10-03-2023 07:28:25 | ||
---|---|---|
gvttreinen
|
6.47 door Cl ri Gdm e.v., trenstel van Arriva Limburg als LM want donker, niet kunnen zien welke. EDIT: 2 x Arriva Limburg Flirt III om 7.30 door Hmh, gezien op Railcam aldaar. Laatst bewerkt door gvttreinen op 10-03-2023 07:32 |
10-03-2023 13:45:13 | ||
---|---|---|
AJT
|
Vanuit de 548: om 13.40 kwam een groene dieselloc ons tegemoet richting Groningen. Locatie: iets benoorden Beilen |
10-03-2023 15:03:20 | ||
---|---|---|
HugoK
|
Vanuit de 753 om 14:56: icd stam ri Asd staat stil op de hsl ten zuiden van Hfdo Edit: om 15:02 haalt deze zelfde stam ons weer in, geen defect stel dus Laatst bewerkt door HugoK op 10-03-2023 15:10 |
10-03-2023 15:30:47 | ||
---|---|---|
MaxBB
|
15:29 LLT DB189 (Rood) Zlra > Zl |
10-03-2023 15:39:04 | ||
---|---|---|
BVisser
|
Asdmw 15:37 ICNG 3122 richting Asd. |
10-03-2023 15:53:32 | ||
---|---|---|
gvttreinen
|
15.51/52 te Ut, 1746 met ICD-9 stam en NS 186's als LM ri Bkl e.v. |
10-03-2023 16:17:25 | ||
---|---|---|
erwin_6610
|
Trein 857 wordt 1 min. na gepland vertrek gewijzigd naar spoor 15 en na 10 min. opgeheven te Ut (vanwege defecte trein tussen Ut en Htn) Laatst bewerkt door erwin_6610 op 10-03-2023 17:21 |
10-03-2023 16:19:27 | ||
---|---|---|
BVisser
|
Asdmw 16:11 SBBC 193 5xx met lege TUI Ski Expres richting Zd. |
10-03-2023 17:00:37 1 | ||
---|---|---|
erwin_6610
|
Rond 17u veel uitval van treinen tussen Rtd en Rtz ivm inzet politie |
10-03-2023 17:16:45 | ||
---|---|---|
michaben
|
Verdachte tas op Rtb. |
10-03-2023 17:17:12 | ||
---|---|---|
moderator
Moderator |
Quote En waar is dit gebeurd? Amr, Ass, Asd? Laatst bewerkt door moderator op 10-03-2023 17:17 |
10-03-2023 17:21:36 | ||
---|---|---|
erwin_6610
|
Excuus, te Ut |
10-03-2023 17:22:01 | ||
---|---|---|
Muizeneus
|
Het sneeuwt hier (Apd) nu behooorlijk maar ik zie nog nergens berichten over LUD , wisselstoringen, treinuitval en andere grote problemen. Zelfs geen enkele mededeling op de storingspagina. Blijkbaar kan het toch wel, treinen laten rijden als het sneeuwt... |
10-03-2023 17:44:24 2 | ||
---|---|---|
AlexNL
|
Quote ProRail meldde zojuist dat de treindienst Gd - Apd wordt gestaakt i.v.m. de hevige sneeuwval π |
10-03-2023 17:58:44 | ||
---|---|---|
BVisser
|
Asdm 17:57 SBBC 193 521 met TUI Ski Expres richting Ut-Bludenz. |
10-03-2023 18:25:04 | ||
---|---|---|
mat64Hidde
|
7361 heeft heel langzaam gereden tussen Db en Mrn en heeft even stil gestaan in Mrg om een intercity voor te laten. |
10-03-2023 18:34:58 | ||
---|---|---|
rob_ehv
|
9351 is in ht richting Oss gestuurd. Op Hto weer gekeerd terug ri Ht en daarna naar Asd. |
10-03-2023 19:00:21 | ||
---|---|---|
sander14
|
Quote De seinen zijn dicht gesneeuwd. Lang leve de LED verlichting die niet warm wordt... |
10-03-2023 19:14:13 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
Quote Er zijn uiteindelijk slechts 5 slagen opgeheven. Overigens neem ik aan dat je Gd-Apn bedoelt en niet Gd-Apd? DDZ in dienst, ik blij! |
