05-07-2006 21:45:05
martin
martin
Beste mensen,

Als ik zo de doorkomststaat van Apeldoorn VAM bekijk, dan valt me op dat de bediening is gewijzigd. Waarom worden er geen wagens meer gebracht in de morgen, maar als ik de doorkomststaat moet geloven alleen wagens opgehaald met trein 92005 en 57339.
En heeft iemand ervaringen met de rijtijden? Rijdt het nu wel aardig op tijd, want dan kan ik hem een keertje platen.

Martin.
 

13-07-2006 13:26:15
treinhobby
treinhobby
Er worden nog steeds 's ochtends lege wagens gebracht, ik zal er even op gaan letten hoelaat precies....

De bedieningstijden van 's middags wijken ook af van wat er hier vermeld staat.
De losse lok komt rond 16:30 binnen vanaf richting Deventer en gaat direct door naar de VAM.
Dan komt de lok met wagens om ongeveer 17:15 terug op Apd. En vertrekt om 17:30 naar Dv. (direct na binnenkomst van de trein uit Zp.)

Om 17:35 komt dan de stoomtrein van de VSM binnen en vertrekt weer om 17:45.

Bovenstaande tijden zijn zoals deze week is gereden door Railion.
Dinsdag reed zelfs de rode 6517 de VAM-trein, en gisteren weer een gele.

Afgelopen maandag stond er langs het kanaal een vrachtwagen binnen profiel, waardoor de trein een kwartier werd opgehouden. Bij de VAM stond toen de stoomtrein (hoofdseizoen) te wachten en vanaf Amf de stoomtrein die terug kwam uit Limburg (ZLSM).
Toen was het even druk en natuurlijk wat vertraging, maar over het algemeen wordt de VAM iedere dag op dezelfde tijd bediend.
 

19-07-2006 15:02:09
treinhobby
treinhobby
In de doorkomststaat staat inmiddels de tijden van het brengen om 1:30 uur 's nachts