Alle forumcategorieën bekijken en reageren in het forum? Registreer een gratis account of log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Voeg discussie toe aan je favorieten

Opvallende dingen 10 september

Dinsdag 10 sep 2019 - 03:12:02
dennistd
dennistd
Youtube dennisted Flickr dennistd
Tussen Hilversum en Baarn is vannacht een gelijkrichter in een onderstation uitgebrand. De gevolgen voor de opstart van de treindienst zijn nog niet bekend. Tweets van ProRail (met in de laatste een foto):

twitter.com
twitter.com
twitter.com

Dinsdag 10 sep 2019 - 03:18:26
thom
thom
Dat ziet er iig niet erg hoopvol uit voor morgenochtend vrees ik :/

Dinsdag 10 sep 2019 - 03:45:14
dennistd
dennistd
Youtube dennisted Flickr dennistd
Inmiddels een update:
Quote
#Hilversum-#Baarn> De #brand in het transformatorhuis is geblust> Gelukkig kon er vanaf de aangrenzende onderstations spanning op de bovenleiding gezet worden> Treinen moet alleen niet met meerdere tegelijk heel snel optrekken, maar gelukkig kan het treinverkeer opgestart worden.
twitter.com

Dinsdag 10 sep 2019 - 06:32:36
diesels
diesels
Trein 614 rijdt volgens de digitale bronnen met ICM13 maar in praktijk met ICM9. En nog wist de mcn hem in Amf zo neer te zetten dat de laatste bak buiten het perron bleef. Best gevaarlijk.

Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt!


Dinsdag 10 sep 2019 - 06:40:37
sander14
sander14
Flickr 30449936@N02
Trein 3518 naar Shl met ICM-10 te Ht.

Dinsdag 10 sep 2019 - 06:54:00
mvd
mvd
Twitter MarcvD84 Facebook marcvandijk84
In Mt staat stam 7375 (Met loc 1737) klaar en gaat rond 06:54 leeg naar Std. Vanaf hier staat de stam gepland voor trein 3915.

Iech kom gelökkig oet Mestreech!

Dinsdag 10 sep 2019 - 06:57:20
gvttreinen
gvttreinen
Flickr 47909016@N03
@sander14; check hiervan, 6.52 (+1) door Gdm ri Ut - Shl.

Dinsdag 10 sep 2019 - 06:58:58
Maronit98
Maronit98
Trein 3522 rijdt met 8 bakken VIRM in plaats van de 12 die de digitale bronnen aangeven.

Dinsdag 10 sep 2019 - 07:04:07
broek53
broek53
Met de meldingen die erboven staan, zou je zeggen dat het nog altijd lichtelijk crisis is in het Virmenbestand. Zou dat nog altijd het gevolg zijn van de hittestress van weken geleden?

Dinsdag 10 sep 2019 - 07:18:06
PeterJ
PeterJ
Het zal wel toeval zijn, maar net als gistermiddg verloopt het uiterst stroef rond Geldermalsen. Hele stukken waar langzaam gereden wordt, doorrijden via ongebruikelijke sporen, wachten op de meest vreemde plekken. Of is het tweemaal Murphy op mijn pad?

Dinsdag 10 sep 2019 - 07:29:13
bloemkool
bloemkool
Hooguit het wisselen van spoor, maar langzamer rijden dan gebruikelijk is al maanden zo.

Dinsdag 10 sep 2019 - 08:04:31
Steen
Steen
8825 Was de party trein van vandaag, ddz4 ipv 8 en daardoor een heleboel achterblijvers op Woerden.

Dinsdag 10 sep 2019 - 08:12:04
sander14
sander14
Flickr 30449936@N02
Trein 3928 naar Ekz met de 7375, loc voorop richting Ekz. Gezien te Srn.

Dinsdag 10 sep 2019 - 08:58:15
M-BASS
M-BASS
Check van 7375 in Ehv.

Laatst bewerkt door M-BASS op Dinsdag 10 sep 2019 om 08:58:49

Dinsdag 10 sep 2019 - 09:21:55
rikth
rikth
De 30714 mocht het vandaag met een enkel 3-tje proberen. Waar het gisteren ook al tenauwernood goed ging (lees: iedereen mocht nog mee) waren vandaag de balkons al vol in Wl, en werden geen instappers meer toegelaten door de S&V-medewerker vanaf Did. Tevens +8 op Ah. Als reden werd materieeltekort aangegeven. Maar Breng had z'n spulletjes toch weer op orde?

