24-04-2018 19:49:29 | ||
---|---|---|
wouter15
|
Mogelijk rijden er op 30 april en 1 mei geen regionale treinen vanwege en staking van FNV en CNV. Echter proberen de werkgevers dit te verbieden via een kort geding (zie https://nos.nl/artikel/2228755-kort-geding-om-maatschappij-ontwrichtende-staking-in-streekvervoer.html). Dit kort geding dient op 25 april om 14:30 in Utrecht. |
24-04-2018 22:14:46 | ||
---|---|---|
Trainplaza
|
Quote Als de stakingen doorgaan, wordt gezegd dat ALLE regionale vervoerders met bussen en treinen gaan staken. Ook zou deze staking groter zijn dan die van 4 januari dit jaar. Ik ben benieuwd wat de rechter ervan zegt... |
24-04-2018 22:31:54 | ||
---|---|---|
dennistd
|
Bij de vorige staking hebben ook (vrijwel) alle regionale treinen gewoon gereden, denk niet dat dat nu veel anders zal zijn. |
24-04-2018 22:47:26 | ||
---|---|---|
Michael98
|
Als de vakbonden hun zin niet krijgen, dan gaan ze maar staken. Dan vinden ze het nog vreemd dat er organistaties zijn die vakbonden de laan uitsturen. Vervolgens hebben de reizigers weer het nakijken. Als de rechter slim is, dan verbied hij deze actie. Het is hier tenslotte Frankrijk (het stakingsland bij uitstek) niet. |
24-04-2018 23:04:10 | ||
---|---|---|
bacr
|
Een nieuwe discussie over nut en noodzaak van vakbonden lijkt me hier niet echt nodig. |
24-04-2018 23:19:32 | ||
---|---|---|
henri1972
|
Stakingen a la Italia: in de spits rijden en daar buiten staken, geeft een stuk minder overlast. |
24-04-2018 23:41:37 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Quote Als de rechter slim is, dan staat hij deze actie toe, want het is natuurlijk van de zotten dat je als werknemer moet gaan staken omdat je fatsoenlijk naar het toilet wilt kunnen gaan zo nu en dan. 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
24-04-2018 23:51:02 | ||
---|---|---|
thom
|
Quote Het staken is voor de rechten van de werknemers, niet voor het pesten van de reizigers. Het is lullig dat die er ongemak van hebben maar dat de reizigers daar last van hebben ligt net zo goed aan de werkgevers, als aan de werknemers die staken... |
25-04-2018 10:36:11 | ||
---|---|---|
b2py
|
Gaan de werknemers die onder het cao vallen waar eerder dit jaar voor werd gestaakt en een akkoord voor is gevonden ook staken? |
25-04-2018 10:45:09 | ||
---|---|---|
phantom
|
Je kan beter zeggen dat het te zot is dat men moet (dreigen) met staken omdat er anders niet naar het werkvolk word geluisterd. Mede dankzij regels die men de afgelopen jaren in den haag heeft verzonnen,zijn bedrijven hun werknemers meer als slaaf ipv als werknemer gaan behandelen en betalen. Nu is het devies,voor jouw 10 anderen uitzendkrachten,en die doen t voor nog minder geld,zowel voor de uitzend kracht als voor vast personeel is t beter dat diecultuur stopt Primark,Ns,Post NL,DHL en dan noem dr nog niet eens de helft van bedrijven die dit doen. Als staken na alle dingen proberen,als enigste overblijft om gehoord te worden,dan staakt men maar. We doen t feitelijk toch al te weinig,vaak is t klagen naar elkaar,maar we slikken wel alles,en we krijgen maar weinig gedaan. Doen ze het wat t dat betreft in Frankrijk beter,die laten tenminste weten dat ze niet zomaar alles slikken. Doe maar normaal,dan doe je al gek genoeg. |
25-04-2018 11:47:08 | ||
---|---|---|
sjoerd
|
