op Houten. Hij reed richting Geldermalsen. |
18-02-2008 21:27:14 | ||
---|---|---|
aarclay
|
Volgens het besloten treinentopic op Gathering of Tweakers (ja, die houden zich er ook mee bezig) is de 2602 ook al in Nederland gespot. Getrokken door 1600 loc met koppelwagen Laatst bewerkt door aarclay op 18-02-2008 21:27 |
18-02-2008 21:32:42 | ||
---|---|---|
jordydl1
|
klopt zie https://www.somda.nl/www/forum/4402/ Laatst bewerkt door jordydl1 op 18-02-2008 21:33 |
18-02-2008 21:37:32 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Klopt. Foto van vandaag van het zesje is te vinden op: http://www.flickr.com/photos/arnold49 (fotosite van Arnold de Vries) Laatst bewerkt door nielske90 op 18-02-2008 21:37 |
18-02-2008 21:48:17 | ||
---|---|---|
treinfan
|
en om duidelijk te laten zien dat er 2 nieuwe sprinters zijn plaats ik deze foto die ik was tegengekomen: http://www.limburglos.nl/limburglos/data/treinen/groot/007807.jpg |
18-02-2008 22:36:47 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Nog meer OT: Vermoedelijk meer geluk, omdat de tijden van de overbrenging nergens voorbij zijn gekomen... Toch een leuke foto... Ontopic: Wat gaat er gebeuren met deze SLT-VI? Gaat ie nou ook uitgebreid proefrijden in Nederland? Laatst bewerkt door nielske90 op 18-02-2008 22:36 |
18-02-2008 22:46:06 | ||
---|---|---|
broek53
|
Jawel, dat is de enige reden dat hij hier is |
19-02-2008 19:31:30 | ||
---|---|---|
dumpy_dump
|
Hee, ligt het aan mij of mis ik hier een stuk discussie? |
19-02-2008 19:34:16 | ||
---|---|---|
mark
|
Ja, flink stuk weggeknipt. Was het alleen vergeten te melden |
19-02-2008 19:43:06 | ||
---|---|---|
thom
|
Hhmmm reageren dat niet altijd alles op Somda staat is ookal verboden? Jammer... |
19-02-2008 19:47:28 | ||
---|---|---|
mark
|
Nee, het ontaarde in een oeverloos gezever of de foto wel of niet was bewerkt, dat had niets meer met het onderwerp te maken. Nu weer on-topic graag |
19-02-2008 20:57:56 | ||
---|---|---|
nedtrain25
|
laatste nieuws uit wpl LDD de 2402 word morgen omstreeks 19.00 verwacht. In de werplaats worden de meet stroomafnemers vercangen voor normale stroomafnemers. |
19-02-2008 21:32:54 | ||
---|---|---|
treinfan
|
weet iemand of de 2602 nu idd te bkd staat |
19-02-2008 21:34:58 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator |
De Bkd fungeert als afname en servicelocatie voor alle stellen. Dus het lijkt mij van wel dat de 2602 daar nu ook ergens moet staan... |
20-02-2008 09:04:52 | ||
---|---|---|
aarclay
|
Quote En is de werkplaats nu helemaal omgebouwd voor het onderhoud? |
20-02-2008 09:10:53 | ||
---|---|---|
nedtrain25
|
nee nog niet. de verbouwing gaat omstreeks half maart pas beginnen. ze hebben nog geen aannemer gevonden die klus wil klaren. |
20-02-2008 11:55:46 | ||
---|---|---|
sik214
|
Quote Ja, gisteren om 16.30 stond de 2602 in de wasstraat (?). |
