sjoerd

| Quote dennistd (vr 15 jun 2012 20:04:10 www.somda.nl):
Ik ben adhv sporenplan.nl even aan het tekenen gegaam, is dit zo'n beetje wat optie 3 inhoudt? www.spoornieuws.nl
Met alle respect voor je tekentalent, al is het met behulp van Sporenplan, maar: nee, het klopt zo niet. Oei, dan heb ik het dus niet goed genoeg uitgelegd.
De fly-over van de Betuweroute komt in de richting van Elst uit tussen de beide hoofdsporen, waarna deze eventueel aansluit op een ook tussen de hoofdsporen uitkomende, intakking van de oude Betuwelijn uit Tiel, welke voorlopig het hoofdspoor Arnhem - Nijmegen (spoor 2) gelijkvloers kruist. Daarnaast ontbreekt in dit plan de uittakking naar rechts uit het hoofdspoor Arnhem - Nijmegen. In het maximale plan wordt het van het westen uit gezien zo: spoor 1: uittakking naar Tiel, spoor 2 hoofdspoor naar Nijmegen, spoor 3 intakking beide Betuwelijnen naar Arnhem, spoor 4 hoofdspoor Nijmegen - Arnhem. Geheel aan de noordzijde komen dan twee wisseloverlopen.
Mijn bron is een studietekening van Prorail die ik ergens gezien heb. Kan dat de overbelastverklaring met oplossingen zijn? |