Edit: datzelfde lot overkwam de meeste reizigers op Ahp die dachten met de 30757 mee te kunnen. Het scenario: volle balkons vanaf Ah in een solo 3. Wordt nog wat de komende dagen...

Laatst bewerkt door rikth op Dinsdag 10 sep 2019 om 19:04:30

Dinsdag 10 sep 2019 - 11:00:59
spiketrain
Moderator
spiketrain
Twitter Spiketrain Facebook frank.rijsdijk.5 Flickr spiketrain2008/
Tr. 5932/5937 met SLT 2411, gezien te Ddzd.

Groet, Spiketrain

Dinsdag 10 sep 2019 - 13:03:55
AlbertP
AlbertP
De 6940 heeft +10, de OVinfo app geeft aan dat de trein 10 minuten in Zbm stilgestaan heeft.

Dinsdag 10 sep 2019 - 13:21:23
Dre
Dre
Trein 1641 (VIRM-IV+VIRM-VI) vanaf Hvs met +16. Daardoor ongeveer in het pad van de 140 richting het oosten.

Nu om 13.16 uur in Dv de VIRM-VI achtergelaten. Omdat de trdl ons per sé in het pad van de 140 wil hebben dus ook onnodig lang overstaan te Dv (a .12, v. 19).

Dinsdag 10 sep 2019 - 13:24:19
PeterJ
PeterJ
In Den Bosch vertrekt zo geen Sprinter naar Dordt als naar Deurne wegens een verstoring elders. Welke verstoring is dat dan?

Dinsdag 10 sep 2019 - 13:25:28
mren
mren
Omroep in de trein (staat stil voor Bd, vanuit Tb) heeft het over een "grote technische storing", zonder verdere details.

Dinsdag 10 sep 2019 - 13:31:24
PeterJ
PeterJ
Dat moet haast wel wat groots zijn als in en naar alle Brabantse uithoeken treinen niet rijden. Echter is de Heilige A2 IC corridor nog ongemoeid.

Dinsdag 10 sep 2019 - 13:32:39
mvd
mvd
Twitter MarcvD84 Facebook marcvandijk84
Staan er eigenlijk nog Limburgse Arriva-stellen in Zl? Vanochtend reed een Flirt-tweetje op de sneltrein Mt-Hrl-Ahbf (uiteraard maar tot Hrl ).

Stel 555 staat al langere tijd in Mt. Deze is heen en weer naar Br geweest, maar zover ik weet nog nooit in de reizigersdienst verschenen. De stellen 554, 556 en 550 reden vandaag op de sneltrein, de 553 heeft eerder op de sneltrein gereden maar heb ik vandaag niet gezien. De 551, 552 en 557 heb ik de laatste tijd niet meer gezien.

Iech kom gelökkig oet Mestreech!

Dinsdag 10 sep 2019 - 13:37:11
mren
mren
Quote
PeterJ (di 10 sep 2019 13:31:24 www.somda.nl): Dat moet haast wel wat groots zijn als in en naar alle Brabantse uithoeken treinen niet rijden. Echter is de Heilige A2 IC corridor nog ongemoeid.
Lijkt stroomstoring bij station Breda te gaan, wij staan nog stil op stukje met spanning (wel snelremming), naast onze trein nu een cargo met 6400.

Dinsdag 10 sep 2019 - 13:50:44
Maronit98
Maronit98
7375 zit nu op de 3945 met de loc achterop

Dinsdag 10 sep 2019 - 13:58:35
daniel81
daniel81
Quote
Dre (di 10 sep 2019 13:21:23 www.somda.nl): Trein 1641 (VIRM-IV+VIRM-VI) vanaf Hvs met +16. Daardoor ongeveer in het pad van de 140 richting het oosten.

Nu om 13.16 uur in Dv de VIRM-VI achtergelaten. Omdat de trdl ons per sé in het pad van de 140 wil hebben dus ook onnodig lang overstaan te Dv (a .12, v. 19).
Logisch. Eerder weggaan
a) heeft geen zin want dan moet-ie onderweg ergens door de 7000 heen gaan rijden
b) is levensgevaarlijk want stel je voor dat de machinist niet oplet dan rijdt-ie daadwerkelijk door de 7000 heen
c) levert de 3600 richting Zp vertraging op

Dinsdag 10 sep 2019 - 14:14:53
Trainplaza
Trainplaza
Youtube TrainplazaNL Flickr 148430591@N02/
Quote
mvd (di 10 sep 2019 13:32:39 www.somda.nl): Staan er eigenlijk nog Limburgse Arriva-stellen in Zl? Vanochtend reed een Flirt-tweetje op de sneltrein Mt-Hrl-Ahbf (uiteraard maar tot Hrl ).

