12-09-2014 17:11:05 | ||
---|---|---|
dennistd
|
Uit een e-mail die ik kreeg van een uitzendbureau: QuoteHet lijkt mij aannemelijk dat dit over de 1700-locs gaat |
12-09-2014 17:18:43 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Hoezee, eindelijk de naar mijn inziens al veel te lang uitgestelde LT2 revisie? 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
12-09-2014 18:29:48 | ||
---|---|---|
thom
|
Misschien handig even te vermelden om welke nedtrain locatie het gaat, kan bijna niet anders dan Hlm maar toch... |
12-09-2014 18:43:51 | ||
---|---|---|
edje
|
Gaat om Maastricht. Ik had de mail ook. |
12-09-2014 20:52:33 | ||
---|---|---|
M-BASS
|
Ik betwijfel of het om alle 1700's gaat, aangezien de 186's afgeleverd worden en daarmee een aantal 1700's vervangen. |
12-09-2014 21:37:11 | ||
---|---|---|
thom
|
Dat zal wel meevallen, het aantal 1700 die vrijkomen door dat de ICR stammen op de HSL komen te rijden achter de Traxxen zal niet veel schelen vna het aantal dat men nu weer nodig heeft voor de stammen DDAR Sowieso kan het ook niett om een al te groot aantal lokken gaan of niet zo'n uitgebreide revisie gaan gezien de looptijd maar is tot en met Februari... |
13-09-2014 02:54:17 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Voor de statistieken: de vierde loc voor het DDAR festijn wordt de 1737, staat momenteel nog defect in Mt (evenals de 1740). 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
13-09-2014 10:20:06 | ||
---|---|---|
AJT
|
Quote Worden de locs dan ook opnieuw geverfd? Zijn de locs wel aan toe. |
13-09-2014 10:33:34 | ||
---|---|---|
sfj
|
Dat worden ze zeker vooralsnog niet. Had je kunnen weten want de 1756/1762 staan al een paar weken op de Zaanstraat, zonder exterieur te zijn opgeknapt. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
13-09-2014 11:16:21 | ||
---|---|---|
rick
|
Aangezien het onderhoud waarover wordt gesproken pas op 27 oktober begint kan je dat niet afleiden uit de locs die nu behandeld zijn. Tenzij dat hetzelfde onderhoud betreft maar dan zou ik niet spreken van een begin eind volgende maand. |
13-09-2014 13:31:30 | ||
---|---|---|
AgentX
|
Quote En dat is dan ook het laatst waar men zich mee bezig houdt. |
13-09-2014 18:39:18 | ||
---|---|---|
sammy
|
Quote De 1740 heeft inmiddels al de automatische koppeling ontvangen: https://www.flickr.com/photos/leurske01/15039686998/in/photostream https://www.flickr.com/photos/leurske01/15039596480/in/photostream Laatst bewerkt door sammy op 13-09-2014 18:41 |
13-09-2014 20:09:21 | ||
---|---|---|
thom
|
Quote Denk je dat de locs die nu hun herindienststellings beurt krijgen, over een maand weer naar binnen gaan? |
13-09-2014 20:15:28 | ||
---|---|---|
edje
|
NS en NedTrain kennende..... Ja😆 |
13-09-2014 20:27:20 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Quote Herindienststelling? Alle op dit moment bekende nieuwe DDAR locs waren reeds in dienst en zijn, voor zover ik weet, enkel aangepast voor het DDAR-gebeuren. Van eventueel groot onderhoud/revisie is geen sprake geweest, het zou dus best kunnen dat ze binnenkort alsnog daarvoor opnieuw worden binnen genomen te Mt. 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
13-09-2014 23:04:47 | ||
---|---|---|
rick
|
QuoteNee maar dat zeg ik ook niet. Al geef ik Edje wel gelijk dat het niet eens gek is gezien de NS.%08% |
18-09-2014 06:16:25 | ||
