08-01-2015 15:27:21 | ||
---|---|---|
sfj
|
Klopt, 7639 is dan de laatste. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
08-01-2015 16:42:03 | ||
---|---|---|
Frontier
|
In Hlmwph is de mBk van de 7524 inmiddels binnen gezet, aannemelijk dat men met het herstel gaat beginnen? 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
08-01-2015 16:50:34 | ||
---|---|---|
klaass16
|
De ABvk was er toch bij betrokken? Die was het zwaarst getroffen. Front ingedrukt. Glas van 1ste klas (beneden) kapot http://www.flickr.com/photos/39674979@N07/ |
08-01-2015 16:55:26 | ||
---|---|---|
sfj
|
Nope, de mBk heeft de grote klap gehad. Er zal door de hele trein wel wat gesneuveld zijn door rondvliegend puin. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
08-01-2015 17:04:05 | ||
---|---|---|
martijn
|
Klopt, ik zat in de achteroplopende ABvk en die is, op wat kapotte treeplanken na, redelijk ongeschonden gebleven. |
08-01-2015 17:14:03 | ||
---|---|---|
klaass16
|
Weet niet of het al besproken was.. maar dan ben ik wel benieuwd in welk rijtuig dan het glas van de 1ste klas gesnegesneuveld is. Wss het rijtuig achter de mBk dan? http://www.flickr.com/photos/39674979@N07/ |
08-01-2015 20:41:06 | ||
---|---|---|
Daan!
|
Lijkt me dat dat niet anders kan aangezien de ABv de mBk volgt en de ABvk helemaal achterop zit. |
08-01-2015 21:00:31 | ||
---|---|---|
broek53
|
Of het nou erg belangrijk is welke ramen er precies uit liggen, waag ik te betwijfelen, maar in ieder geval meldt Haarlem schade aan de zijkant van alle rijtuigen. |
08-01-2015 21:41:16 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Van een afstand zag de mBk er destijds veruit het meest beschadigd uit. Nadien zijn er over drie plaatsen op de mBk afdekzeilen gelegd, plus eentje over een plek op de aangrenzende ABv. 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
15-01-2015 22:08:41 | ||
---|---|---|
broek53
|
Vandaag is de 7539 naar de Zaanstraat gegaan om als laatste verlengd te worden tot 7639. |
18-01-2015 12:54:55 | ||
---|---|---|
aarclay
|
Ik heb nu al enkele keren gezien dat het sluitsignaal bij de deuren soms tijdens een tussenstop blijft hangen, en constant blijft piepen met een rode knipperende lamp terwijl de andere deuren nog geopend zijn. Het gebeurt dan bij een enkele bak... Is dit een bekend probleem? Choo choo..... |
18-01-2015 13:00:30 | ||
---|---|---|
sfj
|
Dat is inderdaad een storing die vaker voorkomt. Kerende 3400 staat dan 10 minuten te piepen op Hn. Vaak beide deuren van dezelfde bak. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
18-01-2015 13:03:56 | ||
---|---|---|
ricohallo
|
Gisteren ook bij de ABv van de 7503 in de 3450 te Hlm. Beide deuren zo'n 25 minuten te piepen op Hlm. |
18-01-2015 13:52:01 | ||
---|---|---|
AgentX
|
En zojuist nog in Wd, bij DDZ 7534 in de ABv. |
26-01-2015 08:15:32 | ||
---|---|---|
Lovers83
|
Zojuist ook weer 7503 in de kering 8825/2020 op Ut gezien met hangende sluitsignaal. HC kon het wèl oplossen door kort te sleutelen |
26-01-2015 11:33:59 | ||
---|---|---|
aarclay
|
Duidelijk dus een storing die vaker voorkomt, blijkt maar weer. Choo choo..... |
