Opvolgtijden
Forum: Algemeen - Algemeen
19-02-2020 22:12:29
daniel81
daniel81
Breaking news: Prorail gaat de generieke plannorm van 3 minuten opvolgtijd loslaten %05%%02%
https://www.treinreiziger.nl/prorail-meer-treinen-mogelijk-door-nieuwe-planning-software/
Wel met de typisch nieuwerwetse redenering dat dit soort baanbrekende revoluties alleen mogelijk is door nieuwe software, maar bovenal is het goed nieuws!
 

19-02-2020 23:17:05
thom
thom
Nouja, een aanpassing in de software, de implementatie van Donna is al een project van jaren  

20-02-2020 09:21:46
dvdhoven
dvdhoven
Klopt, ik ben al sinds 01-09-2012 met pensioen en had toen al 7 jaar Donna achter me en toen ik bij Donna begon, was het al een poosje bezig.
Een reƫle startdatum is lastig te geven. Het project is ooit eens gestopt en later weer opgestart. Iets wat binnen Donna bekend stond als de Tupperware bakjes.
Bij het stoppen werd door het management gesteld dat alles in Tupperware bakjes moest worden opgeslagen voor later.

Daarmee is Donna aanzienlijk ouder geworden dan haar voorgangers.
SYVAP is zo'n 10 jaar oud geworden, begin tachtiger jaren opgestart en ergens in de negentig jaren opgevolgd door VPT, dat nooit helemaal voltooid is, SYVAP ook niet trouwens.

Laatst bewerkt door dvdhoven op 20-02-2020 09:30


Dick van den Hoven