03-04-2019 11:28:38 | ||
---|---|---|
jordibont
|
Gisteren kwam ik op Ehv het bordje tegen dat er tussen 6 en 12 mei werkzaamheden zijn op Ehv - Ht / Tb. In de RijdendeTreinen app stond omreisadvies Ehv- Ht via Tb en stopbussen Tb - Btl en Ht - Btl door de week, in het weekend alles verbust. Heeft iemand een idee wat dit gaat betekenen voor de treindienst op Ehv -Tb? Met de stopbussen voor Ot lijkt het erop dat er extra een of meerdere extra Intercity('s) worden ingelegd naar Tb, maar dat is slechts een hersenspinsel. |
03-04-2019 16:31:09 | ||
---|---|---|
gvttreinen
|
Er wordt dan flink geknutseld in Btl waarbij een aantal wissels verdwijnen. Ook het aansluitwissel ri Veg verdwijnt maar goed, de grond van die lijn is inmiddels verkocht waarbij kans op reactivering praktisch nihiel is geworden. |
16-04-2019 17:10:18 | ||
---|---|---|
michaben
|
Maandag 6 t/m vrijdag 10 mei: - 800 opgeheven Ehv - Ht, rijdt vanuit Ehv als 700800 door naar Tb. - 1100 aangepaste dienstregeling Ehv - Tb. - 2900 opgeheven Ehv - Ht, rijdt vanuit Ehv als 702900 door naar Tb. - 3500 opgeheven Ehv - Ht, rijdt vanuit Ht door naar Tb. - 3900 opgeheven Ehv - Ht. - 5200 opgeheven Btl - Tbu. - 9600 opgeheven Btl - O. Zaterdag 11 mei en zondag 12 mei: - 800 opgeheven Ehv - Ht. - 1100 opgeheven Ehv - Tb. - 2900 opgeheven Ehv - Ht. - 3500 opgeheven Ehv - Ht. - 3900 opgeheven Ehv - Ht. - 5200 opgeheven. - 6600 opgeheven Tb - Ht van zaterdagavond 22:00 tot zondagochtend 8:00. - 9600 opgeheven Ehv - Ht. ETMET blijft dus bestaan, maar de omreisroute via Tb wordt een halfuurdienst. De 3500 vanuit Shl komt om :10/:40 in Tb aan, de 700800 naar Mt vertrekt om :04/:34 dus of het echt een succesvolle omreisroute wordt weet ik niet. Op 11 en 12 mei is er tevens een volledige buitendienststelling te Asdz, daarover later meer. Laatst bewerkt door michaben op 16-04-2019 17:11 |
16-04-2019 19:34:25 | ||
---|---|---|
MetroRET
|
3900 - 3600 - 700800 biedt dan de overstap, hetzelfde geldt voor 3500 - 1100 Deze hebben dan elk een overstap in Tilburg van 8 resp. 11 minuten. |
24-04-2019 23:03:49 | ||
---|---|---|
MetroRET
|
Quote Staan inmiddels in de reisplanners: - 700700/701800 (Gvc-Shl) keert op Shl op de 702400 (Ddr-Shl). - 1500 rijdt in het pad van de 5800 door naar Hfd (die niet rijdt). - 1600/11600 Amfs-Asb v.v. met extra stop in Ndb, Wp en Dmnz en is te Asb doorgekoppeld aan de 3100 naar Nijmegen (11700 naar Es) - 2400 vanuit/naar Lls is te Asb gekoppeld aan de 3500 vanuit/naar Tb. - 700/1800 rijdt in een iets sneller pad dan de 2600 van/naar Asd. - 15800 wordt daardoor te Asdm ingehaald door de 700/1800. - 4300 is opgeheven en daarvoor rijdt de 4900 door naar Almo. - De 5700 rijdt vanaf Ndb naar eindpunt Alm. Laatst bewerkt door MetroRET op 25-04-2019 08:39 |
25-04-2019 14:33:02 | ||
---|---|---|
b2py
|
De vier weekenden daarna volgens mij ook, alle keren dezelfde wijzigingen? |
25-04-2019 16:47:13 | ||
---|---|---|
michaben
|