Tja, dat komt ervan als je staatsbedrijven ontmantelt en alle werk aanbesteedt. Dat gaat in de regel over de ruggen van de werknemers. Beter gekwalificeerd werk wordt om kosten te besparen lager ingeschaald en door lager opgeleid personeel gedaan. Anders kun je niet als laagste inschrijven. Anderzijds leden (en lijden!) staatsbedrijven onder verworvenheden voor het personeel die niet meer te handhaven zijn. Machinisten hadden rond 1900 een dienst van 12 uur met één verlofdag per week en de toen opkomende bonden hebben terecht gestreden voor betere arbeidsomstandigheden en beloningen. In de loop van de tijd zijn sommige verworvenheden in sommige landen (zoals Frankrijk) een niet meer te handhaven luxe geworden waarbij hun zeer vroege pensioenleeftijd maatschappelijk en internationaal gezien wel erg discutabel is geworden. De Franse president Macron houdt daarom terecht zijn poot stijf en gaat er gestrekt in. De rechter verbiedt een staking overigens niet omdat sommigen dat willen, maar omdat de onderhandelingen tussen werkgevers en werknemers (want zo hoort dat in een beschaafd land) nog gaande zijn en perspectief bieden. De rechter weegt de argumenten voor en tegen af. |
25-04-2018 12:04:04 | ||
---|---|---|
umbusko
|
Quote Staken is dan ook een uiterste middel om te zeggen: "Luister eens, werkgevers, zonder ons werknemers komen jullie helemaal nergens, dus jullie mogen ons wel eens iets beter behandelen." Dat de reizigers daar de dupe van zijn, is juist de crux van dit krachtige statement. En het idee is natuurlijk dat als de werkgevers overstag gaan, de beter behandelde werknemers uiteindelijk beter voor hun klanten [de reizigers] kunnen zorgen. Dan blijft nog de morele vraag over hoe ver je kunt/wilt gaan als stakende werknemer. Een dokter of ambulancepersoneel zal niet zomaar gaan staken, als dat aantoonbaar mensenlevens kost. (Weet iemand of daar wettelijk iets over is vastgelegd? Zou zo'n staker "dood door schuld" verweten kunnen worden?) Als het enige ongemak is, dat mensen wat lastiger van A naar B kunnen in niet-levensbedreigende situaties, weegt dat blijkbaar zo af en toe niet op tegen het afdwingen van betere arbeidsvoorwaarden met een allerlaatste paardenmiddel. |
25-04-2018 13:14:04 | ||
---|---|---|
dennistd
|
QuoteDit gaat juist om de CAO OV. De vakbonden hebben er drie maanden over gedaan om hem alsnog af te wijzen. |
25-04-2018 13:25:12 | ||
---|---|---|
b2py
|
Zucht |
25-04-2018 13:40:32 | ||
---|---|---|
Oldskool
|
QuoteDe leden. |
25-04-2018 14:05:47 | ||
---|---|---|
jacokran
|
10% van de leden |
25-04-2018 15:53:43 | ||
---|---|---|
sjoerd
|
Dus bij de bondsvergadering van de bond beslist de minderheid van de leden?? En de bonden hebben er drie maanden over gedaan om de CAO af te wijzen?? Lijkt me allebei erg onwaarschijnlijk. Ik zou haast zeggen: dan hebben de werkgevers ook drie maanden de tijd gehad om een beter bod te doen. %02% |
25-04-2018 20:14:35 | ||
---|---|---|
daniel_ddr
|
Waarom zouden de werkgevers een beter bod doen als de vakboden het eerdere aanbod al geaccepteerd hadden (om het vervolgens nog aan de leden voor te leggen). Dat van die 10% klopt trouwens: er was wel een meerderheid in de vakbondsvergadering, maar in die vergadering was slechts 10% van de buschauffeurs die vakbondslid zijn aanwezig. Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl |
25-04-2018 22:16:42 | ||
---|---|---|
bacr
|
De vakbonden hadden met de werkgevers een onderhandelingsresultaat bereikt, zoals dat heet. Dat is altijd onder het voorbehoud dat de opdrachtgever(s) voor wie die onderhandelingen gevoerd worden (de leden van die vakbonden), hun goedkeuring geven aan het behaalde resultaat. |