26-01-2015 12:40:09 | ||
---|---|---|
Bert13
|
Vaker? Al vanaf ongeveer de tweede reizigersrit dat DDZ bestaat Vooral op eindpunten zoals Hlm kom je het nogal eens tegen. |
26-01-2015 13:34:43 | ||
---|---|---|
maigoda
|
Quote Ook met gewoon sleutelen is het op te lossen. Eigenlijk is het helemaal geen probleem. De deur sluit toch wel. Het is alleen maar irritant dat het sluitalarm continu af gaat. Groetjes, Emiel |
26-01-2015 13:55:30 | ||
---|---|---|
aarclay
|
En reizigers die zich onnodig gaan haasten... Choo choo..... |
26-01-2015 14:07:30 | ||
---|---|---|
Lovers83
|
Is msschn een bug wat nog weggejaagd moet worden. Met kort sleutelen bedoel ik eig meer even 1 seconde sluitfluiten en de irritante pieper is zo verdwenen Je kan ook de deur gewoon dichthouden |
26-01-2015 20:34:51 | ||
---|---|---|
sjaak72
|
Quote De spots van vandaag geven 1 maal aan dat de 7639 is afgeleverd. Het DDZ project zit er dus op %08%. Laatst bewerkt door sjaak72 op 26-01-2015 20:35 |
26-01-2015 20:50:40 | ||
---|---|---|
sebasss
|
Hoe staat het met het andere DDZ project? De noodremoverbrugging. |
26-01-2015 22:25:47 | ||
---|---|---|
rolandrail
|
Daar is men inmiddels mee bezig, had laatst een DDZ waar dat al ingebouwd was. Stelummer onthouden, het is maar werk %08% |
26-01-2015 22:27:39 | ||
---|---|---|
sfj
|
Sowieso de 7536, dat was het prototype Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
27-01-2015 11:33:02 | ||
---|---|---|
AgentX
|
... en rijdt momenteel in de reizigersdienst rond met werkende noodremoverbrugging. |
30-01-2015 00:29:45 | ||
---|---|---|
broek53
|
QuoteDat was maandag jl. Ik ben echter geen spot van de 7639 tegengekomen tot nu toe. Is het wel zeker dat de 7639 in dienst is? Laatst bewerkt door broek53 op 30-01-2015 00:30 |
30-01-2015 09:13:31 | ||
---|---|---|
sjaak72
|
Ik kwam afgelopen maandag wel een spotmelding tegen van de 7639. Helaas is deze nu verdwenen en helaas heb ik niet vermeld wie deze spotmelding heeft gedaan. Ik vermoed dat het DDZ project nog niet helemaal is afgerond. |
30-01-2015 10:40:52 | ||
---|---|---|
nedtrain25
|
De 7639 staat te Ldd en wacht op herstel van wat schade op het dak nadat het 2 weken geleden de bovenleiding naar beneden had getrokken op Ldd. Dit heeft het stel overigens gedaan toen het nog de 7539 was. Om het DDZ project af te ronden is het gesleept naar Aswpl. Dus het zal een kwestie van een paar dagen zijn voordat het stel op de baan zal verschijnen. |
30-01-2015 11:54:38 | ||
---|---|---|
broek53
|
Aha. Weet je wanneer de 7639 (terug)gekomen is naar Ldd? |
Tevreden over Somda? Overweeg dan eens een vrijwillige donatie, alvast bedankt! |
30-01-2015 11:58:09 | ||
---|---|---|
nedtrain25
|
Dit was volgens mij vrijdag 23 januari |
28-02-2015 14:16:46 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
Naar alle waarschijnlijkheid gister al afgeleverd en staat vandaag Gdst ts Hlm de 7632 met zijn nieuwe frontje MCN ASD |
28-02-2015 15:13:27 | ||
---|---|---|
klaass16
|
De 7524 zou toch een nieuwe front krijgen? Ik meende dat er een kop van een bvk van een ddar af kwam. ik dacht iets van bak 7061 te lezen. Wat is er met de 7632 aan de hand? http://www.flickr.com/photos/39674979@N07/ |
