phantom
  | Quote nsnoord (vr 03 aug 2018 18:55:58 www.somda.nl):
Ik heb vandaag de forum eens doorgenomen vooral deze topic, maar ik merk dat niemand er rekening mee houd dat de NS na 2025 wel eens opgeheven kan worden, ik las dat 2019 cruciaal gaat worden, niet slim dat iedereen dat weet, nu kunnen anti NS'ers zoals Arriva en consorten mensen gaan inhuren om te zorgen dat er zo veel klachten komen dat de regering besluit de hoofdrailnet volledig aan te besteden.
En jij gelooft werkelijk dat de concurrentie uit een ei komt en zulk soort dingen al niet vanaf dag 1 volgt ?
Geloof je t echt,dat een concurrent mensen inhuurt of gaat huren enkel om een klacht(en) te fabriceren ?
Vooralsnog is t koffiedik kijken of en wanneer NS buiten word gezet,ik volg de politiek nou al zolang,dat ik weet dat alles waar hun een termijn of een geldbedrag aan hangen,dat dat nooit exact uitkomt 
Plannen maken is daar ook nog altijd iets anders dan ze werkelijk geheel of zelfs gedeeltelijk uitvoeren.
Overigens is optie 2 wel gek,NS eens een langer contract geven,opzich denk ik dat ze al een lange tijd de enigste zijn met een contract
WE zullen maar is gewoon kijken wat er over een paar jaar nou werkelijk IS gebeurt,beetje voorbarig om je daar nu als "trein fanaat" zonder enige invloed op/in de politiek,nu al druk over te gaan lopen maken 
Doe maar normaal,dan doe je al gek genoeg. |