Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): SLT |
16-06-2010 16:12:50 | ||
---|---|---|
maxim
|
Volgens mij heel simpel: Geen toilet |
16-06-2010 16:21:53 | ||
---|---|---|
kniesoor
|
Het gaat vooral over structureel inzetten van Sprinter-materieel in een IC-serie denk ik. Dat lijkt me hoe dan ook onwenselijk. |
16-06-2010 16:43:58 | ||
---|---|---|
Joey666
|
Waarom niet keren op de 5600, die keert op zich zelf terug, net als de 5500. Alleen in de spits zitten een paar dubbele MDDM's van de 5700 serie. Als je 4900 serie los zal rijden, dan heb je aan 6x IRM voldoende aan. Of in de toekomst met DDZ. Dan ben je ook van de gezeur van mat 64 en SGM ook af. Moet een keertje gebeuren. En de 5700 serie en de 5800 serie mooi met SLT laten rijden. Zag verderop dingen staan met trein types http://www.ns.nl/cs/Satellite/ns2007/nl/artikel/include/1175591767039/welke+treintypen+zijn+er?p=1175591764597 maar nu dwalen we een beetje af. Deze discussie was ook een jaar gelden gevoerd. Net als waarom er in de 12100 serie IRM rijdt, etc, etc etc, Maar er mag wel onderscheid in treinen komen. Laatst bewerkt door Joey666 op 16-06-2010 16:49 |
16-06-2010 16:50:55 | ||
---|---|---|
mren
|
Quote Omdat de 5600 veel drukker is dan de 5500 en je dan de 5500 te groot en/of de 5600 te klein rijdt. Bovendien is het vrij willekeurig aan elkaar knopen van treinseries niet echt handig, maar soms noodzaak om te lange keringen op kostbare perron(capaciteit) te voorkomen. Laatst bewerkt door mren op 16-06-2010 16:52 |
16-06-2010 16:52:10 | ||
---|---|---|
mdj
|
Als je in de 4900 SLT inzet, kunnen de rijtijden wat krapper worden, waardoor er nu wel tijd is om in Bsmz, Hvsn en Hor te stoppen? Laatst bewerkt door mdj op 16-06-2010 16:54 Bij twijfel: gebruik beton. |
16-06-2010 16:56:33 | ||
---|---|---|
kleine_man
|
Quote Betere kwaliteit mag altijd. IC-materieel zal in zijn algemeenheid een hoger comfort bieden dan een SLT. Als je SLT als IC gaat inzetten heb je een kwaliteitsachteruitgang. Er is bijvoorbeeld gee toilet aan boord. En je weet hoe graag ik daar van hou!! %08% |
16-06-2010 17:05:54 | ||
---|---|---|
broek53
|
Zie hier de in omvang grootste uitwas van de blunder om een tweetreinensysteem te introduceren, de definitie van een van die treinsoorten (de stoptrein) buitengewoon nauw te maken (alles dat een station overslaat is een intercity) en vervolgens de materieelinzet vast te knopen aan de treinsoort. Het 4900-probleem (en het 5400-probleem) is opgelost als je (alleen maar) accepteert dat er stoptreinen bestaan die op een enkel stationnetje niet stoppen. Zoals de 5800 in de huidige dienst niet stopt te Asd Science Park (ja, ik weet het: bovendien een Sprinter die met DDAR gereden wordt, maar dat is weer een ander deel van de discussie...). Terug naar SLT maar weer? |
16-06-2010 17:14:08 | ||
---|---|---|
Joey666
|
Om kort en klein te zijn. Als de SLT volledig in dienst is, en de DDZ treinen komen eraan. Dan denk ik dat het met de DDAR/MDDM's in de 5600 en 5800 einde verhaal gaat worden. Wat daar in de plaats komt rijden? dat weet ik niet. Grote kans op SGM en SLT. Maar dat is pas in orde in 2011 of misschien nog later. |
16-06-2010 17:29:32 | ||
---|---|---|
broek53
|
Je hebt helemaal gelijk: met het verdwijnen van DDAR en mat '64 als multi-inzetbaar materieel, wordt het probleem dat ik schetste onoplosbaar. |
16-06-2010 20:09:34 | ||
---|---|---|
klaass16
|
vandaag een SLT6 in de 5100:P de ziektes worden minder? |
16-06-2010 21:43:55 | ||
---|---|---|
Daan!