---|---|---|
RBNrd
|
De 1729 is overgebracht naar Onnen. |
18-09-2014 06:18:10 | ||
---|---|---|
sfj
|
Wat gaat er in Onnen mee gebeuren vraag ik me dan af. Want Onnen is van oudsher niet echt een plek waar aan 1700en gesleuteld werd als ik het goed heb. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
18-09-2014 07:05:36 | ||
---|---|---|
RBNrd
|
Nieuw project na het project van de SLT's misschien? |
18-09-2014 18:07:25 | ||
---|---|---|
dh3201
|
Of gewoon daar neerzetten omdat daar ruimte is? Shqiperise-lopers? |
18-09-2014 18:55:50 | ||
---|---|---|
vrijgezel
|
Omdat de daar terzijde gestelde stellen Mat'64 geleidelijk worden afgevoerd via Zaanstraat naar HKS ontstaat daar i.d.d. ruimte. Echter hiermee wordt het speculeergehalte wel hoog (en ook het gevaar van afdwalen van "ontwikkelingen loc's 1700)! |
18-09-2014 22:28:14 | ||
---|---|---|
timtrein
|
Als het om ruimte zou gaan dan hadden ze er wel tien tegelijk meegenomen. En ik denk dat er dichter bij Maastricht dan ook wel ergens een plekje te vinden is... |
18-09-2014 22:34:50 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Wellicht voor opleidingsdoeleinden (met het oog op de aankomende revisie en het feit dat Mt volop personeel zoekt en zodoende er wellicht, al dan niet tijdelijk, mensen uit On in Mt komen te werken?) ? 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
19-09-2014 09:00:46 | ||
---|---|---|
sfj
|
Laten we maar stoppen met speculeren en wachten tot er een mededeling over komt. Of open een apart topic over de 1729 in Onnen en speculeer er daar op los zonder dit topic te vervuilen. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
06-10-2014 09:14:15 | ||
---|---|---|
rob46
|
1763 is ook voorzien van een AK en staat met stam 7310 in Aswplz. 57 jaar OV-fotografie. |
09-10-2014 09:44:25 | ||
---|---|---|
rob46
|
1700-en bestemd voor DD-AR: 1733,1737*,1740*,1741,1755,1756*,1757,1759,1762*,1763* en 1766. *)zijn reeds voorzien van AK. 57 jaar OV-fotografie. |
09-10-2014 09:47:19 | ||
---|---|---|
sfj
|
Mogen we hieruit opmakend dat de 1755 weer rijvaardig wordt gemaakt? Die staat/stond al een paar jaar als verwarmingsloc op de Wgm. Bedankt voor de info Rob! Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
09-10-2014 09:57:50 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
Toen ik een paar weken terug de 1755(dacht ik) op de Wgm zag staan zag ie eruit als nieuw! dus ik heb zo`n flauw vermoeden dat dat is gebeurd.%08% MCN ASD |
09-10-2014 10:14:12 | ||
---|---|---|
rick
|
In de laatste Rail Magazine staat dat NS nu de locs uit de reeks 1701-1729 te koop aanbied. Zijn dit niet interessantere locs voor de goederenvervoerders dan de 1600'n omdat ze jonger zijn en de mogelijkheid hebben voor dubbeltractie? Het is dan wel een nadeel dat een revisie nodig is. |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
09-10-2014 10:28:09 | ||
---|---|---|
rob46
|
Quote1755 ging op 26-9 naar het Ob Mt. 57 jaar OV-fotografie. |
09-10-2014 11:39:18 | ||
---|---|---|
mich
|
Quote Goederenvervoerders maken vaak een rekensommetje. Rekensommetje bij een voorbeeld 1800: 150.000 aanschaf + 5000 onderhoud per jaar. Ik weet haast zeker dat dat bij de 1700 veel hoger zal liggen en dan is het met de beperkte gebruiksmogelijkheden sinds het wegvallen van Emmerich niet snel interessant. Of de loc 15 of 30 jaar oud is maakt niet zoveel uit, zeker niet als de 30 jaar oude loc een jongere revisiedatum heeft, goede tractiemotoren, bijna geen storingen kent. |