25-04-2018 22:58:10 | ||
---|---|---|
sjoerd
|
Dank, bacr, voor de verduidelijking. Dat vermoedde ik al, maar er is veel onduidelijkheid over vakbonden, wat zij doen en hoe dat allemaal werkt; dat blijkt wel. De bonden zijn dus door de leden teruggestuurd naar de onderhandelingstafel om te proberen de werkgevers een beter bod te laten doen. En dan mag je best een drukmiddel gebruiken. Zo is dat nu eenmaal geregeld in het belang van de werknemers. Laatst bewerkt door sjoerd op 25-04-2018 23:00 |
25-04-2018 23:05:32 | ||
---|---|---|
AlexNL
|
Dat slechts 10% van de vakbondsleden heeft gestemd betekent niet automatisch dat de 90% die niet heeft gestemd, tegen is. Het werkt net als bij het raadgevend referendum - als je niet komt opdagen telt je stem niet mee, en bepaalt de rest dus wat de uitkomst is. |
26-04-2018 07:56:36 | ||
---|---|---|
kleine_man
|
Wordt er nu gestaakt? |
26-04-2018 08:17:54 | ||
---|---|---|
V64
|
Er zou een kort geding komen, gisteren, maar ik kan er niets over vinden in het nieuws. Hopelijk iemand anders wel? |
26-04-2018 08:24:59 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
Vanmiddag is de uitspraak. |
26-04-2018 08:49:24 | ||
---|---|---|
daniel81
|
Quote Nee toch? Er moet toch minimaal iets van 33% opkomst zijn, voordat men iets met de uitkomst van een raadgevend referendum doet? |
26-04-2018 10:23:56 | ||
---|---|---|
mren
|
40% minimale opkomst om het referendum geldig te laten zijn en daarbij blijft het alsnog raadgevend. Een gedrocht dus. |
26-04-2018 11:04:20 | ||
---|---|---|
selivio
|
Bijna goed, is 30%. Alleen is een stemming van een vakbond nou niet echt te vergelijken met een referendum, maar dat terzijde. |
26-04-2018 16:40:53 | ||
---|---|---|
Trainplaza
|
Stakingen mogen doorgaan van de rechter. https://nos.nl/l/2229163 Laatst bewerkt door Trainplaza op 26-04-2018 16:41 |
26-04-2018 17:18:24 | ||
---|---|---|
DDietzen
|
Weet iemand wat de treinen van Arriva in de Achterhoek (en dan specifiek de 17800) gaan doen? Vorige keer bleven die gewoon rijden toch? |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
26-04-2018 18:14:24 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
Nogal logisch, toen staakte alleen OV, nu gaan OV en Mumo beiden staken, dus reken er maar op dat alles plat gaat. |
26-04-2018 22:20:53 | ||
---|---|---|
thom
|
Jij noemt dat logisch, maar ik weet niet welke Mcn voor welke vervoerder met welke CAO rondrijden hoor... |
27-04-2018 11:02:43 | ||
---|---|---|
treinnetco
|
De treindienst Amf-Ed wordt n.a.w. niet gestaakt. Groeten uit Amersfoort. Ik herhaal: Groeten uit Amersfoort. |
27-04-2018 12:10:13 | ||
---|---|---|
phantom
|
https://www.treinreiziger.nl/ook-regionale-treinen-rijden-maandag-en-dinsdag/ Doe maar normaal,dan doe je al gek genoeg. |
28-04-2018 08:38:30 | ||
---|---|---|
henri1972
|
Ik neem aan dat ABR RE 19 gewoon rijdt tussen Ah-Zv-Emmerich? |
28-04-2018 08:48:56 | ||
---|---|---|
dvdhoven
|
Die valt onder Abellio Duitsland, dus het lijkt me wel. Laatst bewerkt door dvdhoven op 28-04-2018 08:50 Dick van den Hoven |
28-04-2018 16:15:04 | ||
---|---|---|
marvinkok
|
Keolis Nederland: ZHO: Rijdt niet Zwenzwoka: rijdt in principe wel Wat er met de RB61 Hgl-Bh (gereden door machinisten Keolis NL) gebeurt durf ik niet te zeggen, grote kans dat er (voor zover er überhaupt gereden kan worden...) wel gereden wordt. |
29-04-2018 12:53:00 | ||
---|---|---|
phantom
|
