08-01-2006 17:54:39 | ||
---|---|---|
kwant_ban
|
Weet iemand of de inzet van ICM tussen Den Haag en Eindhoven en tussen Den Haag en Venlo planmatig is of dat dit een uitzondering is. Ik had van de week een ICM naar Eindhoven gezien. En op de IJssellijn tussen Roosendaal en Zwolle? Ook daar meen ik er weleens 1 gezien. |
08-01-2006 17:59:40 | ||
---|---|---|
billy
|
Dit lijkt me een uitzondering, want normaal rijdt er op de lijn Den Haag - Eindhoven/Venlo ICK en (in mindere mate) IRM. |
08-01-2006 18:01:46 | ||
---|---|---|
kniesoor
|
Ik spotte vanmiddag in Gv de 1742 met een sleep lege couchettes. ZOuden ze die ook gaan ombouwen= |
08-01-2006 22:32:02 | ||
---|---|---|
dumpy_dump
|
Best mogelijk dat een der Alpen Expressen creatief leeg van Utrecht naar de Watergraafsmeer is gekomen vanwege de werkzaamheden Asd-Ut en de springer op Uto (ik heb niks gezien gelukkig) en via Wspl-Gv-Ledn-Shl is gegaan. |
23-01-2006 15:59:44 | ||
---|---|---|
klomberg
|
Die 1742 met couchette's was inderdaad het ledig materieel van een Alpenexpress welke via Gd, Sdm, Dt naar Gv was gekomen vanwege de springer bij Uto waardoor deze stam niet naar de Wgm kon. Deze stam is om 17.20 uur doorgegaan nar de Wgm (opgehaald door een machinist uit Asd (welke 2 x Sgmm naar Gv had gebracht die naar Ldd moesten voor herstel). Laatst bewerkt door klomberg op 23-01-2006 16:00 |