VPRO Radiodocumentaire interview over treinen?
Forum: Algemeen - Algemeen
22-05-2016 23:01:45
docu
docu
Beste treinspotters,

mijn naam is Jesper Buursink en ik ben radiomaker voor de VPRO. Momenteel ben ik bezig met de voorbereidingen voor een korte 10 minuten radiodocumentaire voor de VPRO. Deze staat in het teken van treinen in zijn algemeenheid en een zeer bijzonder festival namelijk het Europe Endless Express festival (http://europe-endless-express.nl/). Dit is een driedaags festival vanaf een nachttrein die door Europa gaat rijden (geheime route). Misschien interessant voor u is dat er diverse Rheingold treinwagons mee zullen rijden.

Maar nu wil het geval dat ik graag wat treinspotters (kort) zou willen interviewen over hun hobby. Ik ben erg nieuwsgierig hoe dit precies in zijn werk gaat. Het zou fantastisch zijn als ik een keer mee zou kunnen bij het treinspotten? Zijn er misschien mensen die mij zouden willen helpen? Dit zou fantastisch zijn! Voor de duidelijkheid, het gaat om radio dus alleen om geluid.

Ikzelf ben woonachtig in Amsterdam. U kunt mij bereiken via jesper@jesperbuursink.nl of telefonisch. Meer informatie over mijzelf en mijn radiodocumentaires: www.jesperbuursink.nl

met goede groet
Jesper

radiodocumentairemaker

jesper@jesperbuursink.nl
06-15695648