Op Hgl-Bh kunnen ze net zo goed gaan staken,er rijd toch vaker niks dan wel wat,dus veel verschil tussen werken of staken is er niet %08% Doe maar normaal,dan doe je al gek genoeg. |
29-04-2018 23:08:21 | ||
---|---|---|
Trainplaza
|
Er staat nu het een en ander in de reisplanner over de stakingen van morgen en overmorgen. Dit is wat ik er voor nu uit haal: - Arriva Groningen/Friesland rijdt niet - Arriva Vechtdallijnen rijdt niet - Keolis sprinter (zl-es) rijdt 1× per uur*. Verder rijdt de intercity ook - Keolis stoptrein (odz - Zp) rijdt niet - Arriva Achterhoek rijdt niet - Connexxion (Valleilijn) rijdt wel (uursdienst vanwege werkzaamheden) - Arriva Merwedelingenlijn rijdt niet - Arriva Limburg rijdt niet - RB61 rijdt niet Het is een beetje willekeurig wanneer Keolis wel en niet rijdt. Ongeveer 40% van de ritten valt uit. Soms 2 na elkaar, soms om en om, soms 3 ritten niet. Laatst bewerkt door Trainplaza op 29-04-2018 23:12 |
30-04-2018 05:33:28 | ||
---|---|---|
henri1972
|
Breng schijnt volgens de apps "normaal" te rijden van Zv naar Ah. |
30-04-2018 06:36:47 | ||
---|---|---|
koekje
|
Alle stellen staan stil op Arnhem Berg. Dus ze rijden niet. |
30-04-2018 07:54:11 | ||
---|---|---|
martijn
|
Ik heb ook geen Breng zien rijden hier in Ah. Alleen is de (automatische) omroep nog niet op de hoogte. Voor elk traject is wel een aparte melding voorbijgekomen de afgelopen minuten, maar wordt voor het traject Ah - Ww specifiek benoemd dat alleen Dtc - Ww er uit ligt. |
30-04-2018 08:04:48 | ||
---|---|---|
pluisje
|
Denk je vandaag niks met de staking van doen te hebben... 7.50 Tring... telefoon: "Met de tandartsassistent. U heeft een afspraak om 8.00 uur maar de tandarts moet met de bus komen want de treinen staken. Kunt u een half uurtje later?" |
30-04-2018 08:33:36 | ||
---|---|---|
kleine_man
|
Om 0649 vanuit Ahp Breng richting Dtc. Die van 0719 opgeheven. |
30-04-2018 09:16:13 | ||
---|---|---|
gvttreinen
|
Arriva Rivierenland rijdt ook niet. |
30-04-2018 09:25:18 | ||
---|---|---|
Trainplaza
|
Quote Dat valt toch onder de consessie in de achterhoek? %02% Zwolle - Kampen rijdt trouwens ook 'random', sommige ritten rijden, anderen vallen uit |
30-04-2018 09:27:20 | ||
---|---|---|
gvttreinen
|
Achterhoek/Rivierenland om precies te zijn Wij Betuwenaren willen niet gaag achtergesteld worden |
30-04-2018 10:17:42 | ||
---|---|---|
gvttreinen
|
Opvallend te Ut, de busbuffer staat vol met geparkeerde auto`s van...stakende buschauffeurs. |
30-04-2018 10:29:52 | ||
---|---|---|
geert
|
Daarom vertrekken de wel rijdende bussen vanaf het Jaarbeursplein, tram idem. |
30-04-2018 15:58:27 | ||
---|---|---|
edje
|
Quote Machinisten die wel rijden, rijden puur volgens hun eigen dienstkaartje, om zo geen besmet werk te doen. Daarom zit er geen regelmatig patroon in de omloop. |
30-04-2018 16:03:19 | ||
---|---|---|
cuneo56
|
Het blijft lastig voor de jongens en meisjes van de reisinfo bij NS ( die het voor alle vervoerders horen te doen) Op de NS Website staat oa. dit info blokje: Roermond-Maastricht-Maastricht Randwyck; Sittard-Heerlen laatste update: maandag 30 april 2018, 10.50 Tussen Maastricht en Maastricht Randwyck rijden er geen stoptreinen en tussen Sittard en Heerlen rijden er geen stoptreinen door een staking. Dat er tussen Sittard en Roermond geen stoptrionen rijden, daarentegen tussen Maastricht en -Randwyck wel ( oke 1 x per uur). Dat haal je er niet uit als dit je informatie bron is...... Arme reiziger die niet weet wie nu precies welke trein rijdt Laatst bewerkt door cuneo56 op 30-04-2018 16:19 |