Nee, wijzigingen zijn in de tweede week anders, op 18 mei krijg je dit (zitten enkele andere wijzigingen tussen, maar vooral werkzaamheden rondom Shl): - 700 opgeheven Alm - Gvc, rijdt door naar Asd. - 900 opgeheven. - 1000 opgeheven - 1600 opgeheven Hvs - Shl, rijdt als sprinter door naar Asb, gaat tevens naar Amfs ipv Es. - 1800 opgeheven Alm - Gvc, rijdt door naar Asd. - 2200 opgeheven Asd - Ledn - 2400 opgeheven Alm - Ledn, rijdt door naar Asb. - 2600 opgeheven. - 2900 opgeheven Ekz - Hn. - 3100 opgeheven Asb - Shl. - 3300 opgeheven Ass - Ledn, rijdt door naar Asd. - 3500 opgeheven Asb - Shl. - 3900 opgeheven Ekz - Hn. - 4300 opgeheven. - 4800 opgeheven Hlm - Asd. - 4900 rijdt door naar Almo. - 5700 opgeheven Ndb - Hfd, rijdt door naar Alm. - 5800 rijdt door naar Ledn. - 6300 rijdt door naar Gvc. - 9200 opgeheven Rtd - Asd / Gv. - 11600 opgeheven Dmnz - Shl, rijdt door naar Asb. - 11700 rijdr naar Es ipv Amfs. - 15400 extra sprinter Asd - Zvt. - 14900 rijdt door naar Almo (ook de slagen die normaal tot Hvs gaan). - 28500 extra intercity Gvc - Ledn - Had - Hlm - Ass - Asd. - 28700 extra intercity Hlm - Zvt. Te Shl rijden alleen de 4600 en 5800 en het nachtnet nog dat weekend, in beide richtingen via de sporen 1/2. Laatst bewerkt door michaben op 25-04-2019 16:48 |
25-04-2019 18:07:28 | ||
---|---|---|
sneltram
|
Weekend van 18 mei komt Max naar Zandvoort. Vandaar de wijzigingen rondom Hlm. |
30-04-2019 15:20:07 | ||
---|---|---|
mren
|
Quote Worden die series nog gekoppeld in Tb, dus met kopmaken doorgaand Mt-Tb-Ht-Ut? Of wordt Tb (en Tbu?) tot het uiterste belast met een berg kerende treinseries? |
30-04-2019 16:55:12 | ||
---|---|---|
henri1972
|
En er is geen enkele IC die in Oisterwijk (en Boxtel) kan stoppen ??? |
30-04-2019 17:24:31 | ||
---|---|---|
jordibont
|
Nee waarschijnlijk niet, want er moeten ook goederenpaden open blijven. Vooral bij Tilburg aansluiting (de splitsing van de lijnen Tilburg - Eindhoven en Tilburg - 's Hertogenbosch) zal het druk worden en maar net passen, net zoals qua perrons in Tilburg daar zijn er maar drie. Daar zal niets meer bijpassen. |
30-04-2019 18:34:07 | ||
---|---|---|
michaben
|
Weekend van 25 mei zijn de werkzaamheden bij Shl weer anders. Asdz is weer geheel buiten dienst en te Shl worden de sporen 3 en 4 niet gebruikt (met uitzondering van enkele vroege treinen). De 700700/7001800 zitten gekoppeld aan de 1500 die extra als stoptrein tussen Shl en Asd rijdt. Vanuit Hvc/Alm zijn de intercity's weer naar Asd en/of Asb omgeleid zoals de week ervoor. De 702400 gaat vanuit Ddr naar Gvc rijden. |
30-04-2019 19:14:26 | ||
---|---|---|
sneltram
|
Quote Nee, de 700800/702900 keert op zichzelf en de 3500 keert op zichzelf. Alles in ongeveer 8 à 10 minuten op spoor 2. Alle doorgaande treinen gaan via 1 en 3. |
04-05-2019 23:52:40 | ||
---|---|---|
scooter
|
Op zaterdagavond komt er dan nog een buitendienststelling Tilburg-Den Bosch bij. advies voor Tilburg-Eindhoven:Met de bus naar Den Bosch,en daar met de bus naar Eindhoven |