Stel 555 staat al langere tijd in Mt. Deze is heen en weer naar Br geweest, maar zover ik weet nog nooit in de reizigersdienst verschenen. De stellen 554, 556 en 550 reden vandaag op de sneltrein, de 553 heeft eerder op de sneltrein gereden maar heb ik vandaag niet gezien. De 551, 552 en 557 heb ik de laatste tijd niet meer gezien.
551 is recentelijk (half augustus) samen met de 10327 in Trier gezien.

Dinsdag 10 sep 2019 - 14:20:27
Amazonous
Amazonous
Quote
mren (di 10 sep 2019 13:37:11 www.somda.nl):
Quote
PeterJ (di 10 sep 2019 13:31:24 www.somda.nl): Dat moet haast wel wat groots zijn als in en naar alle Brabantse uithoeken treinen niet rijden. Echter is de Heilige A2 IC corridor nog ongemoeid.
Lijkt stroomstoring bij station Breda te gaan
Klopt!

Niet gehinderd door enige kennis van zaken

Dinsdag 10 sep 2019 - 14:30:32
umbusko
umbusko
Quote
Trainplaza (di 10 sep 2019 14:14:53 www.somda.nl):
Quote
mvd (di 10 sep 2019 13:32:39 www.somda.nl): Staan er eigenlijk nog Limburgse Arriva-stellen in Zl? Vanochtend reed een Flirt-tweetje op de sneltrein Mt-Hrl-Ahbf (uiteraard maar tot Hrl ).

Stel 555 staat al langere tijd in Mt. Deze is heen en weer naar Br geweest, maar zover ik weet nog nooit in de reizigersdienst verschenen. De stellen 554, 556 en 550 reden vandaag op de sneltrein, de 553 heeft eerder op de sneltrein gereden maar heb ik vandaag niet gezien. De 551, 552 en 557 heb ik de laatste tijd niet meer gezien.
551 is recentelijk (half augustus) samen met de 10327 in Trier gezien.
557 stond de hele vorige week en ook gisteren nog in Br. 552 weet ik niet zeker; ik heb er wel 2 gezien maar dat was misschien de 555.

Dinsdag 10 sep 2019 - 15:29:21
PeterJ
PeterJ
De IC 1100 uit Eindhoven (v 15.14) moet voor Boxtel al in de file aansluiten vanwege de verstoring in Breda (zo luidt het bericht in de trein)! Misschien in het vervolg wat meer wachtsporen e.d. verwijderen, kan je voortaan nog verder van de verstoorde situatie gaan wachten.

Dinsdag 10 sep 2019 - 15:51:41
jelmerrr
jelmerrr
Quote
daniel81 (di 10 sep 2019 13:58:35 www.somda.nl):
Quote
Dre (di 10 sep 2019 13:21:23 www.somda.nl): Trein 1641 (VIRM-IV+VIRM-VI) vanaf Hvs met +16. Daardoor ongeveer in het pad van de 140 richting het oosten.

Nu om 13.16 uur in Dv de VIRM-VI achtergelaten. Omdat de trdl ons per sé in het pad van de 140 wil hebben dus ook onnodig lang overstaan te Dv (a .12, v. 19).
Logisch. Eerder weggaan
a) heeft geen zin want dan moet-ie onderweg ergens door de 7000 heen gaan rijden
b) is levensgevaarlijk want stel je voor dat de machinist niet oplet dan rijdt-ie daadwerkelijk door de 7000 heen
c) levert de 3600 richting Zp vertraging op
De 7000 inhalen op Rijssen is geen mogelijkheid?

Dinsdag 10 sep 2019 - 16:34:58
NRuys
NRuys
Facebook Nico Ruys Flickr https://www.flickr.com/photos/164971880@N04/
Quote
jelmerrr (di 10 sep 2019 15:51:41 www.somda.nl):
Quote
daniel81 (di 10 sep 2019 13:58:35 www.somda.nl):
Quote
Dre (di 10 sep 2019 13:21:23 www.somda.nl): Trein 1641 (VIRM-IV+VIRM-VI) vanaf Hvs met +16. Daardoor ongeveer in het pad van de 140 richting het oosten.