09-10-2014 16:02:22 | ||
---|---|---|
NS1707
|
Quote Bedankt voor het melden maar dit zijn er 11, zijn de andere 7 nog niet bekend of komen er eerst 11 stammen? Toch bedankt voor de nummers. |
09-10-2014 21:39:27 | ||
---|---|---|
sfj
|
De afdwaling over dubbeltractie 1600/1700 en belasting ervan heb ik even afgesplitst naar een nieuw topic. Dan kunnen we het hier weer over de daadwerkelijke ontwikkelingen van de locs serie 1700 hebben. https://www.somda.nl/forum/15505/Mogelijke+dubbeltractiebelasting+locs+16001700/ Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
10-10-2014 00:50:52 | ||
---|---|---|
2296
|
Quote De 1755 staat alweer ( in ieder geval vanaf 4-10) op de Wgm als verwarmingslok. Laatst bewerkt door 2296 op 10-10-2014 00:51 |
21-10-2014 14:24:19 | ||
---|---|---|
rob46
|
Vandaag sleepte VolkerRail twaalf terzijdegestelde 1700-en van de Dgr naar Mt. het betreft 1702, 1704, 1706, 1709, 1712, 1716, 1719/1721, 1723, 1724 en 1726. Plaatje Cl zie:https://www.flickr.com/photos/rob46/15405896310/ 57 jaar OV-fotografie. |
22-10-2014 20:25:20 | ||
---|---|---|
rob46
|
Aansluitend sleepte VR gisteravond in totaal elf locs vanuit Mt retour naar Dgr. Het konvooi werd echter op Cmb geplaatst aangezien de VRlocs elders ingezet moesten worden. Van Mt naar Cmb ; 1713, 1722, 1703, 1727, 1725, 1710, 1701, 1850, 1839, 1843 en 1844. Vanmorgen kwamen de eerste 6 locs naar de Dgr, in de middag werden de overige 5 locs overgebracht. Alle locs hebben in het Ob Mt onderdelen tbv de aangewezen DDAR-locs afgestaan. 57 jaar OV-fotografie. |
22-10-2014 21:14:17 | ||
---|---|---|
sfj
|
Overbodig bericht en de reacties daarop verwijderd. Dit topic gaat over de 1700'en en niet over sentimentele waarde. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
23-10-2014 09:50:40 | ||
---|---|---|
sjaak72
|
uit het OD topic van vandaag, om later onnodig zoeken te voorkomen.Quote |
23-10-2014 22:03:01 | ||
---|---|---|
PimTH
|
Is het wel doorgegaan? Want in datzelfde dagtopic is verder niks te lezen over het transport, net als op de andere bekende fora, dus niemand van de fora heeft hem gespot. |
23-10-2014 22:34:32 | ||
---|---|---|
broek53
|
Vermoed inderdaad van niet. Het was een verzoek van NedTrain de locs heden over te brengen, maar dat is waarschijnlijk niet gelukt. Wat niet wegneemt dat het de volgende drie DDAR-locs zijn. |
24-10-2014 10:18:37 | ||
---|---|---|
Pim530
|
Jawel, zij kwamen gisteren rond 20 uur door Ut ri. Asd. |
25-10-2014 05:07:18 | ||
---|---|---|
broek53
|
De 1736 en 1749 komen trouwens niet voor op het lijstje dat rob46 een tijdje geleden gepost heeft. De planning is blijkbaar veranderd. |
25-10-2014 09:00:43 | ||
---|---|---|
NS1707
|
Op dat lijstje stonden 11 locs, ze zeiden dat er 18 stammen kwamen, dus er zijn wwatschijnlijk 7 locs nog nodig. |
25-10-2014 09:43:15 | ||
---|---|---|
rob46
|
Het lijstje was een eerste aanzet, de 1755 is inmiddels afgevallen. 57 jaar OV-fotografie. |
26-10-2014 09:39:52 | ||
---|---|---|
simon8648
|
Quote Ik zag net vanuit de icd naar Bd dat de 1749 en 1759 waren voorzien van automatische koppelingen. Mvg Simon8648 |
26-10-2014 10:19:06 | ||
---|---|---|
thom
|
Dat zal Michiel ook zeker bedoeld hebben met "DDAR geschikt gemaakte loks" |