20-02-2008 12:17:27 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Het lijkt erop dat de 2402 bij zijn testritten niet meer tot Ehv rijdt, maar in Helmond al keert. Verder denk ik dat de 2402 daar overnacht, aangezien hij vanmorgen en gisterochtend GDST stond. Dit voor langere tijd, en er was ook geen activiteit binnen. |
20-02-2008 21:19:33 | ||
---|---|---|
jordydl1
|
is deze inderdaad naar de wpl LDD gegaan? |
20-02-2008 21:43:00 | ||
---|---|---|
nedtrain25
|
ja de 2402 staat inderdaad in LDD |
20-02-2008 21:44:23 | ||
---|---|---|
raymond16
|
Passeerde rond 15.00 Btl in de richting van Tb. |
21-02-2008 10:43:40 | ||
---|---|---|
saturn01
|
Quote Vanmorgen 08.00 stond de 2602 weer buiten op de Bkd. Laatst bewerkt door saturn01 op 21-02-2008 10:44 |
21-02-2008 11:52:10 | ||
---|---|---|
Somda
|
Vanmorgen om 10:00 kwam de 2602 door Asdz richting Shl. |
21-02-2008 12:46:36 | ||
---|---|---|
treinfreak
|
Valt mij trouwens op dat het de 2402 en de 2602 die nu aan het testrijden zijn. Waren de 2401 en de 2601 dan prototypes ? wat is er leuker dan een trein? 2 treinen natuurlijk! |
21-02-2008 14:00:43 | ||
---|---|---|
waalkade
|
Zie o.a. het eerste bericht. |
21-02-2008 16:25:09 | ||
---|---|---|
treinfan
|
QuoteIs de 2602 naar Ldd gegaan |
21-02-2008 20:39:18 | ||
---|---|---|
hvondelen
|
Vanmiddag om 16.17uur kwam de 2602 langs Dmnz op 16.17uur!! Hij ging ri Wp/Wgm. Laatst bewerkt door hvondelen op 21-02-2008 20:43 http://www.flickr.com/photos/hvondelen -- De Groeten uit santpoort Noord! |
22-02-2008 11:10:20 | ||
---|---|---|
willy84
|
Dat heb ik ook gezien! Voor mij de eerste keer dat ik hem voorbij zag komen! |
22-02-2008 12:45:25 | ||
---|---|---|
luytjes
|
Tijdens de koffiepauze (10:20 uur) zag ik tot mijn grote verbazing de 2602 langs het Zwolse postperron schuiven, uit de richting Amersfoort. Wat moet die Sprinter helemaal in Zwolle? Laatst bewerkt door luytjes op 22-02-2008 12:46 |
22-02-2008 15:58:28 | ||
---|---|---|
stefanuzz
|
Voor de liefhebbers: http://i29.tinypic.com/294l4ev.jpg - SLT 2602 bij doorkomst te Wezep. |
22-02-2008 19:18:45 | ||
---|---|---|
dh3201
|
Quote Even naar Emmen op en neer... Shqiperise-lopers? |
22-02-2008 19:53:10 | ||
---|---|---|
treinfan
|
morgen (zaterdag) staan er ook een foto van de 2602 op mijn site ( http://treinfan.waarisdetrein.nl/ ) online, deze zag ik vandaag te amf. Opvallend aan de 2602 is dat bij het eerste klas gedeelte in het midden van de trein aan de buitenkant de witte streep boven de ramen ontbreekt |
22-02-2008 23:28:45 | ||
---|---|---|
treinfreak
|
Valt mij ook nog op dat de 2602 ook nog geen dakbedekking heeft wat is er leuker dan een trein? 2 treinen natuurlijk! |
23-02-2008 03:15:25 | ||
---|---|---|
mren
|
QuoteKan ook gewoon zijn om de wasstraat in te regelen op de S100. |
23-02-2008 11:07:30 | ||
---|---|---|
rolandrail
|
Amf heeft geen wasstraat, dat stukje met beschutting is de plek waar de storingsmonteurs enigzins beschut kunnen sleutelen. |
23-02-2008 21:02:41 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Heb nog effe een foto tevoorschijn getoverd, die ik heb gemaakt van de 2402, toen ie afgelopen maandag (18 februari) proefritten aan het doen was. Foto gemaakt te Helmond: http://img253.imageshack.us/img253/6338/dsc6265ck0.jpg Iemand die weet wat hier de bedoeling van is? |