Nu om 13.16 uur in Dv de VIRM-VI achtergelaten. Omdat de trdl ons per sé in het pad van de 140 wil hebben dus ook onnodig lang overstaan te Dv (a .12, v. 19).
Logisch. Eerder weggaan
a) heeft geen zin want dan moet-ie onderweg ergens door de 7000 heen gaan rijden
b) is levensgevaarlijk want stel je voor dat de machinist niet oplet dan rijdt-ie daadwerkelijk door de 7000 heen
c) levert de 3600 richting Zp vertraging op
De 7000 inhalen op Rijssen is geen mogelijkheid?
- Dan heeft de 7000 vertraging, waardoor die reizigers ook met overstap problemen zitten
- Dan mag de intercity achter de 7900 rijden, want erdoor is ook zo lastig
Misschien verstaat de trdl (soms) wel hun vak?



Om circa 15:23 kwam de 1737 met daarachter DD-AR 7375 met trein 3958 door Hb

Dinsdag 10 sep 2019 - 16:39:29
j.jager
j.jager
Quote
mvd (di 10 sep 2019 13:32:39 www.somda.nl): Staan er eigenlijk nog Limburgse Arriva-stellen in Zl? Vanochtend reed een Flirt-tweetje op de sneltrein Mt-Hrl-Ahbf (uiteraard maar tot Hrl ).

Stel 555 staat al langere tijd in Mt. Deze is heen en weer naar Br geweest, maar zover ik weet nog nooit in de reizigersdienst verschenen. De stellen 554, 556 en 550 reden vandaag op de sneltrein, de 553 heeft eerder op de sneltrein gereden maar heb ik vandaag niet gezien. De 551, 552 en 557 heb ik de laatste tijd niet meer gezien.
Er is mij gister niks opgemerkt toen ik langs Zl kwam. Pakweg anderhalf week geleden zag ik nog wel 3 stellen in Blerick staan bij stadler.

Dinsdag 10 sep 2019 - 16:40:12
Trainplaza
Trainplaza
Youtube TrainplazaNL Flickr 148430591@N02/
16:20 NS FLIRT 2508 + 2215 LM Bet ri. Ehv
16:23 NS ICMm 4033, 4243 en 4075 IC 3558 Bet ri. Shl
16:33 NS 1737 + DD-AR 7375 IC 3958 Bet ri. Ekz

Dinsdag 10 sep 2019 - 16:47:20
seinhuis
seinhuis
Check de ICM en DDAR in de rare omloop. (Ht richting ut)

Dinsdag 10 sep 2019 - 17:08:04
BasSNG2001
BasSNG2001
Twitter Bas15501 Facebook Bas Folles Flickr https://www.flickr.com/photos/139631896@N03/
Nadat de stroomstoring in Breda was afgelopen besloten weer een paar mensen onwettig het spoor te betreden. De 1152 stond om 16:23 stil te Zha, terwijl mijn 6653 langzaam op het linkerspoor passeerde. Ook op de HSL stonden de nodige treinen stil wegens de spoorlopers. Voor de 6653 was de totale schade +13 door de nodige rode seinen en het links rijden.

Geen volk is gezelliger en dankbaarder dan de Grieken! Kijk ook eens op basfotoarchief.weebly.com!

Dinsdag 10 sep 2019 - 17:54:12
Z2N
Z2N
Youtube Alfenaar1 Flickr Alfenaar
5659 (2720V, 2331M, 2322A) heeft een tijdje defect gestaan tussen Bhv en Dld. 661 kon de 5659 bij Pt inhalen.

Dinsdag 10 sep 2019 - 17:56:56
AlexNL
AlexNL
En nu zijn de personen langs de HSL weg, maar is er een gestrande trein:
Quote
Tussen Rotterdam Centraal en Breda is er vertraging en rijden er minder treinen door een gestrande trein.
Dit duurt tot ongeveer 22:30 uur.
Mooie prognose ook, dat moet een flinke stranding zijn.


edit: inmiddels is het geen treinen. Het lijkt erop dat de 1100 en de 9200 worden omgeleid via Dordrecht, de 900 rijdt niet. De 1100'en krijgen wederom allemaal +30 aan hun broek.