|
Dat bestaat niet. SLT VI wel. |
17-06-2010 01:06:51 | ||
---|---|---|
dlm4yjp
|
Zucht... weer lekker precies bezig, als je het goed wilt doen, doe het dan écht goed: Een SLT Type S100 was het Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
17-06-2010 11:08:45 | ||
---|---|---|
Daan!
|
OK, ik herken mijn meerdere%02% |
17-06-2010 14:24:15 | ||
---|---|---|
luytjes
|
Als je een S100 en een S70 aan elkaar koppelt, krijg je dan een S170? Of blijft het S100+S70? |
17-06-2010 14:30:49 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Quoteéén S170? Nee, het blijven twee stellen. Wordt niet opeens één treinstel ofzo... |
17-06-2010 14:32:10 | ||
---|---|---|
maxim
|
Volgens mij is er geen sprake van een doorloopkop . En zelfs dan, logisch redenerend blijven het natuurlijk 2 treinstellen Edit: men was mij alweer voor... Laatst bewerkt door maxim op 17-06-2010 14:32 |
17-06-2010 15:37:28 | ||
---|---|---|
luytjes
|
Maar los van de redenatie van twee treinspotters, hoe gaat NS zelf met deze aanduidingen om? |
17-06-2010 15:43:04 | ||
---|---|---|
dlm4yjp
|
Ik denk dan gewoon SLT-IV/VI dat is namelijk ongeveer hetzelfde als met de NMBS2800'en, deze staan ook gewoon als HLE28 in het systeem en de HiSpeed traxx'en als BR186 terwijl de originele naam toch echt TRAXX F140 MS2 is van beide partijen Laatst bewerkt door dlm4yjp op 17-06-2010 15:44 Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
17-06-2010 20:54:50 | ||
---|---|---|
broek53
|
Op vr 18/6 wordt ook de 2637 door NSR overgenomen van de fabrikant. |
19-06-2010 21:43:02 | ||
---|---|---|
joahn93
|
vandaag SLT in de 9800 gezien en ook op brug over hollandsch diep ri. Rsd |
19-06-2010 22:10:36 | ||
---|---|---|
ns1700
|
? is gewoon? wat wel opviel is dat er een aantal SLT-VI reden in de 5100... de 2619 en 2629 zeker @broek53, ik dacht dat je zei dat altijd IV gepland stond. |
19-06-2010 23:03:47 | ||
---|---|---|
broek53
|
Dat heb ik zeker niet gezegd, al was het maar omdat ik de planning van juni niet ken. |
20-06-2010 11:06:28 | ||
---|---|---|
raymond16
|
De enige series waar over gezegd is dat er enkel SLT IV in zit zijn de 4100 en 4200. |
20-06-2010 11:27:20 | ||
---|---|---|
dionysus
|
Quote Zowaar, een keer in de 9800 in het weekend (halve 9800,meer is het ook niet). Zou dan toch een keer het moment komen dat de 9800 in de toekomst niet alleen in de dienstkaartjes is voorzien van de letters SLT, maar dat het dan ook echt gebeurd. In de wandelgangen had ik destijds wel eens iets gehoord over het niet rijden van SLT in de weekenden. Dat zou te maken hebben met garantie en de mannetjes van Bombardier, die er dus niet in het weekend zijn. Alleen is die gedachte compleet overboord gezet, omdat het nu dus in het weekend wel in de andere treinseries rijdt. 7400 nog niet, maar dat was hier al vermeld ivm perronlengtes |
20-06-2010 12:59:32 | ||
---|---|---|
himym
|
Wanneer worden die perrons dan aangepast voor SLT? |
20-06-2010 13:47:41 | ||
---|---|---|
dionysus
|