06-11-2014 23:41:46 | ||
---|---|---|
broek53
|
De veel besproken 1755 is (officieel) heden van verwarmingsloc voor NS Int weer een gewoon inzetbare loc voor heel NSR geworden. |
07-11-2014 00:21:24 | ||
---|---|---|
Frontier
|
- Laatst bewerkt door Frontier op 28-06-2015 21:47 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
07-11-2014 06:38:35 | ||
---|---|---|
NS1707
|
De 1770 rijdt ook overbrengingsritten Wgm-Bkh. |
07-11-2014 10:23:40 | ||
---|---|---|
rob46
|
De update lijst klopt niet. 1705, 1707, 1711, 1715 en 1717 kwamen op 9-7 naar Mt en de 1720 op 21-10 naar Mt. Alle verkoop/terzijde/sloop mat.mutaties weer zoals gebruikelijk in de volgende editie van het boek SPOOR. Laatst bewerkt door rob46 op 07-11-2014 10:24 57 jaar OV-fotografie. |
07-11-2014 10:47:27 | ||
---|---|---|
sjoerd
|
De updatelijst van Frontier (complimenten trouwens) klopt wel. Dat er enkele mutaties zijn is wat anders en daar vraagt hij ook om. Een beetje waardering mag wel! |
07-11-2014 11:10:35 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Quote Hebben die recent nog plaats gevonden? Want voor zover ik weet is de 1770 al enkele maanden defect en zodoende alleen in gebruik als verwarmingsloc. Quote Ik pas het aan. %02% 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
07-11-2014 12:04:48 | ||
---|---|---|
rob46
|
1770 heeft een opknapbeurt in Ob Mt gehad. 57 jaar OV-fotografie. |
07-11-2014 13:31:07 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Ah, kijk eens aan. %02% Gaat die voortaan ook mee rouleren in de ICB diensten of blijft het alleen bij overbrengingsritten (aangezien de 1770 als enige van de DDM1 locs uitsluitend overbrengingsritten deed/doet)? 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
07-11-2014 20:29:31 | ||
---|---|---|
Sully123
|
Meen dat ie al ICB gedaan heeft in oktober. Weet niet zeker. Heb wel andere nummers gezien dan eerder. oa 1748, 1766 en de 1774. |
07-11-2014 21:19:48 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Jottem, maar dat is allemaal niet noemenswaardig, dat zou enkel de 1770 zijn, maar zonder zekerheid hebben we er niets aan. 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
07-11-2014 22:08:34 | ||
---|---|---|
Sully123
|
ik hoopte er media van te hebben, maar helaas niet. Dus ik kan idd niet bevestigen. |
14-11-2014 15:59:56 | ||
---|---|---|
rob46
|
QuoteRijdt vandaag in de 3600-serie. 57 jaar OV-fotografie. |
17-11-2014 17:03:55 | ||
---|---|---|
rob46
|
QuoteVR 203-1 sleepte 1729 vanuit On via Lls weer retour Dgr. 57 jaar OV-fotografie. |
18-11-2014 13:24:30 | ||
---|---|---|
RBNrd
|
Is gebruikt voor het voorbereiden van de LT2 revisie. |
30-11-2014 11:31:21 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
Welke locs zijn nu geschikt voor DDAR?Ik zag laatst op Zaanstraat de 1736 met bsi voor een stam staan. |
30-11-2014 11:50:20 | ||
---|---|---|
PimTH
|
Een paar berichten terug staat een mooi lijstje. Kijk daar eens naar. |
30-11-2014 20:50:52 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
Klopt, maar er zullen er wel weer een paar bij zijn. |
30-11-2014 21:32:49 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Valt tegen, alleen de 1733. Lijstje is bijgewerkt inmiddels. 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
01-12-2014 15:48:31 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