23-02-2008 22:13:33 | ||
---|---|---|
thom
|
Kennelijk zit dara een mooi roostertje waardoor men wat leuke draadjes heen kan leiden waaraan wat sensoren zitten omstroomafnemers en draaistellen in de gaten te houden ofzo... Redelijk gebruikelijk voor proefritten... Laatst bewerkt door thom op 23-02-2008 22:14 |
24-02-2008 18:56:03 | ||
---|---|---|
daan-ns
|
De 2402 stond vandaag in de werkplaats van Ldd. Wat een grote cabine heeft dat ding! Ik neem mijn woorden deels terug over z'n uiterlijk. Hij is minder lelijk als op de foto's. Weet iemand wat ie morgen gaat doen? Laatst bewerkt door daan-ns op 24-02-2008 19:25 Groetjes Daan |
24-02-2008 21:31:28 | ||
---|---|---|
timtrein
|
Waarom is die cabine eigenlijk zo hoog t.o.v. de rest van het stel? Ziet er zo raar uit... |
24-02-2008 21:57:29 | ||
---|---|---|
sander14
|
Dan heeft de mcn een beter overzicht over de trein. Er zijn namelijk geen schotten in de trein, zodat de mcn de trein van voor tot achter kan zien. Daarom zit de mcn hoger. |
25-02-2008 15:57:17 | ||
---|---|---|
mich
|
Ik meen te zien op een foto in Railmagazine dat de banken hetzelfde frame en vorm hebben als in de GTW... |
25-02-2008 18:09:49 | ||
---|---|---|
mat64
|
2602 vandaag in Zl gezien, ging om 15:35 Richting Dv |
25-02-2008 20:37:35 | ||
---|---|---|
dh3201
|
Quote Welke GTW? Bijna elke GTW-serie heeft andere banken. Maar ik neem aan dat je de Veolia GTW's bedoelt Shqiperise-lopers? |
25-02-2008 20:52:15 | ||
---|---|---|
mich
|
Inderdaad Hoop dat de SLT banken wel zacht zijn dan en een beetje ruimer. |
25-02-2008 21:02:15 | ||
---|---|---|
jordydl1
|
de banken staan in een coach opstelling en erg zacht?? ga er maar niet vanuit. merkte ik ook toen ik een ritje breda-alphen a/d rijn via rtd en gd maakte (das van oud naar nieuw). het oudste zat het lekkerst en het nieuwste het minst maar dat laatste heeft weinig met dit topic te maken EDIT: @thom: prima leesbaar hoor Laatst bewerkt door jordydl1 op 26-02-2008 14:27 |
25-02-2008 23:01:13 | ||
---|---|---|
tweetyrock
|
De SLT 2602 stond rond 17.00 GDST te Amersfoort op spoor 8. Foto hier: http://www.mypixshare.com/images/7702/9531/00000124.JPG |
26-02-2008 00:02:09 | ||
---|---|---|
thom
|
Quote Erg leesbaar is het ook niet, sorry.... |
26-02-2008 17:05:15 | ||
---|---|---|
daan-ns
|
ik weet niet of ik het hier neer mag zetten, maar het valt me op dat iedereen zich heel erg met andere bezig houdt. Als we nou eens met z'n allen afspreken dat we ietsje vriendelijker tegen elkaar zijn en er met z'n allen voor zorgen dat we de hobby leuk houden? :$ Groetjes Daan |
26-02-2008 19:18:27 | ||
---|---|---|
thom
|
Eu, dus het is niet logisch dat ik vraag wat er staat als het niet leesbaar is? Ik ben niet met anderen bezig, maar ik wil gewoon graag weten wat ie nou bedoeld, is dat ookal fout? |
Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): SLT |