Het leek er op dat ze bezig waren op Vndc, tenminste de laatste keer dat ik langs kwam Laatst bewerkt door spiketrain op 20-06-2010 14:06, reden: Het laatste bericht behoef je niet te quoten. |
20-06-2010 15:56:31 | ||
---|---|---|
broek53
|
Het zou ook wel zo ongeveer moeten, aangezien de bedoeling is dat op 6 september SLT de hele dienst daar overneemt. |
20-06-2010 23:12:37 | ||
---|---|---|
train85
|
QuoteJe hebt helemaal gelijk ze zijn in Vndc aan de westkant bezig om het perron iets te gaan verlengen en Vndw zal ook binnenkort gaan beginnen. |
22-06-2010 08:51:39 | ||
---|---|---|
broek53
|
Nagekomen bericht: 2437 gearriveerd op de Bokkeduinen op 17 juni; 2627 (voor de derde keer) op 21 juni. |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
22-06-2010 10:41:27 | ||
---|---|---|
RSK-Mat92
|
Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst SLT beleefd, in de 5100. Het interieur is me bar tegen gevallen. Mijn benen kon ik niet kwijt, en de stoelen waren veel te hard en zaten niet prettig. Wat mij betreft mogen ze retour Duitsland %05% |
22-06-2010 10:46:30 | ||
---|---|---|
Railprutse
|
Ja Natuurlijk... |
22-06-2010 11:46:17 | ||
---|---|---|
reisthijs
|
Is het dan ook de bedoeling om vanaf september in de 7400 en/of 17400 combinaties van 10 bakken SLT (IV + VI zijn samen 170 meter) in te zetten? Want voor kortere treinen hoeft niet gewacht te worden tot de perrons zijn verlengd. |
22-06-2010 18:15:27 | ||
---|---|---|
treinfan
|
Quoteen vandaag op afnameproefrit |
23-06-2010 15:41:34 | ||
---|---|---|
broek53
|
en vandaag dan ook door NSR overgenomen . |
23-06-2010 19:36:17 | ||
---|---|---|
bjornl
|
Voor de echte fanaten: ik heb vanmiddag bij het langsrijden even een filmpje geschoten met mijn telefoon (dus lage kwaliteit) van de werkzaamheden aan de zuidzijde van Vndc: http://www.youtube.com/watch?v=enYgimiJRuk |
25-06-2010 10:06:50 | ||
---|---|---|
broek53
|
Het moordende tempo is eruit, omdat de levering van stellen zo ongeveer op schema is -- maar vandaag komt dan toch de 2638. |
25-06-2010 13:54:46 | ||
---|---|---|
nielske90
|
Noteer hem maar als 'binnen' want hij kwam zojuist langs Vga ri.Bkd. |
25-06-2010 20:38:03 | ||
---|---|---|
groen47
|
En een foto in Ht: http://www.flickr.com/photos/groen47/4733122887/sizes/l/ |
28-06-2010 12:52:37 | ||
---|---|---|
broek53
|
Verzuimd te melden tot nu toe: op 11 juni zijn de 2407 en 2612 in dienst gesteld (lees: door NSR overgenomen van de fabrikant). |
28-06-2010 20:13:42 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator |
QuoteKlopt het dat de 2422 en 2633 nog ontbreken in de nummerreeksen? Zoals in het nieuwsbericht te lezen is, loopt de nummering bijna door, met uitzondering van de genoemde nummers. |
28-06-2010 20:26:00 | ||
---|---|---|
broek53
|
Ja, dat klopt. Ze zijn allebei ook nog niet in NL. En verder is de 2627 wel in het land, maar nog niet in dienst. Trouwens: vandaag is de 2438 aangekomen. Laatst bewerkt door broek53 op 28-06-2010 20:26 |
28-06-2010 20:33:42 | ||
---|---|---|
taigagaai
Moderator |
