16-07-2022 11:59:04 | ||
---|---|---|
pascalgerr
|
Gisteren heb ik in de 8635 gezien dat er op de ramen (om en om) stickers zijn geplakt om reizigers te motiveren om 06-13181318 te bellen/appen bij onveiligheid en overlast. Goeie zaak, in plaats van alleen dat op schermen te laten zien Laatst bewerkt door moderator op 23-07-2022 15:09, reden: Dit bericht is afgesplits van VIRM topic |
16-07-2022 12:14:20 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
Ik hoor inmiddels ook verhalen dat degene die je "aan de lijn krijgt" op dat nummer regelmatig totaal geen benul heeft van waarom hij/zij geappt wordt. Een kennis van me werd laatst lastig gevallen door iemand in de trein, appte dat nummer, en het enige antwoord wat ze konden geven was "probeer ergens anders te gaan zitten". Wat is dit voor lakse vorm van hulp? Op het moment dat iemand zich al genoodzaakt voelt om dat nummer te appen moet er toch direct Service en Veiligheid opgeroepen worden, of op zijn minst de HC? DDZ in dienst, ik blij! |
16-07-2022 12:23:32 1 | ||
---|---|---|
VIRMm1
|
Quote Die stickers gaan overal komen, niet alleen in de VIRM'en :) |
16-07-2022 14:55:06 | ||
---|---|---|
Daan!
|
Ze zitten ook al in (een aantal) SLT. Na ongeveer een halfjaar gaan ze er weer uit. |
16-07-2022 20:28:38 | ||
---|---|---|
geert
|
Quote Mwah laatst ervaring met iemand met een zwaard in de trein en daar werd zeer adequaat op gereageerd. Daarna wel 20 minuten vertraging maar goed |
16-07-2022 22:53:24 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
Daar kan ik me op zich nog iets bij voorstellen, een gewapend vereist een heel andere aanpak dan mijn voorbeeld. Laatst bewerkt door DDZ7504 op 16-07-2022 22:53 DDZ in dienst, ik blij! |
18-07-2022 23:25:32 | ||
---|---|---|
rolandrail
|
Quote Het is helaas aan het individuele beoordelingsvermogen van de persoon op de Veiligheidscentrale welke actie wordt ondernomen bij een melding via een van de kanalen... Niet alleen reizigers worden afgepoeierd, ook personeel. |