31-05-2018 08:39:03 | ||
---|---|---|
icened
|
De ene initiatief na de andere worden de laatste maanden aangekondigd: https://www.parool.nl/amsterdam/enorme-investering-in-spoor-om-amsterdam-bereikbaar-te-houden~a4599131/ Na Utrecht volgt nu Amsterdam. Blijkbaar is het de goede economische tijd om nu bepaalde problemen aan te pakken. Laatst bewerkt door moderator op 01-06-2018 04:26, reden: Hoofdletters in topictitel |
31-05-2018 08:46:12 | ||
---|---|---|
b2py
|
Zie topic DSSA |
31-05-2018 09:06:07 | ||
---|---|---|
rick
|
Ik ben benieuwd waar de extra goederentreinen vandaan komen. Het kolenvervoer moet over tien jaar weg zijn en containertreinen vanuit Amsterdam zijn geen succes. En dat heeft verder niks met DSSA ten maken. |
31-05-2018 14:22:40 | ||
---|---|---|
broek53
|
Wel grappig dat Eringa blijkt geeft van zorgen rond de enorme groei van de vraag naar capaciteit in het Amsterdamse en tegelijkertijd de bovenbaas is van de organisatie die vindt dat Amsterdam Centraal het voortaan best met minder perronspoorcapaciteit kan doen. |
31-05-2018 16:48:37 | ||
---|---|---|
phantom
|
Maar dat is in het kader van werk blijven verschaffen voor je kliek. Enerzijds dingen uitkleden of weg werken om daarna opdracht te geven het maar weer terug te plaatsen en soms zelfs uit te breiden omdat weghalen toch een slecht plan bleek. Hoe hou je je zelf "onmisbaar" en voorzien van een baan ? %03% Laatst bewerkt door phantom op 31-05-2018 16:49 Doe maar normaal,dan doe je al gek genoeg. |
31-05-2018 17:16:31 | ||
---|---|---|
broek53
|
Nou, los van het feit dat ik dit soort discussie liever aan de bar voer, zal ik toch even zeggen dat ik met zo'n hadjememaar-benadering niet meega. Ik bedoel niet meer dan ik zeg: opvallend. Dat elk onderwerp zijn eigen dynamiek heeft, begrijp ik best. |
31-05-2018 17:20:53 | ||
---|---|---|
waalkade
|
Ik snap niet waarom i.p.v. een vrije kruising t.h.v. het Dijksgracht terrein daar niet een sprinter station gepland wordt. Er zullen daar beslist meer mensen gebruik van maken dan van Hmn. |
31-05-2018 17:49:58 | ||
---|---|---|
b2py
|
QuoteHangt van de uitgangspunten van de opdracht af van de lui die uitgezocht hebben dat het met een spoor minder kan. En duidelijk was in de tabel dat het het minst toekomstvast was.. |
15-08-2018 22:41:32 | ||
---|---|---|
icened
|
Raad van State keurt Tracébesluit goed: https://www.at5.nl/artikelen/185403/Raad%20van%20State:%20'Gebreken%20trac%C3%A9besluit%20Zuidasdok%20zijn%20opgelost' Wil dat zeggen dat ze officieel aan de bouw van de Zuidasdok kunnen beginnen? Zien hoe ze die extra sporen en de snelweg gaan inpassen zoals staat afgebeeld op de animatiefilmpje. Nu liggen de sporen van/naar Amsterdam Zuid tussen de autosnelweg in. Laatst bewerkt door icened op 15-08-2018 22:42 |
16-08-2018 10:54:29 | ||
---|---|---|
treinfan
|
Nee, getuige de laatste zin van het gelinkte artikel:Quote |