CNL/EN-omleidingen 26/27 oktober
Forum: Dienstregelingen en omlopen - Bijzondere ritten (DRGLs)
24-10-2013 20:07:06
train85
train85
418:
Em v.7:25
Ah a.7:45/v.8:16
Zp d.8:45
Dv d.9:05
Apd d.9:17
Amf a.9:43

800418:
Amf v.9:49
Ndb a.10:11/v.10:15
Wgm a.10:31

446:
Em v.9:20
Ah a.9:45/v.10:16
Zp d.10:45
Dv d.11:05
Apd d.11:17
Amf a.11:43

800446:
Amf v.11:49
Ndb a.12:11/v.12:15
Wgm a.12:31

800419 (Zondag +30 minuten):
Wgm v.18:14
Ndb d.18:40
Amf a.19:03

419:
Amf v.19:47
Apd d.20:13
Dv d.20:24
Zp d.20:38
Ah a.21:10/v.21:37
Em a.22:01

800447:
Wgm v.17:14
Ndb d.17:40
Amf a.18:03

447:
Amf v.18:17
Apd d.18:43
Dv d.18:53
Zp d.19:10
Ah a.19:40/v.20:07
Em a.20:37

Laatst bewerkt door spiketrain op 24-10-2013 21:32, reden: Topictitel aangepast.
 

24-10-2013 20:18:03
V64
V64
Waarschijnlijk 26 en 27 oktober? Tenminste dat meldt NS Hispeed.
Overigens dank voor de tip!

Laatst bewerkt door V64 op 24-10-2013 20:20
 

24-10-2013 20:22:44
train85
train85
Ja mijn fout.
De moderators mogen dat aanpassen.
 

24-10-2013 21:04:22
broek53
broek53
Divers LM over linkerspoor van Wgmo naar Wp, dat lijkt mij een uitdaging, zeker volgens de Nieuwe Planningsnormen.  


24-10-2013 21:33:08
spiketrain
Moderator
spiketrain
De topictitel is aangepast.


Groet, Spiketrain
 

24-10-2013 22:00:50
mb90
mb90
Volgens de NS Hispeed planner rijdt de 446 een uur eerder (de gebruikelijke tijden dus tot Ah) dan hierboven genoemd. Klopt dit of is het bovenstaande juist?

Laatst bewerkt door mb90 op 24-10-2013 22:01
 

24-10-2013 22:02:47
train85
train85
Bovenstaande tijden zijn de juiste.

Laatst bewerkt door train85 op 24-10-2013 22:04
 

24-10-2013 22:23:01
train85
train85
Quote
broek53 (do 24 okt 2013 21:04:22 https://www.somda.nl/forum/14124/p472690/): Divers LM over linkerspoor van Wgmo naar Wp, dat lijkt mij een uitdaging, zeker volgens de Nieuwe Planningsnormen.
Tot de nieuwe dienst lukt het nog wel. Na 15 december gaat het denk ik wat lastiger worden met de nieuwe plannormen die dan komen.
 

24-10-2013 22:31:26
ZJ37
ZJ37
Bij veiligheidsissues in de 7x24 uur die voortkomen uit de wisselsaneringen zoals nu het gedwongen linkerspoorgebruik Wgm-Wgmo-Wp, kijken we gewoon heel even de andere kant op.  

25-10-2013 18:38:15
2296
2296
Heeft de bovenstaande omleiding morgen nog last van de gevonden bom van vandaag bij Deventer ?  

25-10-2013 19:09:25
snowie
snowie
Als Apd-Dv gestremd blijft wel denk ik
Hoop dat een evt nieuwe route dan tijdig bekend is .....
 

25-10-2013 19:31:14
martijn
martijn
Over een half uur gaan de treinen tussen Dv en Apd weer rijden. Je weer alleen nooit of ze weer een bom vinden natuurlijk  

25-10-2013 22:06:09
broek53
broek53
Quote
ZJ37 (do 24 okt 2013 22:31:26 https://www.somda.nl/forum/14124/p472717/): Bij veiligheidsissues in de 7x24 uur die voortkomen uit de wisselsaneringen zoals nu het gedwongen linkerspoorgebruik Wgm-Wgmo-Wp, kijken we gewoon heel even de andere kant op.
Voor de onschuldige lezertjes hiero: dat is een beschuldiging (hoewel met een knipoog gebracht) die nergens op slaat. Je kunt ProRail van veel beschuldigen, maar niet dat ze niet volledig bureaucratisch is.
Daarnaast is het vervallen van de vertrekmogelijkheid uit de Wgm een door alle partijen gedragen afweging tussen meer opstelruimte op de Wgm (er worden extra sporen aangelegd over de vroegere spoorkruising heen), de al dan niet vermeende verhoging van de veiligheid op de ADOB Ouddiemerlaan (wordt een spoor smaller) en het handhaven van een vertrekmogelijkheid die al in de plannen in de jaren 90 vervallen was.
Met wisselsanering heeft het hoegenaamd niets te maken. Dan zou ook het middenspoor van WgmO er wel uit gesloopt worden, bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt door broek53 op 25-10-2013 22:07
 

26-10-2013 00:31:33
ZJ37
ZJ37
De overwegingen zijn duidelijk. Wat ik maar wilde zeggen: het weghalen van sporen zoals hier spoor 3/WB bij Dmn, dwingt linkerspoor gebruik af tussen Wgmo en Gpda/Wp.