16-12-2006 23:02:21 | ||
---|---|---|
Bollenstad
|
Weet iemand of de Kerstexpress (reed vandaag en rijdt morgen) voor iedereen toegankelijk is? Zo ja, welke vervoersbewijzen zijn geldig? |
17-12-2006 14:26:32 | ||
---|---|---|
rob1
|
Volgens mij moest je ruim van te voren reserveren, en reed de zondagse omdat de zaterdagse volgeboekt was. |
17-12-2006 14:35:27 | ||
---|---|---|
roelli
|
Hij was met +10 door Ehv gekomen. Ik heb de hele tijd in Linne staan wachten. toen kwam losse loc 6471 langs. even later zag ik hem weer terugkomen met SSN rijtuigen. toen kreeg ik een SMSje dat hij kaduuk in Rm stond. toen gingen wij kijken. na 10 minuten vol stoom met tender voorop noordwaarts. daarna heb ik hem niet meer gezien Roel op het Veld |
17-12-2006 14:42:35 | ||
---|---|---|
dampflok
|
De aankondiging voor deze traditionele kerstrit (naar Maastricht en Valkenburg) is al begin oktober gedaan door de Stoom Stichting Nederland. Alleen de zaterdagrit wordt gepland. Bij overweldigende belangstelling (overboeking) wordt getracht een tweede rit te organiseren. De donateurs/deelnemers krijgen als eerste een flyer opgestuurd om in te kunnen schrijven. Na enkele weken volgt dan op de site een bericht (ook bij een evt. tweede rit). De tarieven zijn als volgt: SSN donateur of deelnemer vanaf Rotterdam CS € 52,50 Idem bij in- en uitstap te 's-Hertogenbosch CS € 45,00 Niet donateur vanaf Rotterdam CS € 57,50 Idem bij in- en uitstap te 's-Hertogenbosch CS € 50,00 Kinderkaarten (4-14 jaar) € 30,00 Plaatsbewijzen kunnen besteld worden door overmaking op bankrekeningnr. 37.36.05.498 t.n.v. SSN Excursies te Rotterdam. |
17-12-2006 14:53:49 | ||
---|---|---|
dampflok
|
roelli: na 10 minuten vol stoom met tender voorop noordwaarts. Mogelijk is de lok voorzichtig op eigen kracht naar de werkplaats in Venlo gereden. Bij doorkomst Tgra klonk de 01 1075 al niet goed. Mogelijk dat dit het verlate vertrek in Ehv heeft veroorzaakt. Laatst bewerkt door dampflok op 17-12-2006 14:58 |
17-12-2006 15:07:59 | ||
---|---|---|
admin
Moderator |
Er loopt nu een ander draadje over deze trein, dus deze gaat op slot. Met vriendelijke groet, Peter van der Leek |