Bedankt voor de update. |
05-07-2010 19:49:08 | ||
---|---|---|
broek53
|
Vandaag aan het arriveren: de 2439. |
06-07-2010 20:26:27 | ||
---|---|---|
broek53
|
Op 5/7 bij NSR nieuw in de gelederen opgenomen: 2438, 2638 en 2627. |
07-07-2010 06:21:06 | ||
---|---|---|
nohab
|
Zijn er al plannen om ze in de regio Amsterdam in te zetten? |
07-07-2010 11:17:09 | ||
---|---|---|
bjornl
|
Hierboven lees ik vanaf 6 september integraal de 7400 en 17400, waarmee ze in Asd komen (7400 spits) en daarvandaan verder in de 14700, toch? Laatst bewerkt door bjornl op 07-07-2010 11:17 |
07-07-2010 12:01:07 | ||
---|---|---|
broek53
|
Correct, dat is nog steeds de bedoeling. |
07-07-2010 22:44:37 | ||
---|---|---|
timtrein
|
Nog twee maand. Verwachten ze dan ook "bij" te zijn met de opleiding / herinstructie? (zal trouwens wel wat zijn, kan bijna in één keer het restpark mat'64 aan de kant...) |
08-07-2010 11:35:30 | ||
---|---|---|
train85
|
De 2639 om 11.33 uur door Ut. |
08-07-2010 14:05:17 | ||
---|---|---|
klaass16
|
is de 2623 na vertrek uit Gn voor instructie alweer in dienst geweest? |
08-07-2010 14:22:28 | ||
---|---|---|
broek53
|
QuoteVoor de duidelijkheid: dat is inderdaad de nieuweling van vandaag. |
08-07-2010 14:37:01 | ||
---|---|---|
broek53
|
QuoteOf "ze" "bij" zijn met opleiding, weet ik niet, maar veel kan het hoe dan ook niet schelen. De standplaatsen Rotterdam, Utrecht en Den Haag rijden immers al volop op SLT, dus het zal hooguit in Amsterdam en Alkmaar etc. misschien nog knellen. Ik kan mij ook nauwelijks voorstellen dat het zaakje wéér in dagplan zou worden teruggedraaid. In de opsomming hierboven hebben we overigens de 4000 nog niet eens genoemd, die onverbrekelijk aan dat cluster vast zit (omdat de 14700 en 4000 op elkaar keren in Utg). |
08-07-2010 14:39:22 | ||
---|---|---|
smarkie
|
probleem zit hem ook op de andere standplaatsen die bijvoorbeeld ook hoek van holland rijden. sommige mcn'n hebben hem nog niet gehad en dan kan de reserve mcn van rtd mee om te begeleiden of om te rijden. Mcn NS International Rtd |
08-07-2010 14:48:02 | ||
---|---|---|
ruysdael
|
QuoteEr zijn meer standplaatsen die op de Zaanlijn rijden. Maastricht en Lelystad bijvoorbeeld. |
08-07-2010 15:54:14 | ||
---|---|---|
broek53
|
Zeker! Ik bedoelde eigenlijk aan te geven (te suggereren iig) dat in die directe omgeving zoveel machinisten SLT al kennen, dat je makkelijker een aantal machinistendiensten kunt wijzigen (mocht er een machinistenserie van een bepaalde standplaats SLT nog niet kennen) dan de materieelinzet van vier treinseries terugdraaien. |
08-07-2010 17:26:37 | ||
---|---|---|
Onno
|
Iemand enig idee wanneer SLT ingezet wordt op de verbinding Leiden - Amsterdam Zuid - Hilversum - Utrecht? |
08-07-2010 17:30:58 | ||
---|---|---|
himym
|
Kon dat niet omdat de 5700 gekoppeld zit aan de 4900 wat een IC-dienst is en zodoende geen SLT (planmatig) op ingezet kan worden? |
08-07-2010 23:06:02 | ||
---|---|---|
bjornl
|
Vorige pagina:Quote Quote |
10-07-2010 20:23:57 | ||
