24-10-2013 20:07:06 | ||
---|---|---|
train85
|
418: Em v.7:25 Ah a.7:45/v.8:16 Zp d.8:45 Dv d.9:05 Apd d.9:17 Amf a.9:43 800418: Amf v.9:49 Ndb a.10:11/v.10:15 Wgm a.10:31 446: Em v.9:20 Ah a.9:45/v.10:16 Zp d.10:45 Dv d.11:05 Apd d.11:17 Amf a.11:43 800446: Amf v.11:49 Ndb a.12:11/v.12:15 Wgm a.12:31 800419 (Zondag +30 minuten): Wgm v.18:14 Ndb d.18:40 Amf a.19:03 419: Amf v.19:47 Apd d.20:13 Dv d.20:24 Zp d.20:38 Ah a.21:10/v.21:37 Em a.22:01 800447: Wgm v.17:14 Ndb d.17:40 Amf a.18:03 447: Amf v.18:17 Apd d.18:43 Dv d.18:53 Zp d.19:10 Ah a.19:40/v.20:07 Em a.20:37 Laatst bewerkt door spiketrain op 24-10-2013 21:32, reden: Topictitel aangepast. |
24-10-2013 20:18:03 | ||
---|---|---|
V64
|
Waarschijnlijk 26 en 27 oktober? Tenminste dat meldt NS Hispeed. Overigens dank voor de tip! Laatst bewerkt door V64 op 24-10-2013 20:20 |
24-10-2013 20:22:44 | ||
---|---|---|
train85
|
Ja mijn fout. De moderators mogen dat aanpassen. |
24-10-2013 21:04:22 | ||
---|---|---|
broek53
|
Divers LM over linkerspoor van Wgmo naar Wp, dat lijkt mij een uitdaging, zeker volgens de Nieuwe Planningsnormen. |
24-10-2013 21:33:08 | ||
---|---|---|
spiketrain
Moderator |
De topictitel is aangepast. Groet, Spiketrain |
24-10-2013 22:00:50 | ||
---|---|---|
mb90
|
Volgens de NS Hispeed planner rijdt de 446 een uur eerder (de gebruikelijke tijden dus tot Ah) dan hierboven genoemd. Klopt dit of is het bovenstaande juist? Laatst bewerkt door mb90 op 24-10-2013 22:01 |
24-10-2013 22:02:47 | ||
---|---|---|
train85
|
Bovenstaande tijden zijn de juiste. Laatst bewerkt door train85 op 24-10-2013 22:04 |
24-10-2013 22:23:01 | ||
---|---|---|
train85
|
QuoteTot de nieuwe dienst lukt het nog wel. Na 15 december gaat het denk ik wat lastiger worden met de nieuwe plannormen die dan komen. |
24-10-2013 22:31:26 | ||
---|---|---|
ZJ37
|
Bij veiligheidsissues in de 7x24 uur die voortkomen uit de wisselsaneringen zoals nu het gedwongen linkerspoorgebruik Wgm-Wgmo-Wp, kijken we gewoon heel even de andere kant op. |
25-10-2013 18:38:15 | ||
---|---|---|
2296
|
Heeft de bovenstaande omleiding morgen nog last van de gevonden bom van vandaag bij Deventer ? |
25-10-2013 19:09:25 | ||
---|---|---|
snowie
|
Als Apd-Dv gestremd blijft wel denk ik Hoop dat een evt nieuwe route dan tijdig bekend is ..... |
25-10-2013 19:31:14 | ||
---|---|---|
martijn
|
Over een half uur gaan de treinen tussen Dv en Apd weer rijden. Je weer alleen nooit of ze weer een bom vinden natuurlijk |
25-10-2013 22:06:09 | ||
---|---|---|
broek53
|
QuoteVoor de onschuldige lezertjes hiero: dat is een beschuldiging (hoewel met een knipoog gebracht) die nergens op slaat. Je kunt ProRail van veel beschuldigen, maar niet dat ze niet volledig bureaucratisch is. Daarnaast is het vervallen van de vertrekmogelijkheid uit de Wgm een door alle partijen gedragen afweging tussen meer opstelruimte op de Wgm (er worden extra sporen aangelegd over de vroegere spoorkruising heen), de al dan niet vermeende verhoging van de veiligheid op de ADOB Ouddiemerlaan (wordt een spoor smaller) en het handhaven van een vertrekmogelijkheid die al in de plannen in de jaren 90 vervallen was. Met wisselsanering heeft het hoegenaamd niets te maken. Dan zou ook het middenspoor van WgmO er wel uit gesloopt worden, bijvoorbeeld. Laatst bewerkt door broek53 op 25-10-2013 22:07 |
26-10-2013 00:31:33 | ||
---|---|---|
ZJ37
|
De overwegingen zijn duidelijk. Wat ik maar wilde zeggen: het weghalen van sporen zoals hier spoor 3/WB bij Dmn, dwingt linkerspoor gebruik af tussen Wgmo en Gpda/Wp. |