Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): Wijzigingsblad 5 oktober 2015 |
08-09-2015 21:43:13 | ||
---|---|---|
michaben
|
Volgens de diensten op http://ns4ns.nl/diensten/index.html gaat de 1000 (AMRO) eindelijk rijden! Zo te zien dezelfde treinen die in april al kortstondig in de reisplanner stonden, de 1003 t/m 1067 Rtd-Asd en de 1012 t/m 1076 Asd-Rtd. Hierbij vormen de 1007 t/m 1072 een uurdienst in het bekende patroon, terwijl de 1003 en 1076 in een halfuurdienst met de 900 rijden (de 1003 een half uur voor de 905 vanaf Rtd, en de 1076 in het gat tussen de 974 en 978 tot Rtd). Verder wordt de 5400 weer DDAR, en de 5600 een mix DDZ en DDAR. Laatst bewerkt door michaben op 08-09-2015 21:59 |
08-09-2015 22:13:16 | ||
---|---|---|
daniel_ddr
|
Wat me in die diensten ook opvalt is dat er blijkbaar minder "herfstminuutjes" zijn dit jaar. De (12)500 zie ik er in staan met het normale .20/.50 als vertrektijd terwijl die in de afgelopen twee jaar 1 minuut eerder vertrok uit Ut ri. Amf in het herfst-wijzigingsblad. Laatst bewerkt door daniel_ddr op 08-09-2015 22:13 Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl |
09-09-2015 14:55:49 | ||
---|---|---|
daniel81
|
Quote Elders in dit forum is een draadje geopend over (o.a.) de slechte communicatie binnen Prorail, maar het feit dat hier opnieuw wordt voorgesteld DDAR en DDZ te mixen in de 5600 geeft ook te denken over de communicatie binnen NSR%03% |
09-09-2015 15:11:22 | ||
---|---|---|
broek53
|
De mix wordt gemaakt omdat de twee DDZ's met Sandite-installatie in de 5600 'moeten'. |
09-09-2015 15:32:33 | ||
---|---|---|
train85
|
Per 5 Oktober gaat ook de lasertrein DM90 stel 3424 weer rijden. Laatst bewerkt door train85 op 09-09-2015 15:33 |
09-09-2015 15:40:10 | ||
---|---|---|
NS1707
|
De 8800 zal hetzelfde blijven als-ie nu is, 3x VIRM en 1x DDZ VIRM: - 8812/8823/8820 ... - 8814/8825/8822 ... - 8821/8818/8829 ... DDZ: - 8819/8816/8827 ... De (1)9500 zal ook nog steeds SLT blijven. Voor de MAT'64 liefhebbers: 5200, 6800, 6900, 7500 en 20800/23500 Laatst bewerkt door NS1707 op 09-09-2015 16:51 |
09-09-2015 15:57:53 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
8816-8827 hoop ik |
09-09-2015 16:50:58 | ||
---|---|---|
NS1707
|
Excuus, foutje van mij. |
09-09-2015 17:30:36 | ||
---|---|---|
michaben
|
Quote Doe het dan goed met alles DDZ. Nu lijken er gemixt solo DDAR, solo DDZ, gekoppeld DDAR en gekoppeld DDZ te komen. Een verstoring in de omloop en de spitsstellen kunnen niet verlengd worden doordat er 's ochtends een DDAR is afgetrapt in Ut en er 's middags een DDZ aankomt om te combineren. Laatst bewerkt door michaben op 09-09-2015 17:30 |
09-09-2015 17:47:38 | ||
---|---|---|
broek53
|
Tuurlijk, het is het slechts denkbare scenario en niet voor niets heeft de Bijsturing deze verdeling ooit al eens afgewezen, waarna DDAR werd geconcentreerd in de 5600 en vertrok uit Noord-Holland. Precies wat ze toen niet wilden, krijgen ze nu alsnog. |
15-09-2015 19:03:47 | ||
---|---|---|
michaben
|
Bij deze, onder de gebruikelijke voorbehoud van fouten, de tabellen per treinserie met alle vertrek- en aankomsttijden en perronsporen en -fasen: http://nsdr.bemined.nl/2015-6/ De AMRO is nog niet opgenomen in de reisplanner, ik vermoed dat men niet te vroeg definitief groen licht wil geven. In de tabellen hiervan zijn dus nog geen perronsporen en tussenstops opgenomen, maar de ritten zelf wel. Dus voor wie nog niet weet welke ritten er gepland zijn voor de AMRO bij deze: http://nsdr.bemined.nl/2015-6/1000-ma.html (maandag t/m zaterdag) http://nsdr.bemined.nl/2015-6/1000-zo.html (zondag) |
15-09-2015 19:44:10 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
Op zondag geen 1056/1051? %03% |
15-09-2015 20:07:26 | ||
---|---|---|
michaben
|
Nee die is er wel, er zat een klein foutje in het scriptje dat de personeelsdiensten combineerde met de statische dienstregeling. |
15-09-2015 20:18:44 | ||
---|---|---|
Daan!