Haha, ik vraag me af of ze per 14 december 11 stammen kunnen inzetten |
01-12-2014 15:59:14 | ||
---|---|---|
NS1707
|
Ze gaan nu voor de 10 stammen per 14/12, ook dat is zowat onmogelijk, of volle toeren draaien! |
01-12-2014 15:59:38 | ||
---|---|---|
moderator
Moderator |
De inzet van DD-AR mag worden besproken in https://www.somda.nl/forum/15638/Ontwikkelingen+DD-AR/, bovendien heeft ICRm-fan in dat topic dezelfde vraag gesteld. Hier alleen de 1700'en dus. Met vriendelijke groet, Het moderator team |
12-12-2014 23:20:04 | ||
---|---|---|
MikeMike
|
Net gelezen dat de 1755 weer in dienst gaat.. De loc kan gewoon nog rijden.. Een jaartje terug zag ik m met ICRm aan t rangeren op de Wgm.. |
12-12-2014 23:25:44 | ||
---|---|---|
sfj
|
Die rijdt al zeker een paar weken weer hoor. Lees even een klein stukje terug in dit topic Laatst bewerkt door sfj op 12-12-2014 23:26 Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
13-12-2014 00:40:53 | ||
---|---|---|
thom
|
Quote Als ie kan rangeren, dan kan ie toch rijden? |
13-12-2014 13:08:04 | ||
---|---|---|
AgentX
|
Dat zegt ie toch ook? |
13-12-2014 17:13:26 | ||
---|---|---|
sfj
|
De 1708/1718/1742/1747 zijn weg uit de Haarlemse driehoek hoorde ik vandaag. Op Dgr zag ik ze niet staan. Iemand een idee waar ze naar toe zijn en wanneer dat transport heeft plaatsgevonden ? Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
13-12-2014 22:14:56 | ||
---|---|---|
M-BASS
|
Zou me niets verbazen als ze naar Mt zijn gegaan, voor pluk. |
14-12-2014 15:51:27 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
1708, 1718, 1742, 1747 staan in de tuin van werkplaats Haarlem. Net gezien (15:51) vanuit de trein |
18-12-2014 16:42:42 | ||
---|---|---|
rob46
|
Nieuwe DDAR-locs: 1732 en 1767. 57 jaar OV-fotografie. |
29-12-2014 09:34:47 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
Te Zaanstraat zag ik daarnet loc 1756, 1734 en 1766 staan op de sporen waar de afgelopen tijd de toekomstige DDAR locs stonden. Misschien dat dit ook DDAR locs worden...? |
29-12-2014 09:38:33 | ||
---|---|---|
Bert13
|
Zou kunnen, maar op Aswplz staat bijvoorbeeld ook de reserveloc voor de IC Berlijn en 1700'n om nachttreinen naar de Wgm te brengen - het hoeft dus niks te betekenen. Gelukkig heeft @rob46 het hierboven al voor je uitgezocht: https://www.somda.nl/forum/15506/p511182/ He fought bravely, but lost the battle against technology - 07-06-2015 |
29-12-2014 09:41:03 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
Ze stonden apart. De locs voor ICB en CNL staan vaak dichtbij de sporen naar Shl waar ook de rijtuigen staan. |
29-12-2014 10:13:23 | ||
---|---|---|
NS1707
|
Quote De 1756 had stam 7338 toch al? |
29-12-2014 10:59:21 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
Nee, stam 7338 en 1756 zijn beide nog niet in dienst |
29-12-2014 11:08:39 | ||
---|---|---|
Bert13
|
De 7338 was de eerste in dienst, deze is toen samen met de 1762 naar Mtwpl gebracht, zo is (opnieuw...) eerder in dit topic te lezen: https://www.somda.nl/forum/15638/p509128/ He fought bravely, but lost the battle against technology - 07-06-2015 |
29-12-2014 11:16:55 | ||
---|---|---|
279
|
7338 is van Aswpl naar Mt gebracht en heeft nog niet in de reizigersdienst gereden. 1762 is van de 7338 af gehaald en gekoppeld aan 7373. |
29-12-2014 12:22:58 | ||
---|---|---|
klaass16
|