Laatst bewerkt door AlexNL op Dinsdag 10 sep 2019 om 18:30:59

Dinsdag 10 sep 2019 - 19:16:10
broek53
broek53
7375 vertrekt uit Enkhuizen opnieuw naar Maastricht. Een aanfluiting qua IC-mat, inclusief fop-1e klas en tot voor kort op straffe van iets ergs(?) verboden op de A2-corridor. Tijden veranderen, blijkt maar weer.

Dinsdag 10 sep 2019 - 20:42:46
treinjoop
treinjoop
In Ekz omwisselen voor een DDM-1 had al iets beter geweest qua capaciteit en 1ste klas comfort. De 7375 kon je dan bewaren voor de 4500 (of de 3400). Maar dat zal vast problemen geven met de beperkte bekendheid van machinisten op DDM-1.

Dinsdag 10 sep 2019 - 21:22:15
R1-2010
R1-2010
Quote
broek53 (di 10 sep 2019 19:16:10 www.somda.nl): 7375 vertrekt uit Enkhuizen opnieuw naar Maastricht. Een aanfluiting qua IC-mat, inclusief fop-1e klas en tot voor kort op straffe van iets ergs(?) verboden op de A2-corridor. Tijden veranderen, blijkt maar weer.
Ja, je kunt natuurlijk de boel ook opheffen, dat is voor de reiziger een stuk beter. Het is ook nooit/zelden goed....

Dinsdag 10 sep 2019 - 22:04:06
IJsbergsla
IJsbergsla
Er bevindt zich nog een gebied tussen zwart en wit..

Dinsdag 10 sep 2019 - 22:50:13
yappa
yappa
Quote
AlexNL (di 10 sep 2019 17:56:56 www.somda.nl): En nu zijn de personen langs de HSL weg, maar is er een gestrande trein:
Quote
Tussen Rotterdam Centraal en Breda is er vertraging en rijden er minder treinen door een gestrande trein.
Dit duurt tot ongeveer 22:30 uur.
Mooie prognose ook, dat moet een flinke stranding zijn.


edit: inmiddels is het geen treinen. Het lijkt erop dat de 1100 en de 9200 worden omgeleid via Dordrecht, de 900 rijdt niet. De 1100'en krijgen wederom allemaal +30 aan hun broek.
Diverse media melden dat de stranding (van een ICd) 3 uur duurde, voordat de trein op eigen kracht alsnog Rotterdam bereikte. "Toen de sleeptrein kwam, bleek het niet meer nodig te zijn".

ik dacht dat alles erop gericht was om reizigers binnen uiterlijk 1 uur weer in beweging te krijgen, dan moeten er hier wel een hoop zaken niet soepel hebben gelopen.

Dinsdag 10 sep 2019 - 22:58:29
Oldskool
Oldskool
@yappa: twitter.com

Woensdag 11 sep 2019 - 00:10:07
scooter
scooter
Het betrof hier de 1152

Woensdag 11 sep 2019 - 07:31:56
geert
geert
Volgens het bericht duurde het afvoeren van de verwarde persoon door de politie een uur. Lijkt me vrij lang, wat zijn hier de afspraken over tussen politie en Prorail?

Woensdag 11 sep 2019 - 08:07:06
PeterJ
PeterJ
Quote
scooter (wo 11 sep 2019 00:10:07 www.somda.nl): Het betrof hier de 1152
Dat was ook de trein die als eerste weer vanuit Tilburg naar Breda reed, dus aannemelijk met veel mensen aan boord die al een tijd in Tilburg hadden staan wachten ivm de stroomstoring. Dubbel pech dus.

Woensdag 11 sep 2019 - 08:09:18
Dre
Dre
Quote
daniel81 (di 10 sep 2019 13:58:35 www.somda.nl): Eerder weggaan
a) heeft geen zin want dan moet-ie onderweg ergens door de 7000 heen gaan rijden
b) is levensgevaarlijk want stel je voor dat de machinist niet oplet dan rijdt-ie daadwerkelijk door de 7000 heen
c) levert de 3600 richting Zp vertraging op
a) om 13.36 uur stonden we voor Rsn (want diezelfde trdl had bedacht dat de 148 via spoor 402 de halterende 7048 op spoor 403 in ging halen. Op dat moment was de 7041 al in Aml. Zouden we eerder zijn geweest (.32) dan zou de 1641 door Rsn rijden terwijl de 7041 uit Wdn vertrok. In Wdn kan een vertrekkende trein van spoor 101 terwijl er een trein op de aankondiging van sein 4 zit prima.
b) is een flutargument (want dat is een argument tegen blokbeveiliging in het algemeen).
c) Is i.v.m. de beperkte mogelijkheden om vanaf spoor 301 naar het rechtspoor richting Aml te komen (moet via Dvge) misschien de enige horde. Alleen spoor EE tussen Dv en Spa delen de 1600-1700 en 3600 daar, toegegeven dat het krap is. Vanaf Aml zit je dan in het pad van de 17900, die op dat halve uur niet rijdt.

