01-10-2006 21:18:39
elizabeth
elizabeth
Wie kan mij helplen aan de dienstregeling van de overbrening van de 6102 van uit Ldd naar Apn. Dat was in de nacht van woensdag 27-09-'06 op donderdag 28-09-'06. Het gaat mij vooral om de route. Had gehoord dat ze op tijd uit Gv weg moesten, maar hoe verder. Dit met het punt hoe ze eventuweel de spanningsloze brug bij Leiden Lammerschans hebben genomen. Of dat ze kop maken bij Moordrecht aansluiting.  

02-10-2006 16:45:51
treinfan
treinfan
28-09 is een paar dagen voor je bericht  

02-10-2006 17:09:08
mark
mark
Ja, maar dat neemt niet weg dat er gevraagd kan worden naar de route van deze rit...  

02-10-2006 18:04:34
jacokran
jacokran
Als ik er nog een vraag bij mag stellen: Kan het lightrail die rit op eigen kracjht maken? Hij heeft nl. alleen ATB-NG.  


02-10-2006 18:09:16
gertjan
gertjan
Ja, die kan op eigen kracht rijden, omdat deze op het dak een downchopper heeft zitten, die de 1500 volt omzet naar een lagere spanning. Dat is nodig omdat ook op Gd - Apn 1800 op de draad staan.
Deze tram heeft echter niet op eigen kracht gereden, omdat deze tram dat niet mag. De tram is alleen toegelaten als krachtvoertuig op het traject Apn - Gd.


- - - Hierlangs afscheuren - - -
 

02-10-2006 18:18:26
aestudent
aestudent
Volgens mij is dit 'm, gesleept door een Railion-loc...

92541
Ldd v 22.57
Ypb - 23.01
Vb - 23.05
Bkh - 23.07
Gv a 23.10

92542
Gv v 23.41
Laa - 23.44
Gvm - 23.48
Vst - 23.56
Dvnk - 00.00
Vkbr - 00.01
Ledn a 00.05

92544
Ledn v 00.52
Gwt - 00.53
Ld - 00.54
Ldl - 00.57
Rskbl - 00.58
Ztww a 00.58
Ztww v 01.06
Ztwo - 01.12
Apn a 01.23
 

04-10-2006 12:12:12
elizabeth
elizabeth
Ik had inderdaat gehoord dat het met een Railionlok zou gaan gebeuren, maar zeker was het niet. Dit omdat de overbergenings ritten naar Driebergen Zeist wel op eigen kracht zijn gegaan. En er een HTMer als mcn was gesteld.  

04-10-2006 15:10:20
felix
felix
Een HTMer vertelde mij gisteren dat ze op eigen kracht (40 km/u) hebben gereden  

04-10-2006 16:51:45
nsr1855
nsr1855
Schiet dan wel op

Laatst bewerkt door nsr1855 op 04-10-2006 16:52
 

04-10-2006 17:42:41
tgvfan
tgvfan
Een ander light rail dingetje.... Op donderdag en vrijdag is dat FLIRT geval ook aan het testen op de HSL-Zuid. Geen idee over overbrengingen e.d. (heelaas)  

04-10-2006 18:52:54
dvdhoven
dvdhoven
FLIRT is geen light rail!


Dick van den Hoven
 

04-10-2006 19:18:06
sander11
sander11
Quote
tgvfan: Geen idee over overbrengingen e.d. (heelaas)
Pffff, weten ze dat niet eens daarzo? %03%
 

06-10-2006 09:23:53
seinhuis
seinhuis
Quote
aestudent: Volgens mij is dit 'm, gesleept door een Railion-loc...
[KNIP]
welke datum?
 

06-10-2006 09:33:02
aestudent
aestudent
Vertrek uit Ldd was op 27/9, en dus wel op eigen kracht zoals eerder gemeld.  

06-10-2006 16:19:15
elizabeth
elizabeth
Vandaar die HTMer. Vind het toch vreemd dat de NSers dat niet hebben gedaan. Lijkt mij dat die meer wegbekendheid hebben. Maar als het de HTMer is die vermoed heb je meteen een storingsmonteur bij de hand.
Maar hoe zit het dan met de spanningsloze brug bij Lammerschans?
 

06-10-2006 18:06:33
aestudent
aestudent
Aanloopje nemen? Volgens mij red je dat met 40 km/h wel. Een trein staat immers niet direct stil als de spanning wegvalt...  

07-10-2006 01:48:00
thom
thom
Die HTMér is materieel bekend maar zonder wegbekenheid,
en de wsl bijbehorende NSR of Raillion piloot is wegbekend en niet materieel bekend.

1+1=2
 

07-10-2006 11:22:24
sander11
sander11
Piloten zitten in vliegtuigen... 't is een pilot (en dat kun je dan ook nog eens op z'n Amerikaans uitspreken, om interessant te klinken ofzo ).  

08-10-2006 20:47:17
elizabeth
elizabeth
(Die HTMér is materieel bekend maar zonder wegbekenheid,
en de wsl bijbehorende NSR of Raillion piloot is wegbekend en niet materieel bekend.)
(sorry ik weet niet hoe ik het anders moet doen, heb nu geknipt en geplakt.)

Dus toch die Railioner. Maar dan zonder lok.

Laatst bewerkt door elizabeth op 08-10-2006 20:48
 

08-10-2006 21:20:18
thom
thom
Ach, Pilot, "pylot" of piloot...

Lijkt allemaal op mekaar %02%