phantom
  | Of het hier thuis hoort weet ik niet geheel zeker,maar dat hoor ik dan wel.
Ik zit naar aanleiding van dat aangehaalde document met een vraagje over het volgende:
Rijswijk - Delft, Spoorzone Delft (2 sporige tunnel) feb 2015 waarschijnlijk
en
Rijswijk - Delft, Spoorzone Delft (4 sporige situatie) 4 Sporige tunnel wordt pas in 2020 in exploitatie genomen. (Indienstname afhankelijk van besluitvorming binnen PHS)
Aangezien Delft heel de tijd al een grote bouwput is en men dus een 4 sporige tunnel aan het aanleggen is,maakt men dan niet gelijk alle 4 de sporen klaar voor gebruik ?
(ofwel legt men gelijk de 4 sporen neer waarbij er dan 2 niet zouden worden gebruikt)
Je kan de capaciteit van die 4 sporen daar toch best gebruiken in de DRGL van 2015 voor extra treinen die b.v. door Delft heen moeten maar er niet stoppen ?
Om maar een voorbeeld te noemen.
Laatst bewerkt door moderator op Zondag 01 mrt 2015 om 19:03:32, reden: Wijziging topictitel
Doe maar normaal,dan doe je al gek genoeg. |