Woensdag 11 sep 2019 - 11:04:27
gkw1969
gkw1969
Quote
Dre (wo 11 sep 2019 08:09:18 www.somda.nl):
Quote
daniel81 (di 10 sep 2019 13:58:35 www.somda.nl): Eerder weggaan
a) heeft geen zin want dan moet-ie onderweg ergens door de 7000 heen gaan rijden
b) is levensgevaarlijk want stel je voor dat de machinist niet oplet dan rijdt-ie daadwerkelijk door de 7000 heen
c) levert de 3600 richting Zp vertraging op
a) om 13.36 uur stonden we voor Rsn (want diezelfde trdl had bedacht dat de 148 via spoor 402 de halterende 7048 op spoor 403 in ging halen. Op dat moment was de 7041 al in Aml. Zouden we eerder zijn geweest (.32) dan zou de 1641 door Rsn rijden terwijl de 7041 uit Wdn vertrok. In Wdn kan een vertrekkende trein van spoor 101 terwijl er een trein op de aankondiging van sein 4 zit prima.
b) is een flutargument (want dat is een argument tegen blokbeveiliging in het algemeen).
c) Is i.v.m. de beperkte mogelijkheden om vanaf spoor 301 naar het rechtspoor richting Aml te komen (moet via Dvge) misschien de enige horde. Alleen spoor EE tussen Dv en Spa delen de 1600-1700 en 3600 daar, toegegeven dat het krap is. Vanaf Aml zit je dan in het pad van de 17900, die op dat halve uur niet rijdt.
Het is wel vaker gebeurd dat er vanaf 301 en 303 in Dv tegelijkertijd de 1600 en 3600 vertrekt. Tegen de tijd dat de 1600 van 301 richting Almelo kan hoeft deze vaak maar 30 seconden te wachten op Dvge. Met als resultaat dat vrijwel alles normaal door kan rijden, en de 1600 hooguit met 15 minuten vertraging in Es aankomt.
Een week of 2 geleden was dat nog het geval met exact de 1641.

Woensdag 11 sep 2019 - 11:20:58
thom
thom
Quote
geert (wo 11 sep 2019 07:31:56 www.somda.nl): Volgens het bericht duurde het afvoeren van de verwarde persoon door de politie een uur. Lijkt me vrij lang, wat zijn hier de afspraken over tussen politie en Prorail?
Ga jij eens ter plaatse en dan een persoon zoeken die waarschijnlijk aan de wandel is of zich poogt te verstoppen achter kasten of in struiken en ook nogeens flink zal tegenwerken, dan is een uur zo voorbij.

Woensdag 11 sep 2019 - 22:39:09
marcelloch
marcelloch
Facebook mpchenevert
Gisteravond (di 10-9 dus) rond 20u te Wd
4068 werd binnengenomen op sp 6, ogenschijnlijk door een vertraagde 6073 naar Tl, de lange stop van de 6975 werd afgehandeld op sp 5! verwolgens werd de 6975 'vergeten' door de Trdl Ut, na een belletje van de Mcn van de 6975 kregen we alsnog groen en konden we met +5 onze weg vervolgen ri. Ut.

Donderdag 12 sep 2019 - 11:16:03
Steen
Steen
Quote
marcelloch (wo 11 sep 2019 22:39:09 www.somda.nl): Gisteravond (di 10-9 dus) rond 20u te Wd
4068 werd binnengenomen op sp 6, ogenschijnlijk door een vertraagde 6073 naar Tl, de lange stop van de 6975 werd afgehandeld op sp 5! verwolgens werd de 6975 'vergeten' door de Trdl Ut, na een belletje van de Mcn van de 6975 kregen we alsnog groen en konden we met +5 onze weg vervolgen ri. Ut.
Dit gebeurde rond half 7 ook al toen ik aan kwam, dus misschien een wisselstoring ergens?