Regio runner op Kippelijntje
Forum: Dienstregelingen en omlopen - Omlopen algemeen
04-09-2005 20:47:39
andre_ede
andre_ede
Hoi lui,



om 20:05 kwam er over het kippelijntje een Regiorunner richtig Amersfoort.



Wat moet dat ding hier weet iemand dat ?



gespot dus bij Ede-Centrum

 

04-09-2005 21:44:53
admin
Moderator
admin
Wellicht een ledig mat richting Amsterdam, die over Amersfoort en Hilversum reed ivm werkzaamheden tussen Utrecht en Amsterdam, ik roep maar wat geks...  

04-09-2005 22:03:46
andre_ede
andre_ede
Hij was inderdaad leeg ja, kon helaas net het nummer niet spotten.



Zat achter me PC hoorde de over weg dicht gaan keek op de klok hehehe 20:05 wat is dat dan ?



En zag nog net een laatste stukje voorbij rijden vanuit m
dak raam.



Nouja zo belangrijk is het niet we zijn hier wel wat gewend, de regelmatig verschijnende ICE is niet eens meer byzonder

 

04-09-2005 22:41:55
admin
Moderator
admin
:-D



Misschien heeft iemand anders nog een idee....
 


04-09-2005 23:53:17
daniel
daniel
Gezien de tijd en het feit dat de trein leeg was zegt in principe genoeg. Zal ledig mat van bijvoorbeeld Arnhem naar bijvoorbeeld de Zaanstraat in Amsterdam. Normaal gesproken zal dan via Utrecht gereden worden, echter is dat door de werkzaamheden van vandaag niet mogelijk, zoals Peter al suggereerde. De trein had ook via Maliebaan-Hilversum gekund, maar waarschijnlijk is deze trein ter plekke "aangevraagd", en dan zoekt de treindienstleider een gaatje in de dienstregeling. Wellicht is speciaal de route via de Kip gekozen, om Utrecht een beetje te ontlasten, en zolang dat geen problemen geeft (past tussen de overige treinen door & een machinist met voldoende wegbekendheid), dan zie ik geen reden om niet via de Kippenlijn te rijden. Is bovendien een erg leuk lijntje



Groetjes, Daniël
 

05-09-2005 16:58:17
andre_ede
andre_ede
Via OVL kreeg ik het volgende antwoord



Dat was de 9462. Hij arriveerde als trein 3666 in Ah en is vrijwel

direct daarna overgebracht naar de Amersfoortse Bokkeduinen.