10-03-2023 19:44:32 | ||
---|---|---|
ari
|
Quote Stel 9344 volgens treinposities.nl Zo te zien als 9351 tot Ut, daarna leeg Ut, Gd, Rtd. Daarna 9388 Rtd - Paris Nord. |
10-03-2023 19:49:41 | ||
---|---|---|
AlexNL
|
Quote Overigens neem ik aan dat je Gd-Apn bedoelt en niet Gd-Apd? Oeps, correct π |
10-03-2023 19:55:11 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
Quote Stel 4344, niet 9344 π |
10-03-2023 22:50:09 | ||
---|---|---|
gvttreinen
|
Quote Voor Cl stond 6055 defect met erachter de 3555 en daar weer achter 6957. Na ruim 20 minuten reed de 6055 verder naar Ht, 3555 keerde terug naar Ut (?) nadat 854 gepasseerd was, 6957 kon door naar Cl doch keerde daar als 306954 op spoor 2...6959 was de eerste die verder zuidwaarts mocht. |
11-03-2023 10:18:28 | ||
---|---|---|
john2
|
Quote Een ingebouwd verwarmings element een optie? π |
11-03-2023 11:16:05 | ||
---|---|---|
sjoerd
|
Het dichtsneeuwen van lichtseinlenzen is niet nieuw; dat is iets van alle tijden. De gloeilampjes zitten er nu op de meeste plekken ook niet meer in, omdat ze vervangen zijn door leds. Maar ook toen er nog wel gloeilampjes in zaten, konden die de lens echt niet ontdooien. Wat wel bedenkelijk is, is dat het allernieuwste type seinen met nog maar 1 aspect voor meer kleuren een kleinere lenskap heeft, waaronder niet alleen de gewone zichtbaarheid (door invallend licht) er onder lijdt, maar ook de kans op dichtsneeuwen van de lens groter wordt. Ik ben wel benieuwd of daarover nog discussie is. En natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig naar de ervaringen van de heren (en dames) machinisten. Maar dat is misschien meer iets voor een ander topic. |
12-03-2023 11:20:25 1 | ||
---|---|---|
thom
|
Dat zo'n nieuw sein eerder dicht zou sneeuwen omdat het nog maar 1 kap heeft lijkt mij niet, juist bij de oude seinen hoopte de sneeuw zich op tussen en op de 2 onderste kappen. |
12-03-2023 12:12:56 1 | ||
---|---|---|
BVisser
|
In Denemarken is dat op deze manier opgelost: maps Laatst bewerkt door BVisser op 12-03-2023 12:14 |
12-03-2023 18:20:38 | ||
---|---|---|
sjoerd
|
Quote Ik stel niet dat het dichtsneeuwen komt door het inbouwen van maar 1 aspect, maar door de kleinere kap bij die seinen. |
12-03-2023 19:29:56 | ||
---|---|---|
timtrein
|
Quote De G1206 van Lineas die al een tijdje op Onnen verblijft voor het noordelijke vervoer is ingewisseld voor een groen exemplaar. Laatst bewerkt door timtrein op 13-03-2023 19:21, reden: typfout |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
13-03-2023 07:24:58 | ||
---|---|---|
geert
|
De 2101 van LTE om precies te zijn |
13-03-2023 07:56:25 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
LTE heeft helemaal geen 2101. Is het niet gewoon de IRP 2201? DDZ in dienst, ik blij! |
13-03-2023 08:10:21 | ||
---|---|---|
geert
|
Ja sorry het is nog vroeg.... is dus de 2201 van IRP, de groene |