---|---|---|
MarkJB
|
De 5700 lijkt mij geen geweldige serie voor SLT, omdat het toch een vrij lange dienst is. Vaarwel Mat'64... |
10-07-2010 21:00:53 | ||
---|---|---|
bjornl
|
Het gaat er niet om hoe lang de dienst is, maar om hoe lang mensen erin zitten. Anders kan je inzet in de spits-7400/14700 ook wel achterwege laten. |
10-07-2010 21:06:33 | ||
---|---|---|
MasterE
|
Of op zondag de 4000 Amr-Rtd. |
10-07-2010 21:59:48 | ||
---|---|---|
smarkie
|
40 minuten voor reizigers is net te doen zegt men, maar die 2,5 uur van personeel? jammer dat het altijd om de reizigers gaat en het personeel vergeten wordt. er zijn genoeg diensten waarin je 5000/5700 mag rijden vanuit ddr naar ut dus waar kan je dan naar toilet? juist in utrecht en heel misschien in leiden. Mcn NS International Rtd |
11-07-2010 16:59:37 | ||
---|---|---|
klaass16
|
Gister vanuit de trein gezien: 2x SLT op Zlr welke 2 stellen staan hier? Laatst bewerkt door klaass16 op 16-07-2010 16:43 |
12-07-2010 00:08:20 | ||
---|---|---|
gertjan
|
Vandaag op Gdm snel een gesprekje gehad met een HC en Mcn van NSR. In de SLT zit camerabewaking ... maar er staat nergens op of in de trein aangegeven dat er camera's zijn. Wij meende alle 3 dat dit toch wel verplicht was (iets met privacy enzo). Kijk naar de zoetermeerlijn en de GTW's. Daar was/is aangegeven dat je camerabewaking hebt. Iemand die hier uitsluitsel over kan geven? - - - Hierlangs afscheuren - - - |
12-07-2010 01:21:49 | ||
---|---|---|
thom
|
Is dat misschien nog niet in gebruik? |
12-07-2010 15:08:18 | ||
---|---|---|
edwin01.10
|
Toch wordt er in de SLT wel aangegeven dat er camerabewaking is. Op de borden met huisregels die in de trein hangen staat aangegeven dat de trein is voorzien van camerabewaking en dat personeel geen toegang heeft tot de opgenomen beelden. Mogelijk hebben nog niet alle stellen deze borden, maar ik heb ze in elk geval al wel gezien. Laatst bewerkt door edwin01.10 op 12-07-2010 15:08 Mvg Edwin, HC Rtd |
12-07-2010 18:22:22 | ||
---|---|---|
smarkie
|
Quote is al sinds het begin in gebruik, het enige wat we kunnen zien of het aan of uit staat, maar zelf aan of uitzetten of bekijken is niet mogelijk Mcn NS International Rtd |
12-07-2010 18:59:29 | ||
---|---|---|
dlm4yjp
|
Onee? zit een leuke zekeringkast achterin de cabine, zal er vast wel eentje tussen zitten voor het camerasysteem Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
12-07-2010 20:42:01 | ||
---|---|---|
thom
|
En wat bereikt een Mcn of Hc daarmee... ? |
12-07-2010 22:12:38 | ||
---|---|---|
dlm4yjp
|
Niets, mij maakt zo'n camerasysteem ook weinig uit, het heeft meer een preventieve werking dan een actieve. Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
12-07-2010 23:40:13 | ||
---|---|---|
mren
|
Quote Niets, maar een fatsoenlijk ontwerper houdt daar rekening mee. Zo zit bij (meen ik) DAF de snelheidsbegrenzer op de zelfde zekering als de verlichting zodat de begrenzer niet eenvoudig uitgezet kan worden. |
13-07-2010 11:03:48 | ||
---|---|---|
smarkie
|
Quote meestal zijn de zekeringen waar het treinpersoneel bij kan, voor systemen die gereset mogen/kunnen worden. ga er dan ook maar van uit dat dit camera systeem daar niet zit, misschien zit het wel in een andere kast een apparte zekering of zit ie bij iets anders geplaatst en is niet genoemd op het plaatje. zal wat wezen reiziger wordt in elkaar geslagen of beroofd "rustig aan mevrouw/meneer we bekijken de beelden even" OEPS geen beelden omdat zekering uit stond................. Mcn NS International Rtd |
15-07-2010 14:23:35 | ||
---|---|---|
himym
|
Al nieuws wanneer de ontbrekende 2422 en 2633 in NL aankomen? Deze twee zouden beide reeksen (2401-2439 en 2601-2639) compleet maken. |
15-07-2010 14:45:14 | ||
---|---|---|
dlm4yjp
|
Quote Dat heeft weer met iets totaal anders te maken mren... Die snelheidsbegrenser én tagograaf zitten inderdaad vaak aan andere systemen gekoppeld (niet aan de verlichting overigens) maar dat komt omdat dat systeem verplicht is, een camerasysteem is een optie Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
15-07-2010 15:29:31 | ||
---|---|---|
broek53
|
QuoteDe 2422 zou deze week nog komen. Dat zou dus morgen moeten zijn. |
16-07-2010 12:42:42 | ||
---|---|---|
smarkie
|
Quote van de week met een slt op pad geweest en wat schetst mijn verbazing: er zit een zekering met de tekst videosysteem. als je die uitzet blijft het diagnosescherm wel zeggen dat het cctv is ingeschakeld dus het zal niet het hele systeem plat leggen gok ik zo Mcn NS International Rtd |
16-07-2010 14:15:29 | ||
---|---|---|
dlm4yjp
|
Waarschijnlijk gooi je dan de spanning van de camera´s er vanaf, de recorderunit zal waarschijnlijk weer een aparte zekering hebben Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
16-07-2010 15:02:03 | ||
---|---|---|
mich
|
zonder camera's heeft die recorderunit ook niks om op te nemen he In GTW is alles uitschakelbaar in ieder geval. |
16-07-2010 20:38:01 | ||
---|---|---|
broek53
|
Zoals verwacht, de 2422 heden aangekomen in NL |
17-07-2010 18:58:11 | ||
---|---|---|
treintim
|
Achter een Rurtalbahn-locomotief, zie: http://www.lucpeulen.nl/?ID=011045 |
17-07-2010 22:14:37 | ||
---|---|---|
bjornl
|
De verlengde perrons te Vndc zijn betegeld ( http://www.flickr.com/photos/bjornlammers/4802207121/ ), in Vndw nog geen activiteit te zien. |
18-07-2010 01:58:26 | ||
---|---|---|
train85
|
Die 2 stations worden door hetzelfde bedrijf gedaan, dus die deed eerst station centrum en daarna komt west aan de buurt. |
19-07-2010 23:32:14 | ||
---|---|---|
thom
|
Quote ATB is daarintegen verplicht, en is ook gewoon afgezekerd met een automaatje en een schakelaar. Daar zit echter alleen een zegeldraadje doorheen zo dat ie niet om willekeur uitgezet wordt. |
20-07-2010 06:21:25 | ||
---|---|---|
martijnmet
Moderator |
En daarnaast zijn ook de schakelaars van de stoorstroomdetectie, groene lamp, noodrem en de dodeman voorzien van een verzegeling. |
23-07-2010 09:32:36 | ||
---|---|---|
broek53
|
Vandaag in het land verwacht: de 2640. |