De 1ste stam was toch de 7339? Die begonnen was in een ik meende 14x00. En met de 1758 of 1759 http://www.flickr.com/photos/39674979@N07/ |
29-12-2014 12:29:38 | ||
---|---|---|
Bert13
|
Nee, dat was de eerste in reizigersdienst (7339+1759 als 14895 op 06/12 inderdaad), ik wilde alleen even duidelijk maken dat stam 7338 al zelfstandig gereden had, TOEN met loc 1762.. He fought bravely, but lost the battle against technology - 07-06-2015 |
29-12-2014 12:30:20 | ||
---|---|---|
broek53
|
De eerste rijdende wel. De 7338 is al een paar maanden geleden als eerste afgeleverd en heeft met de 1762 alleen proefritten gereden. Hij staat sindsdien in Maastricht om de monteurs van NedTrain te leren hoe je ermee om moet gaan. |
29-12-2014 12:32:54 | ||
---|---|---|
klaass16
|
Is dit dan de enigste stam die nog gebruikt word voor herinstructie voor werkend personeel aan de ddar? http://www.flickr.com/photos/39674979@N07/ |
29-12-2014 17:27:45 | ||
---|---|---|
broek53
|
Ja, de stammen die in Amersfoort en Nijmegen gestaan hebben (voor instructie aan de storingsmonteurs) zijn al meteen na 15 december in dienst gegaan. |
29-12-2014 21:58:18 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Quote En inderdaad, navraag leert dat de 1734 en 1766 DDAR locs zijn geworden. 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
29-12-2014 22:38:14 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
Weet iemand wat de 1767 vandaag in mt deed? |
29-12-2014 23:02:49 | ||
---|---|---|
thom
|
Die machines zijn daar in onderhoud, dus dat zal de reden wel zijn of herstelling van een storing Laatst bewerkt door thom op 29-12-2014 23:03 |
30-12-2014 10:02:36 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
Ik zat zelf te denken aan een LT2 revisie, maar dat is gissen |
30-12-2014 21:50:00 | ||
---|---|---|
rolandrail
|
. Laatst bewerkt door rolandrail op 04-01-2015 15:49 |
30-12-2014 21:54:13 | ||
---|---|---|
sfj
|
Dat was inderdaad de 7317 met 1767. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
31-12-2014 17:28:46 | ||
---|---|---|
RBNrd
|
Zowel DDAR als 1700 is daar in onderhoud, dus is normaal dat deze stammen daar te zien zijn. |
31-12-2014 22:00:57 | ||
---|---|---|
279
|
als alles gelukt is, is de 1766 van Aswpl naar Mt gegaan om met een DDAR-stam te combineren. |
02-01-2015 05:43:56 | ||
---|---|---|
sfj
|
Op 1 januari in Mt op spoor 75 (vanuit Mtn gezien): Gekoppeld: 1721,1723 1702 1706 1726 1712 1716 Na het wissel: (1840 1854 1858 1846 gekoppeld) en 1707 1728 1724 1719 1709 1720 1704 Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
04-01-2015 13:25:27 | ||
---|---|---|
sfj
|
Quote 1732 zal wel niet doorgegaan zijn want die reed vandaag ic 240, zonder bsi. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
05-01-2015 19:04:18 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Inderdaad, volgens welingelichte bronnen is de 1732 tot op heden (nog) niet aangepast voor DDAR gebruik. Tevens is de loc gisteren na de (70)142 naar Amf gegaan voor instructiedoeleinden. 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
13-01-2015 03:39:55 | ||
---|---|---|
Frontier
|
1743 is aangepast voor DDAR gebruik. 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
13-01-2015 10:42:58 | ||
---|---|---|
M-BASS
|
Klopt, ik zag m gister al in dienst rijden met DDAR rondom ehv, in de 9600. Laatst bewerkt door M-BASS op 13-01-2015 10:44 |