|
Waarom gaan de AmRo-ritten per 4 omhoog? |
15-09-2015 20:43:21 | ||
---|---|---|
bart84
Moderator |
Omdat alle binnenlandse treinnummers per uur 4 omhoog gaan ten opzichte van het vorige uur. Denk dat je met je vraag bedoelt, waarom er slechts een uursdienst is in de 1000 serie? Mvg. Bart |
15-09-2015 21:02:09 | ||
---|---|---|
MasterE
|
De uurdienst is er om een marge te hebben met het beschikbare materieel per Drgl 2016 rijdt de 1000 serie 2x per uur. Mcn Asd |
15-09-2015 23:34:12 | ||
---|---|---|
Daan!
|
Dank |
29-09-2015 16:56:46 | ||
---|---|---|
michaben
|
Het blijft akelig stil over het gaan rijden van de 1000 serie, de ritten zijn nog altijd niet opgenomen in de reisplanner. Inmiddels heeft de NS wel een nieuwsbericht uitgebracht over de uitbreiding, maar men houdt het slechts op 'Binnenkort'. In het wijzigingsblad lijkt wel alles gereed te zijn voor de invoer van de AMRO, maar men durft het licht nog altijd niet op groen te zetten blijkbaar. Terwijl er ondertussen dusdanig veel proefritten zijn dat ze soms zelfs op het halve uur (op de tijden van de 4e ICD die pas in 2016 gaat rijden) langskomen. |
30-09-2015 18:30:00 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
De directie heeft gister besloten het Sandwich bedrijf een week uit te stellen , er moeten nog enkele puntjes op de i gezet worden t.a.v de toelating door Il&T MCN ASD |
30-09-2015 20:25:48 | ||
---|---|---|
AgentX
|
En over wat voor puntjes hebben we het dan? |
18-10-2015 15:33:10 | ||
---|---|---|
fred67nl
|
Een probeerseltje. Even een vraagje, Kan iedereen hier dit bestand zien en of downloaden? https://cloudup.com/c76BrM_acFd Groeten, Fred http://mijnmodelspoor-entreinwereld.blogspot.com/ |
18-10-2015 15:35:44 | ||
---|---|---|
ricohallo
|
Ik wel. |
18-10-2015 15:37:36 | ||
---|---|---|
PimTH
|
Ik ook. Ziet er interessant uit. |
18-10-2015 15:40:40 | ||
---|---|---|
fred67nl
|
Staat nog aan een beginfase. Ik ga ook geen datum noemen wanneer het klaar is.%08% Groeten, Fred http://mijnmodelspoor-entreinwereld.blogspot.com/ |
Deze forumdiscussie is gekoppeld aan de RailWiki.nl pagina): Wijzigingsblad 5 oktober 2015 |