30-04-2018 16:28:22 | ||
---|---|---|
gvttreinen
|
Uit de reisplanner en live vertrekstaten (OVtijden bijvoorbeeld) zie je dat de trein nasr Hasselt gewoon rijdt en ook in Mtr stopt. Onwetendheid zal wel de reden zijn van dit gemis op verstoringenpagina. |
30-04-2018 16:41:22 | ||
---|---|---|
cuneo56
|
Dat bedoel ik%07% Onwetendheid kan je bij een incidentele reiziger verwachten, maar bij iemand / een afdeling die er professioneel mee van doen heeft verwacht ik kennis van zaken! |
30-04-2018 16:46:58 | ||
---|---|---|
gvttreinen
|
Er staat toch ook nog 'check voor vertrek de reisplanner' als disclaimer |
30-04-2018 16:56:50 | ||
---|---|---|
sjoerd
|
Door een disclaimer kan er niet bij de boodschapper geclaimd worden, maar een goede boodschapper denkt toch hopelijk wel wat verder? |
30-04-2018 17:11:05 | ||
---|---|---|
cuneo56
|
Kijk dat ze in de valkuil trappen met de melding dat er tussen Heerlen en Kerkrade geen treinen rijden door de staking eigenlijk onzin is, want vanwege werkzaamheden rijden deze de hele week niet. Dat vergeef ik ze. Maar weten welke verantwoordelijke vervoerder waar rijdt, dat is Core Business om het maar in marketing termen te zeggen. Zou trouwens leuk zijn te weten of het trein-vervangende verkeer daar wel rijdt, is dat namelijk uitbesteed aan een touringcar bedrijf zou dat goed kunnen. |
30-04-2018 20:12:47 | ||
---|---|---|
b2py
|
QuoteDie info wordt door NS verwerkt maar door Arriva aangeleverd. |
30-04-2018 20:15:05 | ||
---|---|---|
ZJ37
|
En dat hoeft NS in het belang van de reizigers ook niet te controleren en slechts klakkeloos over te nemen? |
30-04-2018 20:55:24 | ||
---|---|---|
b2py
|
Ik zou als medewerker wel wat beters te doen hebben dan dat aan de lopende band te gaan controleren |
30-04-2018 21:02:49 | ||
---|---|---|
mren
|
Rijdt de NMBS niet nota bene onder het attest van NSR? |
30-04-2018 21:07:22 | ||
---|---|---|
cuneo56
|
Yep, NMBS is in NL geen vervoerder. |
30-04-2018 21:36:44 | ||
---|---|---|
cuneo56
|
Quote Je zou het toch zelf ook niet pikken als jouw kruidenier zegt"ga zelf maar met dat pak geschifte melk naar de zuivel fabriek". |
30-04-2018 22:14:28 | ||
---|---|---|
marciekemp
|
NS mag toch wel aannemen dat alles wat wordt aangeleverd door een andere vervoerder klopt? Of moeten ze er van de reisinfo er een mannetje heen sturen om te kijken of het echt klopt wat Arriva zegt? Ik mag er toch als machinist ook vanuit gaan dat de info die mij geleverd wordt klopt? Of moet ik zelfs straks mijn DRGL tijden na gaan rekenen zo van stel dat de afdeling die de DRGL maakt een foutje heeft gemaakt en de rijtijden niet kloppen? Dus zo kunnen we wel bezig blijven met zeiken om dingen uiteraard en de schuld weer proberen neer te leggen bij NS in dit geval, terwijl de fout toch echt bij de aanleverende partij in dit geval dus Arriva ligt... |
30-04-2018 22:20:56 | ||
---|---|---|
cuneo56
|
Zeker , maar ik neem aan dat je ook je gezond verstand en vakkennis gebruikt. Want als je er blind op vertrouwt dat alles klopt zou jij dus met je Flirt koers zetten naar Doetinchem omdat dat toevallig op je dienstkaartje staat. Maar ik weet het, zelf nadenken en intiatief tonen voor de klant wordt niet gewaardeerd is mij zelf ook gebleken. |
30-04-2018 22:26:55 | ||
---|---|---|
timtrein
|
Je schiet jezelf toch in de voet door ten onrechte te beweren dat ook je eigen trein niet rijdt!? |
30-04-2018 22:33:52 | ||
---|---|---|
AlexNL
|
