24-10-2017 10:08:22 | ||
---|---|---|
icened
|
Zou er nieuwe ontwikkelingen komen op het hoofdrailnet en de HSL vanaf 2025: http://www.dvhn.nl/drenthe/Marktwerking-op-spoor-biedt-opening-voor-regionale-stoptreinen-22602212.html Dit is de huidige concessie: https://www.rijksoverheid.nl/binaries/rijksoverheid/documenten/rapporten/2014/12/15/bijlage-1-vervoerconcessie-2015-2025/bijlage-1-vervoerconcessie-2015-2025.pdf Dit zou de mogelijkheid kunnen zijn: https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjQiMH_54jXAhXEVhoKHZZbDOkQFggtMAE&url=https%3A%2F%2Fwww.ovpro.nl%2Ftrein%2F2016%2F10%2F25%2Fonafhankelijke-onderzoeksleiders-voor-onderzoek-ordening-spoor%2F&usg=AOvVaw20cHdOayUESFo1ysNmEOuY Optie 2 zal het beste zijn voor treinreizigers. Niet te veel versnippering. IC bij de NS houden. En een aantal Sprinterdiensten aan de FMN vervoerders geven. Laatst bewerkt door icened op 24-10-2017 10:15 |
24-10-2017 10:44:19 | ||
---|---|---|
DingeZ
|
Hier is al een topic over: https://www.somda.nl/forum/19620/Toekomst+Hoofd+Rail+Net+%28HRN%29+na+2024/ |
24-10-2017 17:53:47 | ||
---|---|---|
moderator
Moderator |
Klopt, vandaar slotje. Met vriendelijke groet, Het moderator team |