28-02-2015 16:00:04 | ||
---|---|---|
sjaak72
|
Vermoedelijk rijdt de 7632 nu rond met de bvk van de 7524............. |
28-02-2015 16:43:54 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
De bvk eindigt op 47 dus ik heb geen idee waar die vanaf komt MCN ASD |
28-02-2015 17:16:07 | ||
---|---|---|
Bert13
|
Volgens https://www.somda.nl/matsms/ heeft die inderdaad al die tijd met stam 7632 meegereden. He fought bravely, but lost the battle against technology - 07-06-2015 |
28-02-2015 20:33:41 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
Na het een en ander doorzoeken heb ik de reden gevonden op 21jan aanrijding met een voertuig! Als trein 3661 Quote MCN ASD |
05-03-2015 09:31:23 | ||
---|---|---|
sjaak72
|
Quote DDZ 7639 is op 4 maart 2015 gezien door Somda gebruikers spoorwegen en martijnmet in de 3600. |
13-03-2015 01:55:47 | ||
---|---|---|
Rolffiej19
|
DDZ 7618 Staat in de Werkplaats Zaanstraat voor een aantal CW's en voor de inbouw van enkele klapramen tbv van noodventilatie! Alle DDZ's zullen hierna volgen Laatst bewerkt door Rolffiej19 op 13-03-2015 01:56 MCN ASD |
13-03-2015 11:54:17 | ||
---|---|---|
thom
|
Tevens inbouw noodrem overbrugging als het goed is. |
13-03-2015 20:28:51 | ||
---|---|---|
willem1974
|
Dat zal een van de cw's zijn %08% |
13-03-2015 22:30:03 | ||
---|---|---|
sfj
|
Is een CW die al een paar maanden in behandeling is en al op diverse viertjes toegepast is (op de Zaanstraat). Noodremoverbrugging. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
30-04-2015 11:52:59 | ||
---|---|---|
Daan!
|
Zo te zien staat de AB van stel 7524 weer buiten op Hlmwph, maar nog wel met twee zeilen over dr bak. |
06-05-2015 22:23:51 | ||
---|---|---|
mren
|
Heeft de 7647 recent voetbalvervoer gedaan? Ruim een derde van de klaptafels ontbreekt in de kopbak... |
06-05-2015 22:33:20 | ||
---|---|---|
VIRMm1
|
Met Koningsdag is er ook een hoop gesneuveld in diverse treinstellen. |
06-05-2015 23:42:02 | ||
---|---|---|
moderator
Moderator |
Quote Die staat er echt al ruim een maand. Het wachten is op de mBk, die flink gehavend was, en naar verluidt dus een nieuwe kop gaat krijgen. Wil je het verzoek doen voortaan spotmeldingen in het OD te doen, dit topic is voor ontwikkelingen bedoeld. Met vriendelijke groet, Het moderator team |
06-06-2015 22:31:22 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
De staat van de mBk uit DDZ 7524 op 03-06-15 https://flic.kr/p/thUHHh |
07-06-2015 16:05:25 | ||
---|---|---|
110573
|
Heeft dus inderdaad de kop van Bvk 7061 gekregen. De oranje verf die zichtbaar is onder de raamstijl komt keurig overeen. |
12-06-2015 19:50:56 | ||
---|---|---|
Daan!
|
Er zijn DDZ's met klapramen in de omloop: http://www.beneluxspoor.org/bnls/20150612_180232.jpg Thom op BNLS meldt er het volgende over: Volgens mij worden die ramen aangebracht als ze in de Zaanstraat binnenlopen voor een rits CW's, waaronder ook noodremoverbrugging ed. |
12-06-2015 19:59:10 | ||
---|---|---|
NS1707
|
Aannemelijk de 7618. |
12-06-2015 20:17:30 | ||
---|---|---|
Daan!
|
Hij meldt dat het de 7536 is. |
12-06-2015 20:34:31 | ||
---|---|---|
NS1707
|
Hmm, ik heb foto's gezien van de 7618 in onderhoud met nieuwe klapramen, |
13-06-2015 22:39:18 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
De 7536 stond op 03-06-15 te Zaanstraat. De ramen waren toen net gekit. De 7536 heeft ook Noodremoverbrugging. |
13-06-2015 23:15:49 | ||
---|---|---|
aarclay
|
Valt de bug m.b.t. de knipperende en piepende deursluitingssignaal ook onder de CW? Voor de niet-kenners, soms staat er wel eens een hele bak onnodig en spontaan te piepen tijdens een tussenstop op een station. Choo choo..... |
14-06-2015 11:38:20 | ||
---|---|---|
edward
|
Gisteren stond ook de 7649 met diverse nieuwe ramen op de bovenverdieping te Zaanstraat |
05-07-2015 21:35:17 | ||
---|---|---|
aarclay
|
Vandaag trof ik de 7620 en de 7625 gekoppeld op de Dijksgracht aan. Heeft dit te maken met de CW's van de noodremoverbrugging en de klapraampjes? Choo choo..... |
06-07-2015 02:51:53 | ||
---|---|---|
VIRMm1
|
7620 heeft een aanrijding met een object gehad op een opstelterrein en heeft tevens een defecte compressor, 7625 heeft een gesneuvelde frontruit. Vermoedelijk dus niet voor de CW op de dijksgracht. Laatst bewerkt door VIRMm1 op 06-07-2015 02:53 |
06-07-2015 13:18:02 | ||
---|---|---|
thom
|
Staat me ergens bij dat er een frontruit van een stam gesneuveld was en vervangen is door een ruit van een stam gebruikt is die binnenstond voor de Cw's, aangezien er geen ruit op voorraad was. Mogelijk is dit nu de stam die daarvoor geofferd was en nog in afwachting was van een nieuwe ruit. |
06-07-2015 22:22:16 | ||
---|---|---|
VIRMm1
|
Nee dat is niet het geval. Dan had ik wel getypt Manco/verdwenen voorruit. Met gesneuvelde voorruit bedoel ik ook echt dat de voorruit gesneuveld is. |
07-07-2015 00:53:09 | ||
---|---|---|
thom
|
Aah Een gokje dat er dan nog steeds geen ruiten op voorraad zijn dan |
11-07-2015 11:50:13 | ||
---|---|---|
NS1707
|
Zit nu (Hlm-Amr) in tr 3430 met DDZ 7538. In de 2e bak gezien na de motorwagen (ik ben niet bekend met bakken) zitten onderin 4 klapramen die door de HC bedient kunnen worden. |
11-07-2015 21:08:46 | ||
---|---|---|
thom
|
Dat is dus die hier al meerdere malen genoemde CW. |
16-07-2015 20:25:29 | ||
---|---|---|
Lovers83
|
Leuk filmpje van NS en NedTrain: Van DD-AR naar DDZ-IV in 5 minuten > https://youtu.be/ppxtqDW7joU Laatst bewerkt door Lovers83 op 16-07-2015 20:26 Frequent flyer van Apn - Ut v.v. | OBIS Heavy User |
17-07-2015 17:40:59 | ||
---|---|---|
279
|
Quote we zijn inmiddels beland op 17 juli en de 7620 krijgt een dezer dagen eindelijk zijn nieuwe frontruit op de Wgm. ik begrijp van een nfl dat (sommige?) onderdelen schaars zijn en niet op voorraad liggen... |
05-11-2015 18:21:31 | ||
---|---|---|
michaben
|
De 7501 is vorige week na 4,5 maand geen enkele spot en onvindbaar via ovzoeker weer opgedoken, wat heeft dit stel uitgespookt? Ik heb het stel vandeweek zelf gezien te Rtd, maar omdat ik pas later merkte dat het langdurig afwezig was heb ik niet opgelet of iets bijzonders te zien was. |
05-11-2015 18:33:07 | ||
---|---|---|
nedtrain25
|
De 7501 heeft al die tijd in Ldd gestaan voor een defect aan een wc en is tevens tijdelijk gebruikt als plukstel i.v.m. het gebrek aan bepaalde onderdelen. |
24-11-2015 19:47:15 | ||
---|---|---|
ToH
|
Een jaar terug (20 nov. 2014) had DDZ 7524 een aanrijding met een vrachtwagen in Diepenveen. Is dit stel al terug op de baan? Ik kan hem niet terugvinden. Laatst bewerkt door ToH op 24-11-2015 19:49 |
24-11-2015 19:49:26 | ||
---|---|---|
sfj
|
Vorige week zag ik 'm nog in Hlmwph, hier niet gemeld omdag het geen wijziging in status betrof. Miste nog steeds een rijtuig. Reacties zijn op persoonlijke titel! Spoorse groeten uit West-Friesland. |
24-11-2015 19:50:16 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
Alle spots van het stel van afgelopen jaar zeggen dat hij inderdaad in Hlmwph staat, en hij is dus ook daar gezien. Zal nog wel even duren dan DDZ in dienst, ik blij! |
24-11-2015 20:06:21 | ||
---|---|---|
michaben
|
Ondertussen lijkt de 7501 die na 4,5 maand Ldd weer op de baan was na amper 10 dagen weer retour Ldd gegaan te zijn. En zo staat 10% van de DDZ4 serie inmiddels weer langdurig (als in minstens twee weken onafgebroken) aan de kant. |
24-11-2015 20:30:42 | ||
---|---|---|
aarclay
|
Quote Ik kan zeggen dat hij op de treinradar nog steeds de locatie van de botsing aantoont. Was een flinke klap geweest, één rijtuig met flinke schade aan de zijwand, en een totaal vernielde kop. Laatst bewerkt door aarclay op 24-11-2015 20:30 Choo choo..... |
08-12-2015 18:58:25 | ||
---|---|---|
sjaak72
|
De 7534 zag ik vandaag in de 3410 met klapramen. Het is volgens mij naast de 7536 en 7538 de derde 4-delige DDZ met klapramen. Irritant is wel dat de tussendorpel in de mBK bak precies in het zichtveld zit. |
09-12-2015 09:43:07 | ||
---|---|---|
AgentX
|
Volgens mij zijn er al veel meer DDZ'n aan vooraf gegaan... |
09-12-2015 10:39:38 | ||
---|---|---|
MasterE
|
Quote De 7524 zendt geen signaal uit op het moment. Mcn Asd |
17-12-2015 23:25:44 | ||
---|---|---|
RBNrd
|
Afgelopen week van een nedtrain monteur gehoord dat DDZ vanaf 2017 volledig in onderhoud komt in OB Onnen. |
18-12-2015 12:29:54 | ||
---|---|---|
abcde
|
Gaat hierdoor ook de inzet van DDZ wijzigen ? Het rijdt nu bepaalt niet dicht bij Onnen. Laatst bewerkt door abcde op 18-12-2015 12:42 |
18-12-2015 13:03:49 | ||
---|---|---|
Dead_Devil
|
het DDZ uit de 3600 komt in zwolle maar kan me voor stellen dat ze dat naar de IC's richting het noorden verkassen en de 3600 weer integraal VIRM wordt. Laatst bewerkt door moderator op 18-12-2015 18:15, reden: Het laatste bericht behoef je niet te quoten. |
18-12-2015 17:11:31 | ||
---|---|---|
michaben
|
De 3600 en de 5600 rijden met DDZ en komen beide in Zl, dat is al een flink aandeel (zeker wat betreft de zesjes). Inzetgebied en onderhoudslocatie liggen wel vaker een flink eind uit elkaar. Laatst bewerkt door michaben op 18-12-2015 17:11 |
18-12-2015 18:04:38 | ||
---|---|---|
VIRMm1
|
QuoteVirm wordt ook onderhouden in Onnen (op de 9400 serie na) Dat is dan net zo ver. Laatst bewerkt door moderator op 18-12-2015 18:15, reden: Ingreep bericht Dead_Devil |
18-12-2015 18:15:47 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Volgens de eerste berichten zou er dan ook DDZ in de NoordOost komen te rijden. 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
18-12-2015 20:03:57 | ||
---|---|---|
salieri
|
QuoteGaat er dan ook een serie weg uit On, zoals bijvoorbeeld VIRM? |
18-12-2015 20:30:19 | ||
---|---|---|
marciekemp
|
Lijkt me inderdaad dat Onnen naast al het VIRM en ICM geen plaats meer heeft voor nog een materieelsoort, zie de reden ook niet waarom het in Ldd weg zou moeten |
18-12-2015 20:32:49 | ||
---|---|---|
RBNrd
|
ICM en VIRM blijven er ook in onderhoud, zelfs VIRMm1 9400en komen daar in onderhoud. Laatst bewerkt door RBNrd op 18-12-2015 20:33 |
18-12-2015 20:34:51 | ||
---|---|---|
j.jager
|
Ldd krijgt sowiezo al een deel van de nieuwe sprinter materieel bij. Naast dat heeft Ldd al de Ddz Sgmm en de Slt. Kan zijn dat Ldd dan een deel doorschuift naar een andere onderhouds locatie. |
28-01-2016 22:07:55 | ||
---|---|---|
VIRMm1
|
Het is me opgevallen dat in sommige DDZ treinen de plafonds op de benedenverdieping vol hangen met grijze stukjes in de vorm van blaadjes, deze zitten met een schroef in het plafond. Zou dit zijn om de plafondplaten op hun plek te houden? Deze zijn in sommige stellen al best een stukje doorgehangen. Tot nu toe heb ik het in de 7614 en 7617 al gezien (zowel 1E als 2E klas) |
28-01-2016 23:15:56 | ||
---|---|---|
stationHK
|
Volgens mij is dat de omroepinstallatie. |
29-01-2016 03:05:18 | ||
---|---|---|
VIRMm1
|
De omroep speakers zitten tegen de zijmuur aan...... Misschien had ik er bij moeten vermelden dat het ongeveer 30 van die dingen per bak zijn en ze niet veel groter dan een 2 euro muntstuk zijn. |
29-01-2016 07:21:46 | ||
---|---|---|
martijn
|
...en het verschillende soorten blaadjes zijn, er 3 per plafondplaat zijn gebruikt en het er niet uitziet |
01-02-2016 10:08:22 | ||
---|---|---|
moderator
Moderator |
De discussie over de kwaliteit van de stoelen is afgesplitst: https://www.somda.nl/forum/17748/Kwaliteit+van+de+stoelen/ Nu graag weer verder met feiten over DDZ. Met vriendelijke groet, Het moderator team |
19-02-2016 12:12:44 | ||
---|---|---|
DDZ7504
|
DDZ 7609 is vandaag weer gespot (als LM). Eerste rit sinds het ongeluk in Ht vorige maand? DDZ in dienst, ik blij! |
19-02-2016 13:55:39 | ||
---|---|---|
marciekemp
|
Staat op dit moment in Ldd, waarschijnlijk voor wat na-werk en onderhoud |
19-02-2016 14:48:16 | ||
---|---|---|
VIRMm1
|
De 7609 heb ik zo'n 2 weken al eens gezien (gewoon in de reizigersdienst, serie 3600), dus nee, die rijdt al weer enige tijd rond. Laatst bewerkt door VIRMm1 op 19-02-2016 14:48 |
26-08-2016 21:05:16 | ||
---|---|---|
ToH
|
Zijn er plannen om DDZ 7501 om te bouwen naar een zesbakkige variant? OBIS-7601 staat op de GPS trackers in Haarlem Werkplaats. |
26-08-2016 21:48:19 | ||
---|---|---|
VIRMm1
|
Die GPS kent wel meer rariteiten, ik zou er niet teveel naar omkijken als ik jou was. |
27-08-2016 01:07:42 | ||
---|---|---|
Jack5812
|
DDZ 7620 zien we voorlopig even niet op de baan, aangezien de motorwagen hiervan als pre-tryout dient voor het vervangen van kabelwerk. Deze pre-tryout duurt een jaar aldus monteurs in Haarlem. In dat kader kan ik me voorstellen dat er 2 viertjes tijdelijk verlengd worden tot zesjes. Laatst bewerkt door Jack5812 op 27-08-2016 01:14 |
27-08-2016 04:02:35 | ||
---|---|---|
Frontier
|
Ja, want gelukkig is er een overschot aan viertjes? 'Every year donkeys and mules kill more people than plane crashes' |
27-08-2016 09:05:03 | ||
---|---|---|
michaben
|
Nu DDM1 weer op de baan is wel ja |
27-08-2016 15:37:15 | ||
---|---|---|
jelmerrr
|
Gaan ze niet steeds kapot? |
27-08-2016 17:46:37 | ||
---|---|---|
lex_t
|
Kabelwerk vervangen? Die dingen zijn net gerenoveerd?! |
27-08-2016 20:16:08 | ||
---|---|---|
Jack5812
|
Wat ik begrepen heb zijn de betreffende kabels niet meer goed en is vervanging nodig geacht. Laatst bewerkt door Jack5812 op 27-08-2016 20:16 |
27-08-2016 22:45:08 | ||
---|---|---|
TSNL250
|
Wel zonde dat de overige 5 bakken aan de kant worden gezet. 1700'en genoeg zou ik zeggen, maar ik vraag me af of zoiets haalbaar is. |