Quote Als Arriva zegt "wij rijden geen treinen tussen Maastricht en Maastricht Randwyck", dan is dat correct en tevens juist. Arriva's machinisten staken immers. Arriva heeft echter niets te maken met de 5300, die valt onder de verantwoordelijkheid van NS. Arriva kan niet zeggen of die treinen wel of niet rijden. Ze kunnen een gokje wagen, maar kunnen niet instaan voor de juistheid van wat zij zeggen. Misschien zijn de Luikse machinisten wel heel collegiaal en gooien ze ook de boel plat. NS is de partij die eindverantwoordelijk is voor alle reisinformatie in Nederland, en het is dus ook aan NS om te controleren dat de informatie die ze verspreiden juist is. De correcte boodschap zou dus zijn: "er rijden geen stoptreinen tussen Roermond en Maastricht, en er rijden veel minder stoptreinen tussen Maastricht en Maastricht Randwyck". |
30-04-2018 22:48:54 | ||
---|---|---|
ZJ37
|
QuoteIk vraag me in dat geval af of die dan nog beters te doen heeft met een eventuele dergelijke instelling. Van desinteresse en Paarse Krokodil houdingen gaat de hele spoorsector finaal naar de filestijnen, voor zover die richting niet al is ingezet. |
30-04-2018 23:02:43 | ||
---|---|---|
mdj
|
Inderdaad, laten we vooral overal mutaties van maken, zodat er niets hetzelfde is en elke partij overal een plasje over moet doen. Wordt leuk om zo'n berichtje te plaatsen en dat door 6 mensen ipv 1 moet worden opgepakt al is het dat wel meer dan alleen dat berichtje te doen is... Bij twijfel: gebruik beton. |
30-04-2018 23:43:05 | ||
---|---|---|
marciekemp
|
@cuneo56 uiteraard gebruik ik mijn gezonde verstand en vakkennis. Maar ik moet er tot op zekere hoogte ook vanuit gaan dat wat mij aangeleverd wordt klopt. Maar willen ze me met een FLIRT naar Dtc sturen bijvoorbeeld dan ga ik uiteraard is even bellen of ze vast een sleeptrein klaarzetten in Zv Nee logisch nadenken en je kennis en kunde en vakmanschap gebruiken hoort er zeker bij, en zal er zeker achteraan gaan als ik denk dat iets niet kan of klopt, want dat is gewoon iets wat erbij hoort naar mijn mening. En ook ik denk graag nog even mee of dingen wel of niet kloppen of niet voor het gemak even anders kunnen. Maar wat je zegt dat wordt helaas niet altijd gewaardeert, al moet ik zeggen dat het langzaam aan wel weer meer gewaardeert wordt, maar het blijft een "lastig" dingetje dat meedenken... |
01-05-2018 01:01:10 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Quote Bij een aangepaste dienstregeling vanwege werkzaamheden zou dat zo gek nog niet zijn, daar wordt met regelmaat wat afgeblunderd. %08% Quote Zoals? Als je bij de afdeling reisinformatie werkt is dat toch je taak? 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
17-05-2018 20:22:06 | ||
---|---|---|
funtrucker
|
https://www.nu.nl/economie/5271167/werknemers-vervoerders-arriva-en-keolis-hebben-nieuwe-cao.html Laatst bewerkt door funtrucker op 17-05-2018 20:24 |
18-05-2018 09:47:44 | ||
---|---|---|
ZJ37
|
Dacht het ook te doen was om beter uitvoerbare dienstroosters, daar lees ik niks over terug. |
18-05-2018 11:10:33 | ||
---|---|---|
thom
|
Geld lost alles op toch |
18-05-2018 11:19:36 | ||
---|---|---|
ZJ37
|
Wat geld erbij en in de nieuwe dienstregeling weer wat rijtijd eraf. Opgelost. %08% |
18-05-2018 21:20:18 | ||
---|---|---|
daniel_ddr
|
QuoteDit akkoord gaat over de CAO Multimodaal, dat met die dienstroosters speelt in de CAO-OV (en die staking gaat morgen wel door). Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl |