Alle forumcategorieën bekijken en reageren in het forum? Registreer een gratis account of log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.

Voeg discussie toe aan je favorieten

In de categorie; 'Kan niet waar zijn'

Vrijdag 26 aug 2016 - 23:15:55
jeanne
jeanne
extra 3: Realer Irrsinn: Zu hoher Bahnsteig in Bad Bentheim. www.ardmediathek.de

Laatst bewerkt door moderator op Zaterdag 27 aug 2016 om 04:35:16, reden: Backslashes topictitel verwijderd.

Jeanne Kok

Vrijdag 26 aug 2016 - 23:19:26
Frontier
Frontier
Ja, dat speelt al sinds het voorjaar. Hele perron opgehoogd en opnieuw bestraat, en toen ontdekte men ineens dat geen enkele deur in het stationsgebouw meer open kon.

'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes'

Zaterdag 27 aug 2016 - 16:23:06
nathanvos2
nathanvos2
Youtube trainfannl Flickr 137342563@N03
Quote
Frontier (vr 26 aug 2016 23:19:26 www.somda.nl): Ja, dat speelt al sinds het voorjaar. Hele perron opgehoogd en opnieuw bestraat, en toen ontdekte men ineens dat geen enkele deur in het stationsgebouw meer open kon.
En dan hebben wij het soms over domme Belgen. In dit geval zijn het domme Duitsers.

Zaterdag 27 aug 2016 - 16:55:49
Apda
Apda
Zoals het in Tubantia staat, klinkt het wat minder dom www.tubantia.nl Het zou niet zijn gelukt om het verhogen van het perron en het aanpassen van de deuren gelijktijdig uit te voeren.

Laatst bewerkt door Apda op Zaterdag 27 aug 2016 om 16:56:05

Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt!


Zaterdag 27 aug 2016 - 22:47:34
jeanne
jeanne
Ach, in soortgelijke situatie als in Meppel konden ze het bij de hernieuwde ingebruikname van het eerste perron zo iets wel in een keer goed doen!

Jeanne Kok

Zaterdag 27 aug 2016 - 22:49:37
timtrein
timtrein
Flickr timtrein
Je KAN natuurlijk overwegen om dan tijdelijk een klein hoekje van het perron te verlagen, soort trappetje... zomaar een idee

Zaterdag 27 aug 2016 - 22:52:31
ricohallo
ricohallo
Genau! Daar zat ik ook al aan te denken.

Zaterdag 27 aug 2016 - 23:43:34
daniel_ddr
daniel_ddr
Twitter dbleumink Flickr dbleumink
Tja, maar als dat dan niet in de bouwtekeningen staat... Perron 4/5 in Amf laat ook mooi zien hoe het ook kan, al zijn het daar opstapjes na de verlaging van het perron. Mooi met de oude bovenkant van de perronkeerwand als opsluitbandje dus zoiets hoeft nog niet eens extra materialen te kosten.
Al heb je bij openslaande deuren natuurlijk wel een wat groter verlaagd stukje nodig, da's wellicht weer struikelgevoeliger.

Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl

Zondag 28 aug 2016 - 11:45:22
gvttreinen
gvttreinen
Flickr 47909016@N03
En niet vergeten dat rolstoelen, rollators, kinderwagens etc. ook door die deur moeten en een hellingbaan onontbeerlijk is.

Zondag 28 aug 2016 - 21:14:11
timtrein
timtrein
Flickr timtrein
Nee het ging over een tijdelijke oplossing. Nu kan er helemaal niemand door...

Maandag 29 aug 2016 - 08:55:16
daniel81
daniel81
In Apd is 10 jaar geleden ook het perron naast het stationsgebouw opgehoogd. Daar is men echter op het lumineuze idee gekomen om slechts te helft op te hogen (alleen de spoorzijde) zodat er geen aanpassingen nodig waren aan het stationsgebouw. Daartussen zitten nu een hek cq trappetjes / hellingbanen.

Maandag 29 aug 2016 - 13:52:43
jeanne
jeanne
Zoals ik al schreef, zoiets dergelijks is in Meppel gebeurd en zover te zien was dit ook in Bad Bentheim een geweest.

Jeanne Kok