DingeZ
  | Ik heb het PvE even doorgespit www.provinciegroningen.nl er staan wat interessante dingen in
Er komen stations bij Hoogkerk (lijkt me eigenlijk ook vrij logisch), Bunde en Ihrhove
Er komt in de spits een extra pendel van Zh naar Gerp, min 1x per uur
Er komt in de spits een extra pendel van Gn naar Ws, waarbij Gerp de enige verplichte tussenstop is, min 2x per uur
Dit zorgt ervoor dat zodra spoorzone Groningen klaar is, het traject Gn - Gerp minimaal 15x per uur gereden! (4x Lw - Gerp, 1x Zh - Gerp, 2x Rd - Ws/Leer, 2x Dz - Vdm, 2x Ws - Gn, 2x Gn - Zl, 2x Gn - Asn)
De eisen aan de treinen zijn ook interessant. De stoelen moeten minimaal 70% coach zijn (dat vind ik enigszins vreemd). De stoelen in coach opstelling moeten een klaptafel hebben waar fatsoenlijk een laptop op kan staan (yeah!) en de tafels bij vis-Ã -vis moeten twee laptops tegenover elkaar kunnen staan. Bij elke twee stoelen moet minimaal een USB-poort zitten om te kunnen opladen, vlak onder het raam.
Laatste bijzondere onderdeel is de eis dat de treinen voorbereid moeten zijn op automatisch rijden.
Laatst bewerkt door DingeZ op Woensdag 02 nov 2016 om 13:01:26, reden: Zb moest Zh zijn |