Werkzaamheden rondom Utrecht Centraal 3-4 Nov
Forum: Dienstregelingen en omlopen - Werkzaamheden
01-11-2007 19:08:46
stefanuzz
stefanuzz
Hallo allemaal, ik weet niet of hier al een topic over was gemaakt (ik heb het in ieder geval nog niet kunnen vinden), zo niet: bij deze.

Komend weekend zal er een en al gaan gebeuren rondom Utrecht Centraal. Het volgende staat op NS.nl

---------------------------------------------------

Op zaterdagavond 3 november na 21.00 uur rijden er geen treinen meer van, naar en via Utrecht Centraal.

Geen treinen van en naar Utrecht Centraal
ProRail werkt op zaterdagavond 3 november na 21.00 uur aan de besturing van seinen en wissels rondom Utrecht Centraal. Hierdoor rijden er vanaf 21.00 uur geen treinen meer van, naar en via Utrecht Centraal. NS zet van en naar Utrecht Centraal bussen in.

Reisadviezen
Wij adviseren u zaterdagavond 3 november na 21.00 uur niet van, naar of via Utrecht te reizen. Indien u deze avond van, naar of via Utrecht Centraal wilt reizen, houdt u dan rekening met andere reisroutes dan gebruikelijk, extra reistijd van tenminste één uur of meer, uitval van treinen, NS-bussen en extra overstappen. Raadpleeg 'Werk aan het spoor' voor meer informatie, de NS Reisplanner voor een reisadvies en download de speciale folder.

Op zaterdag 3 en zondag 4 november rijden er geen treinen tussen Gouda Goverwelle en Utrecht Centraal en tussen Gouda Goverwelle en Breukelen
Op 3 en 4 november wordt er gewerkt aan het spoor tussen Woerden en Utrecht Centraal. Hierdoor krijgen Vleuten en Utrecht Terwijde vernieuwde stations. Dit betekent voor u een andere of een langere looproute naar het station. Raadpleeg hiervoor de routeborden rondom uw station. De vernieuwde stations Vleuten en Utrecht Terwijde worden vanaf maandag 5 november in gebruik genomen. Als gevolg van deze werkzaamheden is de dienstregeling op dit traject aangepast.

Bus en tram
Tussen Gouda, Bodegraven, Woerden, Vleuten, Utrecht Terwijde en Transferium Westraven rijden NS-bussen.Tussen Transferium Westraven en station Utrecht Centraal rijden sneltrams van Connexxion. Op vertoon van een geldig treinkaartje kunt u gebruik maken van deze bussen en trams.

Meer informatie
Raadpleeg de NS Reisplanner, de rubriek 'Komende twee weken' en actuele vertrektijden voor meer informatie.

---------------------------------------------------

Voor de rest zullen er overdag in het weekend geen treinen uitvallen (afgezien van de genoemde trajecten)?
 

01-11-2007 19:18:15
dvdhoven
dvdhoven
Zie ook de bijzondere ritten. Daar staat een topic met nog meer details.


Dick van den Hoven
 

01-11-2007 20:40:42
elizabeth
elizabeth
Toch was het voor mij niet echt duidelijk dat er tussen Bdg en Ut het hele weekend bussen rijden. Snap nou waar die bus tussen Bdg en Gd vandaan komt. Al vind ik het vreemd dat je niet via Wd word gestuurd. Misschien word het daar dan te druk of zo.


jaapfan.