23-07-2010 11:03:59 | ||
---|---|---|
himym
|
Dit is toch al onderdeel van order nummer 3? |
23-07-2010 13:58:39 | ||
---|---|---|
Erikvd12
|
Order 3 begint met de 2650 dus niet. |
24-07-2010 00:02:09 | ||
---|---|---|
himym
|
Van 13 mei:Quote Hoe zit het hier dan mee? Als ik goed tel zit ik al in order drie vanaf 2634.. |
24-07-2010 08:03:07 | ||
---|---|---|
bjornl
|
Mogelijk is er verwarring over "derde order" vs "derde optie"? Basisorder/eerste order: 2401-2418/2601-2617 Eerste optie/tweede order: 2419-2434/2618-2633 Tweede optie/derde order: 2435-2450/2634-2649 (*) Derde optie/vierde order: 2451-2469/2650-2662 (*) (*) ervan uitgaande dat broek53 hier ook de derde optie bedoelde, en niet de tweede: Quote |
27-07-2010 16:36:41 | ||
---|---|---|
broek53
|
Van welke order & optie dan ook: vandaag verschijnt de 2440 in het land. In dienst gesteld inmiddels: 2439 op 16 juli en 2639 op 21 juli. Laatst bewerkt door broek53 op 27-07-2010 16:40 |
04-08-2010 13:20:08 | ||
---|---|---|
mark
|
2440 had gisteren de afleveringsproefrit dus die zal binnenkort in dienst gesteld worden. |
04-08-2010 23:38:36 | ||
---|---|---|
aarclay
|
De RIS schijnt nog niet lekker te werken, heb ik het idee, en dan met name de aansluitingen die men in Utrecht moet zien. Zo ziet men wel de tijden, en ik geloof ook de sporen, alleen de bestemmingen ontbreken. Behoorlijk onduidelijk zo.... Choo choo..... |
04-08-2010 23:46:55 | ||
---|---|---|
TheKnitter
|
En dat is niet in Utrecht Dat hebben alle SLT's. Ook tussen Dordrecht en Rotterdam etc. 11.05 (niks) / (niks) 14 Dat staat er bijvoorbeeld. |
05-08-2010 00:29:00 | ||
---|---|---|
Jeffrenzo
|
das ook zo op gouda, iig de laatste keer dat ik mee ging. het viel mij een tijdje geleden al op, volgens mij is het sinds het moment dat ze met de andere software versie zijn gaan rijden twitter: http://twitter.com/#!/Dr_Thodt hyves: http://drthodt.hyves.nl/ |
05-08-2010 00:41:16 | ||
---|---|---|
TheKnitter
|
Je hebt het bij elk station waar er overstappen worden weergegeven. Zal dus een softwarematige fout zijn.. |
05-08-2010 02:31:44 | ||
---|---|---|
ruysdael
|
Ik vind het zo zonde dat de letters op de koersdisplays zo miniscuul zijn. De displays zijn al vrij klein, maar ze worden ook nog niet eens voor 100% benut... |
05-08-2010 02:52:01 | ||
---|---|---|
dlm4yjp
|
Heb de tijd, niet iedere trein is meteen perfect Iedere dag sportdag: De hordes met vertragingen en verstoringen ontlopen. |
05-08-2010 10:38:59 | ||
---|---|---|
jacokran
|
Nee, maar het heeft wel gewerkt... |
09-08-2010 15:56:07 | ||
---|---|---|
broek53
|
2440 en 2640 zijn op 6 augustus in dienst gesteld bij NSR. De 2422 is op 28 juli de gelederen komen versterken. In de reeks ontbreekt nu alleen nog de 2633 (is ook niet in NL). |
11-08-2010 10:01:59 | ||
---|---|---|
jacokran
|
Ik zat in trein 9810 vanochtend. Het viel mij op dat er zowel in Wd als in Gd niets op de schermen werd vermeld over aansluitingen. |
Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): SLT |